Goeiemorgen meisjes, Ik kom even snel binnenpiepen. Heeft iedereen een leuke kerst gehad? Hier even geen tijd om alles terug te lezen en te reageren, begrijp alleen dat Giegel wel spuugt maar niet zwanger is.....wat vreselijk jammer Gieg! O ja en Klingel is aan het broeden....you go girl! Wel even vraagje voor Small; draag jij al positiekleding? Ik heb wel het idee dat mijn kleren iets strakker gaan zitten, maar ik heb nou niet het idee dat ik al echt een buikje krijg (buiten hetgeen wat er al zat dan). Ga nu eerst even eten met de kinders en dan maar weer de volgende lading boodschappen halen. Goeie planning....2 kinderverjaardagen in de kerstvakantie Tot later....
@ Limmetje, vedorie, moet je straks weer katje in box krijgen... jammer dat ze ps woensdag plaats hebben @ Pippa, nog gefeliciteerd met je dochter (24e) Ja draag al sinds begin december zw kleding, vooral broeken dan, past gewoon niet meer in normale kleding. Had dan ook een erg opgezette buik, leek alsof ik al 4 mnd zwanger was. opgezette is nu weer redelijk weg (wel opletten wat ik eet/drink) maar andere kleding klemt/is te kort. Had van mijn ouders voor mijn verjaardag kleding gehad, du smet moeder wezen shoppen bij de Miss Etam (nu uitverkoop) en heb wat leuke zetjes erbij, kleding van vorige zw is toch wat verwassen, kwam ik achter. Zal ze eens op foto zetten, ben er zelf erg blij mee. Zusje is 4 wk verder maar past nog in der eigen kleding, maar die draagt beeb heel anders. @ Natjes, werd eens tijd, pfffff, ik doe de testen vandaag op depost
heeft miss etam dan inmiddels leuke kleren? want vind het hier echt drama goed man natjes.. ongi weg.. nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Bedankt Small....mijn baby is al 6....whaaaa wat gaat dat hard! Het feit dat ik nog behoorlijk in mijn kleding pas is voor mij al weer reden genoeg om me af te gaan vragen of alles wel goed zit (af en toe word ik niet goed van mezelf). Ik weet ook niet meer wanneer ik de vorige keren met positiekleding begon. Mag pas over ruim twee weken naar VK, maar wat zal ik blij zijn als ik het hartje heb gehoord! Kwaaltjes komen en gaan een beetje, over het algemeen lijkt het wat minder te worden. Tussen de middag heb ik steeds een gigadip, dus dan ga ik even lekker languit op de bank. Groetjes van een twijfelpippa
zal pippa ff blij maken bij nr 1 begon buikje pas bij 7 maanden een buikje te worden bij nr 2 paste ik met 2 maanden nergens meer in en zag ik er met 4 maanden uit of ik al op het laatst liep nu is buik pas laatste 3 weken gaan groeien.. daarvoor kon ik gewoon mijn normale kleding zonder problemen aan. Ben nu in week 18. het verschilt dus echt gewoon per zwangerschap.
hoiiii het gaat wel met mij nog steeds geen ei. ik had er eigenlijk wel stiekem op gehoopt. ik heb nog wel steeds hele pijnlijke borsten en ze zijn een stuk groter, mja heb toch geen ei gehad! mja morgen beginnen met de ongie opwekkers ik ben lekker vrij vandaag ! hoest met jou meissie ? ik zag dat je ongie (bijna) weg is ?
Wat kan een lijf toch vreemd doen he! Fijn dat je morgen met de pillen kan beginnen! Kan je ook weer verder! Hier gaat goed, rust is weer in de tent! eindelijk.. ongi na dik 7 dagen eindelijk (volgens mij) de deur uit! Kunnen weer verder.. wel fijn..
een lichaam kan heel vreemd doen helaas hé fijn zeg dat de ongie weg is! en als je nu weer zo'n lange cyclus krijg , gaan ze er nog wat aan doen ofzo ?
ja idd ,zou ik wel doen ja. dat is echt niet leuk zo'n lange cyclus en de heletijd de vraag WANEER KOMT ME EITJE NOU
Ben ik nog even. Net bij VK geweest. Alles was oké. Luid hartje gehoord en bloeddruk weer oké. Bij eerstvolgende bloeding (waar ik niet op hoop) moet ik direct contact opnemen en ga ik voor onderzoek door naar gynaecoloog. Zolang er vanaf nu geen bloedingen meer komen, laten we het zo. Ik heb de laatste tijd prima het gevoel dat mijn meisje het goed doet. Ik voel haar iedere dag hevig en de 20 wekenecho gaf geen reden tot onrust. Laten we dat dan maar zo houden... Lastige twijfellijven... Hmmm, daar heb ik ook last van, maar dan vooral omdat ik mezelf nog steeds vaak maar amper in de spiegel herken. Mijn gezicht is zooooo veranderd en mijn buik wordt gewoon NU al lastig. Juud telt af...
Natjes en Gaab± fijn dat jullie weer aan de start van een nieuw begin kunnen staan. 2009 heeft het vast voor jullie in petto!
voor mij duurd het nog wel ff voordat ik weer echt aan de gang kan gaan als ongie is op gewekt moet ik weer geen clomid slikken ik krijg eerst de eileiders operatie! en ik hoop dat ik daarna eigenlijk gelijk weer ongie opwekkers krijg en dan gelijk clomid mag slikken anders gaan er weer een paar maanden over heen
@ Pippa, niet zo twijfelen hoor, deze zw voelt soms het zelfde als vorige maar op andere punten totaal niet. vorige zw, kertje overgeven op n dag en gevoel was weg.... blijft nu de hele dag, en als het dan even weg is schiet ik ook weer in de stress, zijn we toch een lekker stel heh Maar als het goed is gaan onze klachtjes minder worden vanaf nu ongeveer. Jammer dat je afspraak pas over 2wk is, misschien mag je eerder, alleen al om even hartje t ehoren. @ Gaby, echt niet leuk dat lichaam evenniet mee werkt, dus nu ongi opwekken en hopen dat eitje snel komt. *knuf* @ Natjes, ik kijk even naar je cyclussen, denk nu echt weer een van 36.