@small: dan geef ik je gewoon een hele dikke nuffel om je te bedanken! @gabY; jij ook dikke knuf.. al je straks die operatie hebt gehad ben jij gewoon in één keer zwanger Is je zo gegund! @juud: goed nieuws meid!
hahah laten we het hopen dat het gebeurd voor jou natuurlijk ook ! we wachten nu al lang genoeg en we hebben beide al genoeg ellende mee gemaakt voor een beeb !
@ juudje, wat fijn dat alles in orde is met je meisje weet het probleem al met je toetsenboord, hij staat op NL je moet hem op Verenigde Staten zetten. Staat bij mij in onderbalk klein knopje met toetsenbord erop en als ik erop klik kan ik hem veranderen.... denk jij ook
inderdaad genoeg ellende gehad.. Blijf het zo frustrerend vinden dat mensen zoooooo snel zwanger raken ... (gun het ze echt wel) maar is zo frustrerend!
ja ik ook meis nu ook me zussie zwanger is denkk ik klotezooi! hun hebben geen cent om aan de kont te krabben ze zit nog op school enz en dan gaan ze voor een 2de
ja lichaam zit raar in elkaar, ene is zo zwanger en andere doet er lang over.... dan zou je toch willen weten waarom
@small: grraaag gedaan Ik ga nu echt douchen en nog even aan de studie. Moet straks weer weg, auto is verkocht dus moet even mee naar het postkantoor.. tot vanavond denk ik! x
Gaab: inderdaad nog wel even wat obstakels, maar je kunt iig met ongi opwekkers beginnen, toch? Ik ga iig veel positief gevoel op je afsturen, want je verdiend het nu zo om in 2009 zwanger te worden!
Vind het niet, maar denk dat het komt door Siem zijn getyp van laatst. Die weet knopes te vinden die wij niet kennen Maar word al aardig bedreven met de vervangende knopjes te vinden. Zal grote man er vanaaf naar laten kijken.
ha ha, ja hier ookgeregeld door kleine meid op de knoppen getikt en gelukkig weet Smallman hem snel terug te vinden en nu ik ook hopelijk jullie ook tikt toch makkelijker
Oké dames, ga rijden. Efteling, here I come! Ga even zo´n leuk Pardotje popje kopen voor babykamer. Siem heeft al Pardoes de tovernar en vindt die belletjes en dat lachende gezicht fantastisch. Verder even zien wat voor leuks, en gruwelijk duurs, ze verder voor baby´s hebben. Met zusje lekker bijkletsen over zwanger zijn/worden. En gewoon lekker genieten van de sfeer. Morgen doe ik verslag!
ja morgen mag ik ermee beginnen dan ben ik net klaar met ongie zijn als ik geopereert moet worden ! thanks lievert smallie jij heb toch ook een traag werkende schildklier ? me HA is nu nog met vakantie maar als hij volgende week terug is wil ik me daar op laten testen! ik ben best dik geworden en die pco en ik heb nog meer klachten wat allemaal duid op een traag werkende schildklier! maar ik heb ook gelezen als je daar dan geen medicatie voor krijg en mocht ik zwanger worden dan heb je ook meer kans op een miskraam, dus ik wil dat gewoon weten of ik dat heb
Bedankt Lim ! Bij mij waren de zwangerschappen voor mijn gevoel allemaal zo'n beetje hetzelfde. Hoewel ik bij mijn jongens veel meer aankwam dan bij mijn dochter. Toen zaten we ook middenin een verhuizing, dus dat kan ook de reden zijn geweest van het minder aankomen. Heb trouwens nooit heel veel kwaaltjes gehad (heb soms zo'n medelijden met jou ), dus ik mag helemaal niet klagen en zeuren. Ik weet dat ik niet zo moet twijfelen, maar die eerste 3 maanden vind ik soms een drama. Ik ben een echte tobber en dan ga ik van die kansberekeningen maken...zo van; ik heb 3 kinderen en nog nooit een miskraam gehad, dan moet het toch een keertje fout gaan? Hoezo gestoord ? We gooien het maar op de hormonen... Small; de VK stelde juist voor om pas in de 13e week naar het hartje te luisteren omdat het vaak voorkomt dat ze hem voor die tijd nog niet kunnen vinden. Zij wil deze onnodige stress voorkomen. Op dat moment had ik vond ik dat prima, ik had mijn nootje tenslotte net nog gezien, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu wat lang vind duren. Maar goed...geduld ik een schone zaak. Er is verder niets bijzonders aan de hand, dus ik wacht gewoon maar op mijn beurt.