voelen van de beeb kan bij jou elk moment beginnen pix en waarschijnlijk als je de beeb wat sterker voelt.. herken je plopjes waarvan je zoiets hebt van heeeee... die had ik eerder ook. denk aan een bellenblaasje die aan de binnenkant van je buik kapot gaat.. zijn beweginkjes die je niet snel zult herkennen als je van je beeb.. en vaak ook zo weer weg.
hahah... ik ben gewoon zo ongeduldig hhahaha.. hele dag staat in de teken van.. doe nou wat .. voel nou wat hahaha.. erg ben ik he.. het zou ook kunnen zijn dat ik ze niet herken omdat ik vaak last van rommelende darmen heb en rare gevoelen in de buik... dus niet te onderscheiden
vaak denk je ze te voelen maar dan zijn ze alweer weg...en denk je dat je je verbeeld hebt...totdat je ze wat vaker voelen gaat. Dus het kan best zijn dat je ze al eens heb gevoelt...maar niet als zodanig hebt herkent
oohww eehh jee eehh sorry al moet ik zeggen dat dat niet zo lijkt op je buikje foto ik hoop dat jij ook snel van de plopjes kan gaan genieten hoor meis
heheh nou het is dan ook maar met een maatje.. en het niet slanke zit toch wel meer bij de heupen en dikke billen
banner is weg pix.. had hem weggehaald en omdat site down zou gaan heb ik hem niet meer teruggeplaatst
ikke 1,71...dus lijk een propje met me 42/44 wordt ook door pap's en daaf kleintje genoemd hahah...oow nee kamerolifantje noemt daaf me tegenwoordig
hahaha.. weet ik alweer ja dat ie je dat noemt.. gemenerik ..doet ie toch wel met een knipoogje hoop ik hehe.. ik ga mijn bedje op zoeken.. heb wel vrij morgen yippeee en overmorgen ga ik naar rotterdam 'nichtje kijken'
1.71 en dan noemen ze je propje? dat verklaard wrom iedereen incl oudste zoon mij dwerg noemt met mijn 1.58 hahahahaha
ooh ben jij zoo lang lims? das waar je hebt het wel vaker gezegd maar vergeet dat altijd en denk altijd dat jij veel langer bent dan ikke als ik je foto zie Ja pix gelukkig wel met een big smile erbij Truste meissie en als ik je morgen niet spreek veel plezier met knuffelen met kleine meid overmorgen
dank je.. jullie ook welterusten voor straks.. denk niet dat ik veel doe morgen dus vast achter pc te vinden op een bepaalde moment! al zou ik graag wat aan babykamer willen beginnen.. maar durf nog niet ( kan wel nog een anderhalf weekje wachten dan maar) dag lieverdS!
zolang jij hem nog steeds gewoon de baas bent..geen vuiltje aan de lucht hihih....je heb hem gewoon teveel schuppen onder z'n kont gegeven in al die jaren Truste Pix!
morgen druk dagje.. zelfs druk weekje morgenvroeg eerst met kat naar dierenarts.. die heeft een dikke glimmende bult op der buik. dan vuurwerk ophalen.. zucht.. boodschappen doen.. en savonds naar VK