Heee verhuizing weer uitgesteld? Kan tenminste even bij jullie kijken. Wat een rust he de laatste tijd. Gieg en natjes, bah stomme ongi! Yinthe gefeliciteerd met boy! Pix, wat apart dat je nog niets van beeb voelt, maar vriendin van mij ook pas vanaf 18 weken... Vanaf wanneer voelde jullie iets van de beeb?
@mil: ik dacht toevallig aan je vanmorgen. hoe de kerst voor joe is zonder mama ... en dan ook nog gedwongen alles wassen wegens luis: bwuuhhh! gamaar lekker cocoonen vandaag! @elke: kom eens uit die palmboom? duurt te lang!
HOIIII allemaal! zo iedereen de kersedagen overleeft Yinte...heeft een klein mannetje in der buikkie YIPPIE YA YOOHOO Rems weer heel terug van vakantie genoten meissie? Gieg ongie BLEEHHH Sjit man Natjes: al 7 dagen dat duurd al een eeuwigheid meid! Pix: bbrrrr koud koud meis...hoop dat ze snel die verwarming gaan maken.....dat voelen komt echt wel meis.....bij de een alleen wat sneller dan bij de ander hier: eerste kerstdag...zoals jullie weten oma in ziekehuis ( gaat gelukkig allemaal goed maar ligt er nog steeds) tweede kerstdag naar oom en tante met mijn ouders....niet dus....dat werd naar oom en tante met mijn vader alleen....moeder kwam ziek thuis van der werk.....het is haar emotioneel alleemaal veels te veel geworden...dus die was aan het overgeven en al...gewoon ff aan ut eind van der latijn......eerst natuurlijk begin dit jaar opa overleden...toen kwam ik met mijn zwangerschap waar ze zicht heeeel druk om gemaakt heeft (vanwege eerdere miskraam) toen mijn vaders slechte nieuws ( waarbij ze rekening houd met snelle afloop) en nu oma in het ziekenhuis....tja een mens kan incasseren tot op zekere hoogte maar een keer is de tax bereikt en dat was dus nu....wel jammer want heel de tijd met een onrustige vader bij oom en tante gezeten omdat tie liever thuis was gebleven maar mee moest van mijn moeder...hij is ook "stiekem" zijn medicijnen vertgeten..zodat hij echt om 21 uur weer thuis moest zijn vanwege strikte inname medicijnen...dus zijn om 8 uur weer naar huis gegaan....hadden echt net toetje op zeg maar.....dus echt leuke kersedagen hebben we niet gehad...op kerseavond na dan...dat was erg gezellie alleen rete laat/vroeg thuis hihihi....verders hier alles goed.....is een echt druktemakkertje in dit buikkie hier...vooral s'nachts pppffff ...maar wel erg leuk om alleemaal te voelen en mee te maken Prettige dag allemaal!
Bedoel je omdat mijn mama in india zit? ja mis haar heel erg met kerst! Maar misschien doelde je op iets anders...? Bedoelde je bowen misschien..? En echt.. stomme k*t luizen....! Net de laatste was gedraaid, dus eindelijk klaar! Maar... ze komen donderdag weer. dus zondag begin ik weer van voor af aan. Jeuh....! en wij willen kindjes...?
Ik heb weer niet terug gelezen Baal dat ik toch ongi ben geworden en dat het zo vreemd is verlopen en eigenlijk nog vreemd verloopt. Het ene moment is het alsof je een kraan openzet en het volgende moment is het net alsof ik niet meer ongi ben. Dit terwijl ik normaal gesproken 5 á 6 dagen hevig ongi ben. Maar we gaan er met z'n allen voor toch en wensen dat we het nieuwe jaar (2009) mogen afsluiten met een beeb in onze armen! Wie weet gaan pendels wel uitkomen.........
zo de benen zijn nog aan het ontdooein.. ben al 30 minuten thuis hahaa en ze zijn nogsteeds ijsblokken.. even reactie op vraag van lim.. nee nog niks voelen. ik heb tegen een client gezegd dat hij zijn muziek harder moest zetten (hij wou mij zijn nieuwe systeem geluid laten horen maar dacht toen aan mijn beeb.. en zei oh nee toch niet he) Nou, doe maar heel hard, misschien schrikt kindje even goed en vind tiesto vervelend dan krijg ik een lekker schopje maar nee. helaas ps ben nu 4 dagen vrij woohoo
net pannekoeken gebakken... kon er 2 op Smallman moet morgen al weer werken, blehhhh Jeej, Klingeltje, wel 6 dagen vrij
zo net lekkere bezorg pizza op! heerlijk na al die dagen lang tafelen heb alleen een ontzettende koortslip, bah! Gieg wat ontzettend balen he, maar je pendels komen vast uit! Pixie, ook nog niets van die plopjes gevoeld waar de rest het steeds over heeft? small, manlief en ik heb allebei nog lekker weekje vrij! Nou ja, mannetje is druk bezig met verbouw van badkamer.
oh heerlijk pannenkoeken.. wil ik ook... helaas sla en worst vanavond nee lautje ook geen plopjes..ik dacht een keer iets van een soort 'binnenmuur schuiving' te voelen maar heb daarna niet weer gevoeld
ooohhh pannekoeken jummie...die wil ik ook wel...smikkel smikkel....maar krijg curry met rijst ...ook lekker hoor...
