tuurlijk was het hier stiller iedereen heft heeft net kerst gevierd en dacht dat ze toch niet hier hoefde te komen de 27 en 28 ivm de verhuizing... Sommige van ons zijn eigenwijs en willen wetyen hoe het hier met de meisjes gaat en zien wel of het lukt of dat we echt n dag zonder elkaar moeten Daarbij dat een aardig stel meiden wel 2 weken vrij hebben, soms samen met man, dan kunnen ze eindelijk samen met man wat eluks ondernemne, of huis verbouwen, of opruimjen, schoonmaken, kerstkindjes maken, babykamers inrichten, winkels leeg kopen Ben zelf laatste dagen zeer moe, heb veel rust nodig. Wat extra slaapjes en heb de serie Private Practice gedownload, en daar tijdleijk weer even aan verslaafd, nog 5 afleveringen te gaan. @ Limmetje, wow, wat leuk zeg, echt je baby voelen en niet alleen misselijk @ Pixie, lekker toch gewicht moet er straks ook weer af @ Giegje, grrrrr, ik blijf boos op die duivels, en dan ook nog een ronde moeten wachten op HSG, vedorie @ Natjes, niets aagekomen, goed zo en mooie stabiel temp @ Lautje, mooi kamertje en kinderwagen, leuk heh kopen voor kindje @ Gaby, jeetje, je temp blijft zo raar, maar dus weer ongi pilletje... pfff succes lieverd ps, jullie zijn lief
poeh poeh yinte.. ik heb daar even berichtje achtergelaten.. probeer maar niet te veel en hard over die dingen te denken en geniet van dat van wat in je buik is en shopze van de week!
klopt small ja pixie ik probeer het nu een beetje van me af te zetten inderdaad eventjes. ik ga even lezen wat je geschreven hebt.
@ Yinte, is even moeilijk maar jullie naam komt er hoor, voor dat lieve knulletje in je buik Goed rust houden, niet druk maken, is niet goed voor je lieverd.
bedankt pixie. en genieten doe ik hoor. ik voel me ventje heel duidelijk en dat geeft zoveel liefde. lekker onder ons tweetjes dat kan niemand ons afnemen he.
ik heb zo'n vermoeden dat mijn placenta ook aan de voorkant zit want ik ben nu 18 weken en een van de verste in juni 2009 mamas en voel nog helemaal NIKS... terwijl er veel minder lang zwanger zijn en wel wat voelen.
@ Yinte, heb ook reactie geplaats @ Pixie, vorige zw zat ie bij mij niet aan de voorkant, maar kon baby pas met 19wk voelen, ligt er ook aan hoe je gebouwd ben. Dacht dat 18/19wk het gemiddelde waren
haha smally ik heb een buik, darmen, ribben, heupen enz nee snap wat je bedoel, maar ben wel benieuwd wat ze zeggen bij de echo 7 jan hoe het zit. zit in ieder geval dagelijks met handen op buik in hoop te schrikken van iets.. maar helaas
eerder NOG STEEDS.. ja we moeten hiermee nog even doen..tot ze het komen vervangen.. vind echt een rot ding met zo'n vlammetje
hi mEIssies! so, iedereen kerst overleefd? @gieg: echt ongi ongi? KNUFFFFF ... laat het in januari ook raak zijn voor jou! @yin: jeeeeeej its a BOY! gefeliii! ga straks even je blog lezen @pix: beeb rustige beeb, of idd placenta in de weg? kunnen ze dat niet zien? @small: jij is ook lief! @all: megapot thee drinken hier! en vanaaf even werken. daarna 6 dagen vrij. zes. ZESSS! HA! mooi rustig ei laten innestelen; heb heel veel rust en goede vibes deze ronde (zal met de dagen richting NOD wel weer veranderen heheheh ) SMAKK!
* BONK valt ui bed na avondje stappen* He meisjes..!Hoe is het hier? @gieg: dikke knuf stomme duivels *sluit me aan bij lims duivels ritueel* @kling: yeah.. 6 dagen! een soort van grote vakantie voor jou @yinte: jippie...! its a boy! @small: wat kling zei.. jij ook lief! @natjes: hoe staat scriptie.? al af..? @pix: pixbeeb, sla eens in mama's buik, en wel nu! @lau: leuk kamertje zeg! @bowen: where is you? @rest: dikke knuf @hier: kerst overleefd, vind die dagen nooit zo leuk. huis moeten ontluizen, dochtertje millaman had luis. bah bah bah! laatste was ligt nog in buidkuip te wachten... :x gisteren lekker met meiden stad in geweest, ouderwets gezellig! werd vanochtend wakker op bank, had bed blijkbaar niet meer gehaald nu even bijkomen en lekker coconnen vandaag..!
Hoooooooi allemaal! Hoe is het hier met iedereen? Was begonnen met bijlezen, maar ben toch maar gestopt na een aantal pagina's! waren er toch te veel! haha.. Volgens mij was er niet heel erg veel belangrijks gebeurd, of wel?! (geen zwangeren erbij?!) Meiden ongi geworden, hoorde ik.. en gieg na een paar spannende dagen! Balen meiden... grom! Volgende ronde allemaal zwanger! zo... remmar heeft gesproken! @ iedereen: heeele dikke knuff! Kus