En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    lautje. hoe is je gesprek gegaan vandaag?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    meisjes ,alvast hele fijne dagen ! ! !

dikke knuffel gaby

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Lief dat je daaraan denkt!

Het is vrij heftig en heb het advies gekregen voorlopig niet meer te gaan werken, wat ik heb heet met een mooi woord een pre partum depressie en is een soort hormonale disbalans. Ik ga de komende tijd veel gesprekken krijgen, 5 januari de volgende en wat aanvullende bloedonderzoeken e.d. zij hebben goede hoop dat ik me binnen niet al te lange tijd weer beter ga voelen. Bij de meeste vrouwen is het na de eerste 3 maanden over maar dat geluk heb ik niet. Het moeilijkste voor mij is nu dat ik opdracht heb gekregen er niet meer tegen te vechten maar het over me heen te laten komen. Durf dat niet goed, bang om me er helemaal in te verliezen en bang dat mn man me zat wordt met dat gebrul en gezeur. Nog een lange weg te gaan, maar eerste stap is gezet!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Lieve lautje.
    Wat goed dat je die stap heb genomen. natuurlijk niet leuk wat eruit gekomen is maar denk dat een naam eraan het niet echt makkelijker maakt, maar denk ook niet moeilijker. gelukkig is er hoop dat je eroverheen komt.
    Ik zou maar niet al te veel zorgen maken over dat van je man. als je met hem openlijk communiceerd dan zou ie het toch snappen. Als goed is kent hij ook je verleden en ik denk dat het weleens door zijn hoofd is gegaan 'wat als het weer gebeurt'. Hij houdt vast en zeker van je dat er niks is dat tussen jjullie kunnen komen maar alleen jullie samen sterker maken.
    *dikke knuffel* Word een moeilijke tijd, maar je zorgt nu voor je jezelf.. alle belangrijks.. en natuurlijk je kindje.. je bent er toch snel erbij!

ga je nu je baan opzeggen op de ziekte wet in?

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Nou, wat was het hier weer druk vanavond ;) Het is duidelijk dat de kerstdagen er zijn, iedereen zit bij familie e.d.

Pixie: buikje is al lekker aan de groei. Enne, leuke kerstboom ;)
    Lautje: lijkt me inderdaad best moeilijk om het gewoon over je heen te laten komen, maar kan me voorstellen dat dat nu even het beste is. Veel succes en doe rustig aan!

Hele fijne dagen allemaal!

6. natjes

natjes Niet meer actief

meiden hele fijne kerstdagen!

@ Myselff: moooooie stabiele temp!

7. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Lieve meisjes

Hele fijn Kerstdagen
    dikk kus Smalletje

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    MERRY X-MAS EVERYBODY! XXX

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    HO HO HO HO HO MERRY X-MAS IEDEREEN!

natjes idd hij is stabiel :D

gister was me moeder op vistite, ik heb een geluks armbandje gekregen :D met een klavertje 4 ,een hartje en de letter b van boy eraan, voor geluk en liefde en de b van boy natuurlijk dan ;)
    nou maar hopen dat hij echt geluk ga brengen in 2009 ;)

10. veronika

veronika Niet meer actief

Iedereen: hele fijne kerstdagen gewenst! Hoop dat jullie al een lekkere kerstbrunch hebben genoten.

Wens iedereen ook alvast veel goeds voor nieuwe jaar, roze en lichtblauwe wolkjes, dikke roze dubbele strepen, wolken van babies, en verder geluk en succes op alle fronten :D

11. veronika

Gaby, das een mooi kado, vooral ook van je moeder, fijn dat ze weet dat je wat meer geluk kunt gebruiken!

Pix, mooi buikje!

Lautje, dat is best eng ja, maar je man betrekken lijkt me belangrijk, zodat jij juist weet dat je het kunt laten komen, wellicht "waait het dan eerder weer over", als het mag uitrazen. Sterkte, hoop dat het meevalt voor je :rolleyes:

Geen idee hoe het met de rest is! Geen tijd voor teruglezen gehad door verbouwing. Wij hebben nu mwah "klus"-dagen... helaas, het begon goed maar is nu even misgelopen. Waar ik dan weer van baal, heb niets getemperatuurd of ge-ovutest, ga van mijn vorige cycli uit en dan zou ei morgen moeten komen. Vandaag een klusje was dan wel zo handig geweest :cry: maar zie het er nu niet meer van komen. Nou ja, misschien is ei al geweest en dan zitten we wel ok qua klussen.

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Vrolijk kesrtfeest allemaal!