had kleine meid al n uur geleden in bed gelegd, maar ze was nog wakker, lekker aan het kletsen en had de hik Dus ze wou wat water. is ze klaar en zegt: saap jekker mama zooooooo lief
hai meisjes! Heb net mailtje gestuurd naar vriendinnetjes waaraan ik de laatste tijd niks heb laten horen ivm geen behoefte na mk... Om excuses aan te bieden enzo.. Ben wel benieuwd naar hun reactie!
die zullen wel een en al begrip zijn denk ik hoor meis hier net gehoord dat de dochter van mijn moeders vriendin vandaag bevallen is van de 7 pond wegende Twan Brian......zou erg grappig zijn als blijkt dat ook wij een knul zouden krijgen....want dat zou hele grote toeval zijn....mijn moeder en haar vriendin waren netzo ver van elkaar vandaan zwanger van haar en mij...en kregen dus allebei een meiske....nu zijn L en ik ook net zover van elkaar vandaan zwanger...zou grappig zijn als wij nu beide een knul zouden krijgen Gieg....ik geloof dat jij het was toch die enige tijd gelden het over O negatief heeft gehad hier? nu heb ik bloedgroep O positief....niks aan het handje dus dacht ik....tot ik ff ging googlen en deze vraag en antwoord tegenkwam op internet... ik vraag me nu dus ook af of ik ter prefentie dit ook niet moet voorleggen dan aan mijn vk. En die spuit zou moeten hebben bij 30 weken. hieronder het bericht en antwoord wat ik op O positief heb gevonden en me aan het denken heb gezet. Ik ben bloedgroep O positief evenals mijn echtgenoot. Toch hebben wij samen een eerste kind dat O negatief is, hetgeen erop wijst dat zowel mijn echtgenoot als ik drager zijn van dit kenmerk (resusfactot negatief). Ik heb een tweede kind O positief. Ik heb nadien twee miskramen gehad. Kan dit zijn dat ik kinderen met bloedgroep O negatief in feite vergiftig, hetgeen tot miskramen leidt? antwoord: Ik ben geen medisch geschoolde, maar vader van vier kinderen. Wij hebben ook te maken gehad met de gevolgen voor volgende kinderen door de Rhesusfactor. Mijn vrouw (A-negatief) kreeg na iedere bevalling binnen 24 uur een injectie met medicijnen, die een aanmaak van antistoffen verhinderde. Ikzelf ben O-positief. Als die injectie niet gegeven zou worden, dan zouden volgende zwangerschappen tot een miskraam kunnen leiden. Ik kan wel zeggen, dat miskramen zeker een gevolg kunnen zijn van de combinatie van de bloedgroepen van een zwangere vrouw en een ongeboren kind. Dit heeft alles te maken met antistoffen, die de zwangere vrouw heeft gevormd bij eerdere zwangerschappen, waar een verschil in Rhesusfactor aanwezig was
ik heb ook 0+ debs... en daar is nix mee aan het handje. Het gaat er echt om of jij een negatieve resusfactor hebt. dat artikel dat jij nu gelezen hebt is een zeldzaamheid. dus als jij postief bent.. dan is het goed. "Tijdens je eerste bezoek aan de verloskundige wordt na een klein bloedonderzoek je resusfactor vastgesteld. Deze is positief of negatief. Positief betekent dat er een bepaalde eiwitachtige stof in je bloed aanwezig is. Bij een negatieve resusfactor ontbreekt deze stof. Als je resusfactor positief blijkt, is er verder niets aan de hand (ook niet wanneer je kindje resusnegatief bloed heeft). Bij een negatieve resusfactor zul je tijdens je zwangerschap extra in de gaten worden gehouden. Er kunnen namelijk problemen ontstaan, wanneer je zelf een negatieve resusfactor hebt en de bloedgroep van je kindje resuspositief is."
Ik heb inderdaad een negatieve bloedfactor, A negatief. In het voorbeeld heeft de vrouw een negatieve bloedfactor en daarom moest zij wel een injectie na de bevalling van een kindje met een positieve bloedfactor. Als het kindje een negatieve bloedfactor had gehad, had ze geen injectie gekregen. Voor jouzelf geld dit niet omdat jij een positieve bloedfactor hebt. Het schijnt erg weinig voor te komen dat ouders met een positieve bloedfactor een kind krijgen die resus negatief is (is bij mij wel het geval) Ik ben de oudste van drie meiden en de zwangerschappen daarna zijn normaal verlopen. Volgens mij is het ook niet zo dat je een verhoogde kans op een miskraam zou hebben als je eerder bevallen bent van een kindje die resus negatief is. Je kan het natuurlijk even navragen bij de verloskundige, maar ik denk dat je nagenoeg hetzelfde antwoord gaat krijgen.
Thanks meiden kan weer gewoon achterover in de bank leunen en verder gaan met broedkip spelen echt zooooo handig jullie meiden hier die overal verstand van hebben...offfff al zwangerschappen hebben meegemaakt