En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ja circus was leuk...alleen de kids die we bij ons hadden ppfff.....ben bekaf na twee uur met die twee...:(

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou ik denk dat als ie genezen is dat hij dan wel dicht gegroeit is :S
    hij is echt heel erg ontstoken!

jeetje debs , zijn het zulke bengels dan ?

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ontstoken naveltje meis :(...was bij mij ook de rede dat ik heb er uit gesodemieterd heb....na tig keer ontsteking terug te hebben gehad was ik er zoooo klaar mee...zelfs een echte goude gekocht....wilde ook niet...dan maar geen meer ;)

uumm ja behoorlijk....al viel meiske lief wel mee...heeft netjes heel de tijd op der stoel gezeten maar die klept de oren van je kop af...en als ze geen aandacht krijgt zorg ze wel dat ze het krijgt want dan ineens is ze niet lekker of heeft buikpijn....begint al te janken als haar broertje popcorn van de grond zit te eten en zij geen popcorn heeft....of als
    ( wij zaten bovenin) kindjes uit het publiek op de olifant mochten en zij niet...of als er drie hele grote ballonnen (ballonene act) door het publiek vliegen en ze er geen heeft/krijgt...............moet ik nog ff doorgaan? :(
    broertjelief is nog maar 3 jaar en voor hem is het dus veels te lang...had ik al gezegd van te voren tegen vriendin maar nee dat zou wel goed gaan....we hebben het gezien....meneer heeft denk ik 10 min op z'n kont gezeten en voor de rest kon ze de hele tijd achter hem aan zitten om hem weer op z'n stoel te krijgen...hij was lekker over de trappen aan het dwijlen....tegen de stoeltjes van de mensen voor ons schoppen ( die dus ook ergens anders gingen zitten) alle kanten uit rennen tussen alle stoeltjes door....en jammie jammie popcorn van de vloer eten hahahah.....ja het zijn echte bengels dus ;)

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @lautje: jouwe uit albanie, mijne van de camping :)

@bowen: telfort. maar weet niet of de aanbieding daar vandaan kwam of van de winkel. dat was vtu-telecom.

5. veronika

veronika Niet meer actief

Lieve meiden.,.... ik mis jullie een beetje! Huil * geen tijd voor forum, alleen maar aan het verbouwen :cry:.

Wel heel leuk hoor, en het gaat super goed, we hebben in 6 klusdagen al 8 kuub uit het huis gesloopt! :D Overal spierpijn. Nu 3 daagjes beetje rustig aan, goed maar, kunnen we hopelijk nog wat klussen :oops: Ei meestal op dag 16 nl....

Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, ik plof weer op de bank, uitgeteld.... ik denk wel aan jullie,

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo .. goede avond meiden.. en volgens mij word het ook al tijd voor goede morgen zeggen (of niet?)
    ben ik een latertje? heb niet gekeken wie nog online is enz.. maar ik heb vandaag gewerkt. was goede dag. Heb werkbegeleiding gehad met Baas.. ALLES IS GOED! hahaha.. (alsof ik een bericht over mijn zwangerschap aan het typen ben)..
    Heb wel mijn mening gegeven over een paar dingen waar ik niet zo tevreden mee ben (niet over mezelf) en hij was ermee eens en ging er ook wat aan doen. GElukkig maar! voel me gelijk begrepen en gehoord.
    Hebben het ook over mijn terugkeer na verlof gehad .. dus dat gaf me ook het gevoel dat mijn contract wel verlengt gaat worden (ook gelukkig maar). Die eindigd namelijk half mei ..net na mijn verlof in gaat dus.

heb niet terug gelezen. ga kijken of het mij lukt.. maar denk het niet... alvast mijn excuses.... maar heb 3 dagen nu vrij dus komt wel.

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé Pix!
    Kom toevallig ook net even kijken. Fijn dat je baas naar je luistert en dat je contract waarschijnlijk wel verlengd gaat worden :D

@Gaby: 11 jaar en dan nu ontsteken? Heb je er iets anders in gedaan of zou het door het andere buikgerommel komen?

Ik wil ook een huisvrouwkabouter! Gaat hier ook komen gelukkig :)

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee het lezen lukt niet. ogen prikken te erg. morgen dan maar. *knuffel*

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *knuf* trusten Pix.
    'k Ga hier ook m'n bedje opzoeken. Tot morgen! :)

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Balen, Bow en Jedid, beide ongi...
    Op naar een vruchtbaar 2009 dan maar!
    Cin, pixie, slaap lekker.
    Veronika: klusze! (op welke manier dan ook)
    Debs: klinkt inderdaad vermoeiend...

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    smallie: lang zal ze leven
    hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaa

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gefeliciteerd met je verjaardag Small!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG SMALLY!!!!

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hi hi hi dank jullie wel meisjes :)
    wsa natuurlijk al flink verwend zondag maar heb net gvanochtend cadeau gehad van Smallman:
    een verwenmassage/hotstonemassage/....
    Hij had een paar adressjes waar ik uit mag kiezen.
    Had ie zelf een kaartje van gemaakt, met een super lieve tekst erop. :)

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    smallie gefeliciteerd met je verjaardag!

16. natjes

natjes Niet meer actief

Smallie van harte!

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ow dat is lekker zeg :D
    ja dee je smelten van de lieve tekst ;)

18. natjes

natjes Niet meer actief

volgens mij heb ik vanacht geslaapwandeld.. werd wakker vanacht en me kussen was kwijt, kon hem nergens meer vinden. Sta ik vanochtend op ligt ie netjes bovenop de trap, rechtop tegen de leuning... :confused: :)

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Alice, gefeliciteerd met mooie echo
    @ Natjes, die zie je als je op je link klikt, niet waar je hem invoert...
    @ Lautje, succes bij psych vandaag
    @ Klingeltje, succes bij gyn vandaag
    @ Gaby, hoop dat onsteking goed geneest
    @ Debsje, circus, leukkkk, ookal ben je met 2 bengeltjes geweest :)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ojee Natjes, gelukkig niet de trap af gedonderd

Deel Deze Pagina