En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt Milk, mooie update zo! Maareh hoe is het met jou? :)

Kan jullie helaas niet bijhouden, ook de aug 2008 mama's niet. :(
    Lees wel graag mee.
    Dikke knuffels van mijn kant.

xx

2. natjes

natjes Niet meer actief

^%$#*#&*#* :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Verdomme.. begin ik weer te bloeden! :(

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    :evil: *&%!# natjes!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    he alice, had ik jou helemaal overgeslagen... Kun je lekker genieten van je zwangerschap? Of veel vervelende klachtjes?
    Hier alles goed hoor, nog beetje aan de klus. denk dat ei gister was, maar ga nog even door, to be sure. En ik ga lekker naar de HA als ik nu toch weer ongi wordt! Ha, die zit.
    natjes weer bloed, nee he. Misschien toch even arts bellen? Of wel vaker zoveel/zo lang bloed gehad?

5. natjes

natjes Niet meer actief

normaal 4 a 5 dagen.. zit nu al dag 8 met volle glorie... :evil:

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    gads meid! inderdaad even je arts bellen?

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoooooooii meisjes......!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    heeeee milla! al zwanger?

9. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Bij onze VK praktijk hebben ze zelf apparatuur, maar deze wordt alleen op dinsdag gebruikt door een ambulante VK die van praktijk naar praktijk hopt om echo's te maken.
    Tegen mij zei de VK dat tussen de 8 en 11 weken de meest betrouwbare meting wordt verkregen, dus daar viel ik precies binnen met mijn 8 weken en 1 dag.
    Ik krijg later in de zwangerschap wel extra echo's i.v.m. mijn zware jongste zoon (zie je nu overigens niets meer van terug). Nou ja...ik zal blij zijn als ik het hartje heb gehoord en in de tussentijd ga ik er gewoon vanuit dat het goed gaat in mijn buikie!

@ Natjes; gets meid, misschien idd even doctor of gyn bellen. Het zou na 7 dagen toch wel over mogen zijn.

@ Female; altijd fijn even hartje horen. Wordt wel weer heel spannend volgende week. Hopelijk goed nieuws over kleine meid. Sterkte met wachten!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben benieuwd of Juud de efteling nog inkan haha.. staat nu alweer mega file... niet leuk met die kou straks overal in grote rij..

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    om dat hartje te horen hb ik die angelsound aangeschaft.. om mezelf gerust te stellen na al mijn mk

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ssssst allemaal stil

remmie wordt afgeleidt en kan geen bericht aftikken zonder het weg te klikken

dus mondje dicht nu allemaal

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    even in de wacht bij de belastingdienst, altijd fijn, die wachttijden...

edit: sorry remmie...

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha.. :)

ook goedemiddag allemaal!

ja, ik ga het niet nog een keertje proberen.. haha.. jullie kunnen we wat ;) jemig.. wat blonT he?! had ik op iedereen gereageerd, druk ik perongeluk op terug, ipv op een andere site... :( haha.. hoe dom kun je zijn!

15. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend Milk, dus weer op wachtbankie maar voor-de-zekerheid-even-door-klussen! Heel goed!
    Over mij, ben heel erg misselijk geweest, echt zo beroerd. Maar het gaat nu iedere dag wat beter en vandaag ben ik weer op het werk.

Pippa heb je idd geen angelsound?

Limmeke waar is je banner?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    we kunnen je wat? dat is ook niet echt aardig he? hebben we hier hele week tissues zitten gebruiken om onze tranen weg te vegen die ontstonden door het gemis van remmie die weer zo nodig op vakantie moest.. en dan krijg je dit!

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. nee, jij wat blij dat ik weg was! en vond het jammer dat ik terug was, want het was net zo lekker rustig.. pff.. nu een btje goed voor te doen tegenover de anderen.. ;) jij durft! :p

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben niet bang ! ben niet bang!

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    pippa, bij mij hebben ze termijnecho met 7 weken en 10 weken gedaan, ik moet nu ook 6 weken wachten tot 16 weken.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hahaha ik ben niet goed zeg. ik ben gespannen doordat de koelkast komt. ben gespannen omdat we nu moeten gaan bedenken hoe we moeten alles reorganiseren hahaha.. ben gespannen omdat er weer gaatjes geboord moet worden om een plank op te hangen. ben gespannen omdat de oude koelvries moet ontdooied worden. gespannen omdat we nu weer gebrek aan ruimte hebben.. AAAAAAHHHHHHH! !hou er mee op! take a chill pill chick

Deel Deze Pagina