Misschien willen de duivels mijn kerstdagen gezellig houden en daarna pas langskomen.......... Of.............
er was eens een eigenwijs mutsje die niet geloofde dat er een kans was op zwangerschap zich finaal te buiten ging op familiebijeenkomsten aan de sherry en ook niet wilde praten over het uitvoeren van een zwangerschapstest op een winterse kerstdag ...... jaaaaaa, een posi test... ze leefden nog lang en gelukkig
mjah ik wacht wel mee, kheb toch niets te doen tijdens het ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren gedoe
He Limmeke, wat een ellende weer allemaal snotteren! Giegel, ooeeeii spannend joh! Je bent normaal niet zomaar overtijd toch? Hmmm duim voor je. Debs, fijn dat ze bezoek heeft! Lautje, lekker slapen hoop ik! Female, jij ook! Zo, dat was 1 en 2, morgen nog 3 en dan is het weer gezellig geweest en gaan we gewoon weer VERBOUWEN!
@debs: balen van je oma..hoop dat ze snel opknapt! @lim: urrmmm beterschap daar allemaal..wel saai kerst in je eentje! Alhoewel je bent nu met 2...aahhww dan valt het wel wer mee @giegel: Spannendddd! Je temp heeft ook flinke dip gemaakt zeg.. ik zeg innesteling? Hoop het voor je meid! @veronika: klusze meis! @milk: jeeuujjjjjj kerstkinneke maken! @ gaby: hoest meisje? Mooi cadeau van je mama! @ myselff: ben die ongi nu toch wel erg zat al wel weer... (wie liep er te schreeuwen at ze ongi wilde worden??) Fijne tweede kerstdag allemaal!
@ Pixie, mooi buikje @ Gaby, wat een moicadeau dat ie maar veel geluk en liefde mag brengen @ Lautje, goed op jezelf passen je hebt nu al de eerste stap gezet. En dat is erg moedig. @ Debsje, kerst met schoonfamilie klinkt zeer geslaagd, wat lief dat ze babykleertjes hebben gekocht Oww, wat zielig voor oma, gaan jullie wel langs vandaag? beterschap voor oma. Oww. lees dat jullie al heel schema hebben opgezet zodat ze niet alleen zit @ Milky, ha ha, wel erg lief, kerstkindje maken @ Limmetje, ojee... niet de kerst die je voor ogen had... en mannen, toch zo'n lage pijngrens.... Hopelijk vandaag en geslaagdere dag. @ Giegje, overtijd, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE spannend @ Vero, klinkt alsof de verbouwing echt goed opschiet Nu eerst nog even van wat rust genieten @ Natjes, hopelijk ongi snel over en snel eidag Ben gister ook weer aardig verwend. heb mooie lantaarn voor binnen zodat kleine meid niet bij vuur kan. Mooie Roxy handschoen 1/2 staatslot kaarsjes pijama en en , pfff, weet het even niet meer, ligt achter in de auto straks als ik me aan heb gekleed even kijken wat we nu allemaal hebben Eten was ook zeer geslaagd. Voorgerecht was goed gelukt Hebben echt heerlijk gegeten. Kleine meid wou helaas niet in slaap vallen bij opa en oma, op een gegeven moment maar met slaapzak op de bank gezet... Toen kregen we net het toetje (20.00, verse brouwnies uit de oven) toen moest ze natuurlijk mee eten met mama Kleine meid en ik zijn erna naar huis gegaan. Smallman, ging daarna nog met de mannen kaartne, was pas 1,30 thuis... Vandaag komen schoonpapa en zwager met vriendin... dus als het goed is vandaag iets rustiger. Gister was met ook met zusje, zwager en neefje. Best even druk, buik wou even niet meer. En zwager is lief hoor, maar heeft andere opvoed regels en die komen niet geheel overeen met die van ons..... soms even vermoeiend als de ene iets wel mag en de andere niet...
is nog druk genoeg smallie je bent goed verwend.. moet denken aan die staatsloterijreclame met dat staatslot... ooo je hebt gewoon 25 miljoen gekregen zeg gieg geval: kheb geen nagels meer over!
*zit in haar koude kantoor op 2e kerstdag in haar uppie* zielig ben ik.. of meer van voel ik me.. iedereen ligt hier nog lekker in hun warme bedje en ik moet me rot vervelen (met stuk verwarming..moet blivjen aansteken.. kan niet wachten to ze het komen vervangen volgende week) @lim.. yukkie.. ziekie.. niet leuk! @small klinkt gezellig daat bij jullie gisteren.. @gieg.. oohh. spannend spannend @iedereen knuffelt voor wat lichaamsverwarming
gewoon mooi vuurkorfje middenin die kamer aansteken @lim: hoest met de mannen thuis? En jouw groenigheid?