En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi klings....de onze wordt echt ff 180 graden anders dat die kids....REKEN MAAR! :evil:

Suc7 straks bij woody meis ;)

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen Jed! Hoest meis?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    pffff, jou kanjer is ook al zo lekker gevuld, die van ons is nu bijna 15kg....
    maar om de hele dag opte tillen wel even te zwaar, pfff
    hopelijk sprong snel over

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    met mij gaat het wel goed... een beetje moe... Gisteren hebben we als jongeren team in Amsterdam voor een groep tieners gekookt. Voor sommige was dat hun enige kerst maaltijd. Het was veel werk, maar zeker de moeite waard.

Jediddle

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat heb ik ook altijd gezegd en ik moet zeggen, het is ons gelukt! ;)

Heeft vaak te maken met hoeveel je reageert op aandacht vragen. Als daar altijd op gereageerd wordt, raken ze daaraan gewend. Tenminste, zo denk ik erover.

Kling: succes meid!

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Jeetje JD, zeker als het hun enige kerstmaaltijd is, is het zeker de moeite waard

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @debs: eg wel, jullie krijgen een blije heppie huppelbaby :) dat is wel duidelijk met zo'n mama in elk geval HA!

en thanks, komt goed bij/met woody (hoop ik)

goede timing trouwens hier; krols met kerst GIL!

*gaat in oto*

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Aanvulling: als Siem niet in sprong zit tenminste, want dan MOET je soms wel reageren... pffffffff :x

9. debsje1977

broem broem tuut tuut...glitter glitter KIJK UITTTTTTTTT klings gaat de "oto" in...:p

Suc en waarschijnlijk tot na de kerst
    ! *zwaai* *zwaai*

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kan in efteling gewoon in alles wat open is.. op vogelrok na.. en daar ga ik ook niet in als ik niet zwanger ben :)

is alleen absurd duur.. maar lang leve de macaroni kruiden van Knorr scheelt het 6 euro per persoon..

we gaan voor verjaardag van oudste... ipv kadootje.. die is in januari jarig.. en we gaan vandaag omdat ze vandaag een rustig dagje verwachten... zal ook wel als ik naar het sompige weer buiten kijk hehehe.
    Hoop alleen dat ik het volhou.. bekken laat het steeds meer afweten.. maar goed, desnoods gaat mannetje rolstoel lenen :D

klingel: laat je woody wel heel?

natjes: ehm.. wel eng hoor, slaapwandelen bij de trap.. maar in de film slaapwandelen ze altijd op daken hehehe.. en ze vallen pas als ze wakker worden

smallie, jij heel fijne dag vandaag.

verder als er nog mensen moeten werken werk ze..( heb al dagen idee dat iedereen vrij is)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

die ik je niet meer straks?
    :(

dan vast: GIGA MEGA KERSTKRANSJES GLITTER HAPJES DRINKJES KNUFFELS BEEB IN BUIKJES DEBSJES DAAFJES KERSTKNUFFFFFFFFFF!

so!

8)

*scheurt de hoek om en neemt NET de kerstboom van de buren niet mee*

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    d dsxsxsszsaACFCCCCCCCCCC34EERTBRRRREAQCCCCCs

Hmmmm, moet weer even aan de spelletjes, want kleine man krijgt typ-virus...

Ook nog even fruit eten en dan gaat ie weer even in bed. Kom ik nog effe koekeloeren.

Tot later.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *keert om*

@limmelim: SEG, jij kan toch niet het piratenschip en de pyton in? als zwangere kip?

wel?
    niet?
    wel?

en ik laat woody heel... zolang hij mij heel laat! ;)

trouwens, wat gaat ie eigenlijk doen/bekijken met die echo, weet iemand dat?

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier idem. Dat breekt zo lekker de week ;)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, komt me bekend voor Juudje, tot later :)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pyton is dicht :)

net als de andere achtbaan.

en Lim gaat noooooooit in dingen die er voorzorgen dat ze geen Activia nodig heeft de komende dagen.
    Lim is bietje een schijtlijster

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heb net even gekeken waar ik tussen kan kiezen als mijn verjaardags cadeau van Smallman, deze gaat het worden:

Hydro-Massage is een revolutionaire massagevorm door het gebruik van speciale warmwaterkussens. Je kunt comfortabel op de rug blijven liggen terwijl de voeten, benen, rug, nek, schouders en decolleté gemasseerd worden. De wervelkolom ligt in optimale positie en wordt goed ondersteund. Deze comfortabele houding en de warmte van de kussens zorgen voor een zeer ontspannen gevoel en dan moet de massage nog beginnen. Tijd om te ontspannen voor jezelf en de baby. Als je zwanger bent mag je verwend worden!

Resultaten van de Hydro-massage
    • Genieten van warmte en comfort
    • Veilig gevoel van ontspanning voor moeder en kind
    • Ter ontspanning van spieren, pezen en gewrichten
    • Vermoeidheid in bekken, benen, rug, nek en schouders vloeien weg
    • De huidvriendelijke massageolie bevordert de elasticiteit van de huid

Tijdens de zwangerschap heeft je lichaam heel wat te verduren Het is daarom goed jezelf extra aandacht en ontspanning te gunnen tijdens deze periode. Eigenlijk zou elke a.s. moeder vanaf de derde maand regelmatig gemasseerd moeten worden. Massage vergroot het lichamelijk bewustzijn en stelt je in staat om te leren ontspannen, als voorbereiding op de bevalling. Je voelt je stukken prettiger, en dat merkt je baby ook.

Je kunt vanaf de derde maand tot vlak voor de bevalling gebruik maken van de Hydro-massage

Door ook ná de bevalling massages te ondergaan zul je je sneller fit en ontspannen voelen.

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Kijken of eitjes er zijn en of ze groot genoeg zijn, welke kant...
    dat soort dingen denk ik

19. debsje1977

Zeg lims! waar is jou banner gebleven?
    hebbie die bij de vullisbak gesmeten?

DAg DAg klingeltje....heel veel gezellige, wijntjes drinkende, lekker eten op tafel ke4rstboom aan met lichtjes daagjes toegewenst aan jou en aanhang!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is weg ja

banner foetsie :)

aangezien we dit weekend toch alles kwijt zijn hier.

Deel Deze Pagina