nee joh. zijn gewoon onzichtbaar voor natjes omdat ze op haar afstudeeropdracht moet werken en we geen aandacht van haar wil trekken
@pix: hiihii! volgens mij is natjes een andere ' afstudeerscriptie-er' dan dat jd is hoor @gieg: ik snap niet; je werd pas na 17 dagen ongi.. en ei was echt die dag (want vou test werd +) .... en temp is best wel hoog, als je een horizontale lijn zou voorstellen... kortom; hebbie nog testje gestruikeld? @limmel: hoe groen zijn wij vandaag? @milk: wij hebben 1e en 2e kerstdag een beebklus gedaan en willen zometeen ook nog even; eipijn is nog, temp is megalaag dus denk dat ei een dezer uren springt. maarrrrrr nu hebben we opeens een klingelmanvriend over de vloer das gezelli maar klustechnisch niet! ach, ei leeft 12 uur.... nachteklus kan dus! @biccy: the return of the biccy; nu met graits BEEB in buik! whoohooo! @wie is de volgende NODder? @rest: hier lekker gewerkt maar wel moe. openhaarden! 3ekerstdagknuffff! klingel
hallo klingeling.. dat is niet zo handig.. stuur de klingeman vriend weg haha.. nee hoor. natjes heeft ook een opdracht die ze zou in de 2 weken dat ze vrij is aan moeten werken. we moesten haar ook wegsturen als we haar te vaak zagen (toch natjes?) of bedoel je iets anders ermee klingel?
Hup hup klingel aan de klus, dan maar even snel op t toilet Gieg, wat ontzettend K, had zo wat anders voor je gewenst! Natjes, word het al minder rood of is het nog doorbikkelen? Lim, nog wat lekkers gegeten naast mandarijnen? Ik heb vandaag kamertje en wagen besteld! Foto's in mijn album.
Aan het einde van de middag kreeg ik opeens ongi-krampen (die ik ook nog niet had gehad) en brak m'n ongi goed door. M'n temp was ook enorm gezakt en die heb ik maar op FF ingevuld. Geen twijfel meer over mogelijk...........het is weer niet raak
moggelmeisjes! @ pixie: je hebt helemaal gelijk hoor! Begin maandag weer. Heb dan nog een hele week.. Komt wel goed. Ben altijd een een op het laatste moment studeertypje... @lautjuh: Ik bikkel nog door.. ongi is er nog in alle hevigheid, al 7 dagen nu! Straks nog hb tekort als zo doorgaat. Voel me al slapjes en moe.. maar goed we kijken wel aan.. @kling: hwoooeeiiiiiiiiiii kerstkindje in productie! @lautjuh: mooooooooie kinderwagen! mooi kleurtje! Hadden wij toe ook voor gekeken En ook mooi kamertje, helemaal mijn stijl! @ gaby: nodje niet spannend helaas bij jou.. jou temp is momenteel echt een achtbaan Hoest het verder daar meis? @giegje: hmmm ongi toch goed doorgebroken.. balen! @ myselff: jeuj temp nog steeds 36.4! Ben ik toch wel een beeeeetje stabiel meisjes.. Oh ja goed nieuws: heb me gewogen... ben niets aangekomen na de kerstdagen!
hahaha ik ben zelf afgevallen. woog op 15 dec 2,8 kilo meer dan mijn begin gewicht en nu weer .8 afgevallen.. haha tja snap er niets van .. ben nooit iemand van de weegschaal geweest
goeiemorgen *duwt rotje in duiveltjes van gieg en knalt ze af* Dikke knuf voor jou meis.. wat verloopt het dit keer vreemd zeg! ik ben ook niet aangekomen tijdens feestdagen yeahhh. ik kom trouwens nooit aan tijdens de feestdagen omdat wij nooit meedoen aan die masale propacties die mensen vaak doen met kerst enzo. hehehe. verhuizing site is ff uitgesteld las ik.. niet dat het wat uitmaakt want het wordt steeeeeeeeeeds stiller hier. heb gisteren beebje gevoeld aan buitenkant, schopte tot 3 keer toe tegen mijn hand aan.. zoo leuk.. maar elke keer als mannetje wilde voelen was die stil gnagnagna... vond die niet leuk Maar wel leuk beeb weer ff te voelen, want afgelopen dagen voelde ik helemaal nix.. geen plopjes, geen duwtjes nada.
hallo busmeisjes allemaal de kerst weer overleefd? ik heb niet bijgezezen kwam alleen ff hallo zeggen. voor de geinstereerde mijn log over de 20 weken echo staat online.
hallo lim en yinte.. ja hier prop ik mezelf elk jaar vol maar het lukt me niet zo goed dit jaar ik ga even lezen yinte ben ZEER benieuwd!
ik voel beebje heel goed nu. mijn dochter heeft 1 plopje meegevoeld en schrok zich rot. de rest hier heeft tot nog toe nog geen kennis mogen maken