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Vrolijk kerstfeest allemaal

Pix: das als een flink buikkie meis :D:D

Gaby: mooi cadeautje meis! hopelijk brengt tie je idd heel veel geluk in 2009 ;)

Lau: kan me voorstellen dat je het dooreng vind je jezelf daar aan over te geven maar gelukkig weet je ook dat het goed gaat komen...goed blijven praten met hubbie....die is er echt wel voor je als je maar praat met en tegen hem en hem niet gaat proberen weg te duwen om hem in jou ogen te ontlasten...dat werkt meestal averrechts ;) suc6 meis en dikke knuff!

Ik: gister kerstesint gevierd met schoonouders en zwagers en schoonzus +aanhang.....waren vanacht om 3 uur thuis vanuit friesland :( ben geradbraakt hahaha....is nie zo goed idee mee geloof ik in mijn preggy toestand zo laat naar bed hihihi...maarwe zijn vreselijk verwend...heb gister dan ook ff lekker staan waterlanden met mijn schoonmoeder in de gang...was zo overdonderd :oops:...hebben alles zulke lieve en leuke babykleerdjes en dingetjes gehad van schoonouders en schoonzusje
    + aanhang....ik wist niet wat te zeggen :D

en buiten al die cadeautjes hadden we de surprise avond ook nog natuurlijk...daaf heeft z'n ikea bon gehad en ik mijn dvd van The devil wears prada :D......en ook nog eens heerlijk gegeten.....tja met als die dingen wordt het al snel laat he...en dan moet je nog terug hihi...wat is het dan een eind rijden zeg pfff...gelukkig reed daaf dus dat scheelde weer...al met al leuke dag/avond gehad.....vandaag rustig dagje ....vanmiddag komen mijn ouders en mijn oma hier eten.....we zouden eigenlijk bij mijn ouders eten maar aangezien mijn moeder vandaag en morgen werken moet zei ik dan doen we het bij ons.....heb jij al die rommel niet hoef je ook niet in de keuken te staan maar gewoon aanschuiven vanaf je werk.....dat vond ze wel heel fijndus zo geregeld......haha maar ik hoef niet eens de hele dag in de keuken te staan te kokerellen want mijn ouders betalen de (afhaal) chinees WHHAHAH...dus echt makkelijk dagje voor ons ;)...morgen gezellig met de hele fam naar mijn tante....daar is het altijd een groot "vreetfestijn"
    onze dagen zijn dus goed gevuld met een hoop gezellieheid :D :D

oohhh het is me wel een groot verhaal geworden :oops:

ooohh ennee ik zie dat ik op de 16 weken zit :D yippie de pippie :D

nou meiden...allemaal weer een prettige dag vandaar met veel liefde, warmte en gezelligheid ;)

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    fijne feestdagen allemaal!!!

Debs, wat een heerlijk vrolijk bericht van je, helemaal de goede kerstsfeer!

Hier vanochtend nog even geprobeerd een kerstkindje te maken ;)

15. debsje1977

*edit*

oma komt niet...hoor net dat ze in het ziekenhuis ligt :confused:...gelukkig niks ernstig....lichte long en blaasontsteking...morgen gaat ze aan antbioticainfuus zodat ze sneller opknapt dan thuis met pilletjes....dus gelukkig niks om echt zorgen om te maken....maar leuk is het natuurlijk ook niet zo met de kerstdagen! vooral ook omdat het haar eerste kerst is zonder mijn opa der bij en dan ook nog in het ziekenhuis liggen...vind het wel beetje zielig voor haar hoor. ;)

*Einde edit*

16. veronika

He Debs, dat is naar voor haar. Kun je neit nog even langs gaan met een paar lichtjes en gezeligheid? Of is het ver weg...

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    hé debs wat klote voor je oma :(
    tis echt niks aan met kerst in het ziekenhuis te liggen (heb ik jammer genoeg al 2 keer mee gemaakt )
    en idd zoals veronika zegt, kan je niet heel ff langs gaan bij je oma ?

knuff

18. debsje1977

het ziekenhuis is gelukkig niet zo ver hier vandaan...wij gaan morgen naar oma...er is al weer een hele lijn van wie wanneer gaat opgezet...dus alleen zit ze niet deze dagen ;)

19. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    balen voor oma, wat goed dat er meteen een bezoeklijst is opgesteld.

mijn kerst tot dusver: allemaal weer vet zwaar aan de snotter.. pff.. was er net vanaf.. mannetje begon gisteren in efteling al te kermen dat die doodging.. en net toen ik eten aan het maken was besloot die geen trek te hebben en naar bed te gaan.
    jongste kid is niet van pc af te slaan, en oudste zit er tenminste met laptop nog beetje gezellig bij.

tot dus ver kerst uit huize Limmeke die nu nog kilo biefstuk in aanbieding heeft voor de liefhebber!

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    zo lekker thuis! Was gezellig maar ben nu kapot!
    Hoop dat jullie ook allemaal een gzellige dag hebben gehad.
    Beterschap voor je oma debs

Share This Page