heel druk dagje dus...dus HOP je bed in joh~~...hoop dat er niks ernstig met poezelief is!... ik ga er ook in ut is me laat zat zie ik nu
ooh lijkt me prettig niet moe zijn....kan de hele dag wel slapen op het moment,.....wat ik ook veel doe overdag dus miss toch me B12 maar weer us gaan slikken hoe is het met de groenzienerij ondertussen trouwens? begint dat al wat beter te worden of nog netzo afzien?
nog steeds groen, maar spugen is stukken minder nu ik heel groot deel van etenswaren en drinken laat staan. schrik gieg
das nie zo mooi dat je nog steeds groen ziet...wel prettig natuurlijk dat je niet meer zoveel hoef te kitsen maar dat dat komt doordat je groot deel van je eten enzo laat staan is weer minder natuurlijk....dus nog steeds op de manderijntjes dus ik ga afnokken voor vandaag! Trusten meiden!
Of het komt toch doordat ik de misselijkheid heb overgenomen en loop te spugen terwijl ik niet zwanger ben,grrrrr
Jah, helemaal omdat mijn lijf raar doet en ik daar dus helemaal niet meer op kan vertrouwen. Zo voelt het tenminste. Maar ik heb niks te klagen met twee kids en als ik kijk naar hoelang jij erop hebt moeten wachten
dat maakt geen verschil...met dat je ervan baalt en je er k*t onder voelt ....des te beter begrijp ik je gevoel maar ga nu echt richting boven anders slaap ik op de bank vanacht ben ik bang hahaha.
Morgen lieve meisjes @ Klingeltje, goed broeden jij @ Pixie, vorige zw had ik maatje 40 en voelde pas met 19 wk baby, had ook erg veel last van darmen en viel het daarom minder snel op. @ Giegeje, moed houden meisje, vind wl datje lichaam je flink voor de gek aan het houden is, had je voor ongi wel al n test gedaan? misschien vroeg mis gegaan en daarom zo ziek ervan? je hebt zoveel klachtjes namelijk.LICHAAAM GIEGJE: ophouden Giegje pesten, overlaten geven enzo, is niet leuk, mag alleen als er werkelijk beeb in zit. @ Debs, slaap jij ook nog zo veel pffff, ik slaap vanaf 21.00 tot 7.00 en dan tussen de middag nog 1.5 uur...... Ben snacht nog wel vaak n paar keer wakker hoor. Gister trouwens voor het eerrst weer gevreeen, ik durfde hiervoor nietzo... en daarbij gekneusde rib. Maar was wel weer fijn, hi hi
goeiemorgen smallie smallieman en smallie weer gevreeen hehehe.. nu volhouden voor buukske mega in weg gaat zitten gieg had gisteren een omo witte test.. dus gewoon gek lijf met nog gekkere ongi. tis frisjes.. zo ff auto ontdooien en dan naar dierenarts met poezebeest, die raar gezwel onder buik heeft.. duimerdeduim dat het niets engs is.
Bedankt voor update Limmetje Hoop dat er niets ernstig is met poezenbeesje. Veel succes. @ Lichaam Giegje, foei, en nu ophouden met die onzin. @ Giegje, knuf, overgeven al minder?
Goedemorgen meisjes! Fijne kerst gehad? Toetsenbord doet raar, dus leestekens moet ik steeds zoeken... Afijn, boven loopt het bad al vol, dus ga daar zo effe in. Ik moet om 9.10 uur al bij VK zijn voor reguliere controle. En we gaan de 20 weken-echo bespreken. Daarna ga ik meteen door naar Efteling met zusje. Heb er zin in!
Pix, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de beeb pas bij 22 weken! Ik weet het, jij wilt dat vast veel eerder, maar ik wil maar aangeven dat het niets betekent hoor. Zolang je tot nu toe nog hartjes hebt gehoord en gezien bij controles. Nu voelde ik het inderdaad veel eerder, maar dat schijnt normaal te zijn bij tweede zwangerschap. En daarbij, was het nog maar in de 16e of 17e week. Er zijn er die al bij 13 weken wat voelen. Hoeft dus niets te zeggen he!
toch niet naar dierenarts ik denk ik bel ff.. want vind ineens nergens de openingstijden voor spreekuur.. werken ze op afspraak.. zucht. woensdagmiddag is kat de eerste, want had der al in mandje.. maar krijg der vandaag echt geen 2e keer te pakken.