Ja, heb traag werkende schildklier. en klopt als je geen medicatie krijgt heb je dan grotere kans op mk. Engoed plan dat je dat even laat checken. Even bloed late n prikken en dan heb je uitslag binnen paar daagjes. Hoeft maar iets af te wijken en je kan er al veel last van hebben. Dus zeker een vraagje waard bij HA Veel succes
@ Pippa, ik heb vorige week nog echo gehad, dus dan is wachten tot 12 wk iets minder lang. Krijg jij geen 2e?
goedemorgen! Heb alles bij gelezen maar de helft weer vergeten Juud, veel plezier en fijn dat alles goed is. Natjes en gaby, jullie zijn aan de beurt in 2009 voor een mooi gezond beebje! Lim, wat vervelend dat je nog steeds groen ziet, is er nog hoop op dat het over gaat voor week 40? Small, fijn weer even quality time met small man! Iedereen die ik vergeten ben een hele dikke knuffel!
Small; rond de 12 weken is toch de screening voor down oftewel de nekplooimeting? Voor zover ik begreep is dat de enige reden om met 12 weken een echo te doen. En omdat ik deze nekplooimeting niet wil, komt er volgens mij ook geen echo. Zou er bijna spijt van krijgen geweigerd te hebben (niet voor de meting hoor, maar om pukkie even te zien)
de 12 weken is een termijnecho.. om te bepalen hoelang je precies preggy bent. de screening is een aparte echo die ze niet overal kunnen doen
Goeiemoggel! jeetje zijn jullie aan een inhaalslag begonnen vandaag om de afgelopen feestdagen te compenceren voor het weinige geklep hier.....hahah wat zijn jullie toch een lekkere klepmajoren he
nou...ik ga maar even boterhammetje eten en me aankleden...dan ff cadeautje voor daaf kopen ( is 1 januari jarig) en vanmiddag gaat tie de babykamer in mekaar zetten hahaha...nou doeii he!
@Lim; ooohh zit dat zo! De termijnecho heb ik met 8 weken al gehad, dus dat hoeft niet meer en de screening wil ik niet. Dus dat wordt afwachten tot de 20 weken echo.
@ Pippa, 12wk is zoals Limmetje zegt om termijn te bepalen. Mijn echoscopiste vond dat ze met 1 meting niet genoeg had, omdat ik ook niet wist precies hoelang enzo, omdat ik nog geen normale cyclus had gehad. Ze zij toen dat ze rond 10 wk de beste meeting kon meten en daardoor kreeg ik er nog een. Met hoeveel wk was jouw echo? @ Debs, we zijn flink aan het inhalen, ha ha
termijn met 8 weken is wel heel vroeg.. normaal kunnen ze pas rond week 11 een betrouwbare meting doen nl. ik zou er gewoon ff om vragen.. bij mijn vk delen ze de echo's uit alsof het niets is..
@ pippa, hier vinden ze dat ook vroeg en doen daarom rond 10wk er nog een. Raar dat je die niet krijgt.
Hoi meiden! Geen puf om terug te lezen, sorry... Ben net bij de VK geweest, hartje weer even gehoord en natuurlijk een lang gesprek gehad over ons meisje... Over precies een week zit ik weer in het ziekenhuis...spannend!
@ Female, spanned hoor, wel lang wachtren dan he, duimmet jullie mee hoor dat kleine meid groeispurt heeft gemaakt
Alvast gefeli met Mannetje, al wat bedacht dat je hem gaat geven? leuk, kamertje in elkeaar zetten, we willen wel foto's hoor
allo mEIsjes wat vind ik dit mooi weer! ik zie dat er is ingehaald. @lim pff... nog wachten dus met poesje.. grr @juud.. genieten van de efteling! @pippa.. niet zo twijfelen @debs veel plezier met kamertje in elkaar @female.. is inderdaad een spannend tijd. ik hoop dat je het wel trek en wel beetje kan genieten nog. @me.. krijg vandaag een koelkast met vriesvak 180cm hoog.. we hebben momenteel zo'n kleine en de vriesvakje sluit niet al te goed omdat de handvat kapot is..rot ding dus en zat al te piekeren over hoe we dat straks moesten gaan doen als ik borstvoeding moet invriezen omdat er dus niet genoeg ruimte is. maar we krijgen nu een cadeau van kennis van mijn schoonvader.. yippeee! tweedehands maar beter dan wat we nu hebben.. Zat al maanden te denken tja.. dat word weer een spaarpotje. uhmm de rest vergeten sorry..
klingel: goed je best gedaan voor een kerstkindje, zo te lezen Is klingelmanvriend nog op tijd vertrokken? Hoe is het, om vrij te hebben? biccy: lekker is dat, ons negeren en dan ineens met beeb in de buik wel weer met ons willen kletsen Gefeli meid! Wat is je truuk? gabs: al enig idee wanneer je NOD is? lautje: wat een megalief kamertje! gieg: echt weer ongi, grommmm natjes: jaaaa, weg! Goed dat je je dinnetjes weer even benaderd. Hebben ze al posi gereageerd? pixie: al iets gevoeld van de beeb? het zit eraan te komen deze dagen! lekker genieten van je daagjes vrij. Fijn dat jullie nu nieuwe koelvriescombi hebben! limmie: jaaaa, beeb weer gevoeld! hoest met poezebeest, uit te houden tot woensdag? yinte een jochie: gefeli! smallie: lekker rustig aan doen, hoor! beetje duffen moet kunnen wow, wel 2 pannenkoeken kunnen eten, goed zeg! milla: gadsie, ontluizen met de kerst, kan me voorstellen dat je daar geen zin in had... en zo laat gemaakt dat je op de bank bent gaan slapen, oops remmie: ook dikke knuf. nog een beetje aan het genieten van deze dagen? debs: (of moet ik kamerolifantje zeggen )jammer dat de kerst zo choatisch voor je is verlopen..., blij dat het goed gaat met oma! Iets leuks gekocht voor daaf? Juud: blij te horen dat alles goed is met meid in de buik En succes in de file bij de efteling, hoorde het net op het ieuws hoe lang die is pippa: have fun met de kinderpartijtjes! en niet onzeker zijn hoor. Volgens mij is het juist zo bij zwangerschappen, dat het bij de een altijd mis gaat en bij de ander altijd goed. Dus die kansberekening van je 'dit is de vierde, dus gaat vast mis' gaat hier niet op 8) female: hoe gaat ie met je meid? Bowen, elke, cin: lekker genieten van jullie welverdiende vakanties! Zo, ik ben weer bij volgens mij. Wat zal ik nu eens gaan doen?