*gaaaaaappp* Net toch 1 klein zonnestraaltje vanaf mijn werk. Kreeg van mijn mannelijke collega een sms dat het wel erg stil is zonder mij op kantoor... haha Heb terug ge-smst dat het komt doordat ze overstromen van het werk en dat het te druk is om te praten 8) Ze zullen eens even merken dat ze niet zonder me kunnen! (net al even stiekum op de server gespiekt en de mailbox gecheckt en paar problems opgelost. Kon het niet helpen. Heb ik tenminste nog iets nuttigs gedaan vandaag!)
Ben management assistent. Werk bij een organisatie die doet in ****** . Ben momenteel eigenlijk de spil in de organisatie en pakte van alle kanten dingen op. Ja en als je dat even wegvalt, dan merken ze het ineens..hihi (weer even goed voor ego)
hallo dames *knuffel* klingel... dat was nou niet de bedoeling...*zucht* en ook nogeens weer naar werk.. grrr... ben de afgelopen dagen beetje heen en weer en niet echt 'klets'zin.. als julie snappen wat ik bedoel.. maar probeer wel bij te houden hoe het met iedereen gaat. *knuffel*
dat klinkt als leuk werk zeg, even opgezocht wat mysteryshoppenprecies was, maar dus marktonderzoeken. Wel erg leuk denk ik. En zeker even goed voor je ego Had gister ook zo iets met vervelende ego collega, dacht ergens antwoord op te hebben, NOT.... Nu moeten ze wachten tot ik vrijdag weer terug ben, aangezien ik het wel weet (doe projectondersteuning voor IT projecten)
pffff, is echt weer zo'n na ei vreetbuidag vandaag (maar 2weken per 4weken last van) na noga en brrodje kaas, nu maar weer worteltjes
Haha ja leuk is dat altijd! Zal trouwens even stukje over mijn werk op mmm zetten! Meer privacy daar dan hier
Hoi meisjes hoe is het hier? Oohhneee die depri-wolk! Die achtervolgt mij ook al! Zit in een meeeeega-dip, alles zit tegen, diep in de shit laat maar zeggen. Klingel, dikste knuffel meid! Had ook zo goede hoop voor jou! Wel fijn dat ze alles nu gaan nakijken. Veel knuffels!
Daar ben ik weer.. pijnstillers beginnen wat te doen dus ik kan weer wat bewegen @Klingeltje: Djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Maar goed dat je naar de mac bent gegaan ipv geinvesteerd in testen! heeeeele dikke knuffel voor jou! @Natjes: dat herstel van jou schiet niet echt op dan! *pakt Natjes hoofd, duwt er rietje in, sluit die aan op stofzuiger en zuigt de boel leeg* heb je inmiddels wel gestoomd? @Giegeltje: heb nog broodjes bao pao... hebbuh? Smalletje: jij ook? *knuffelt debs stevig! stomme pendeldinges.. en niet bezig zijn met ovu is wel goed.. stiekem weet jij wel waar je eitje is hehehe.. richt je maar ff op verhuizing.. daarna heb je maaaaaaanden om prijs te schieten in je fris naar verf ruikende slaapkamer Voor mezelf: blijf buikpijn houden, maansteen is helderder dan helder ( waarschijnlijk toch RIP in wasmachine hahaha) dus die doet ook al nix. Mijn eigen gevoeletje zegt nu dat het weer niet gelukt is deze maand.. en mijn gevoeletje heeft best vaak gelijk. Nou ja, mocht ik ongi worden, dan ga ik maar eens aan figuurtje werken in mooie trouwjurk, hoewel mannetje eigenlijk geen pauze wilt inlassen. Elke dag opnieuw vraagt die of ik al weet of ik zwanger ben.. wel lief vind ik dat.
daar ben ik weer ! hé klingel dat was niet de afspraak hé ,een beetje ongie worden limmeke doe je rustig aan met je rug! natjes ik moest echt lache om je droom
nee niet morgen.. moet morgen werken.. sta op 23e op testmarathon.. maar denk ook niet dat ik zelfs dan ga testen.. ik denk namelijk dat er niks van testen komt. Edit: beetje tegestrijdig met mij banner weet ik.. maar ik voel me niet zwanger
o limmetje wat is je mannetje toch een schatje, vind wel lief dat ie dat vraagt en erg leuk dat mannetje van jou geen pauze in wil lassen Maansteen RIP, tja zou toch goed kunnen na zijn wasmachien avontuur, misschien langs winkel om te testen. Zit nu wel even vol, maar over paar uurtjes passen die broodjes er ook wel in hoor... Net waren de worteltjes wel even genoeg, vind ze trouwens naar zeep smaken.. Fijn dat die paracetamolletejes eindleijk eens beginnen te werken Ben ook wel benieuwd of Natjes al heeft gestoomd, werkt zo goed, kan ook me Kamille (thee)