ah, stomme digid... doet ie ut niet meer, moet ik nieuwe aanvragen, maar moeten aangifte voor 1 jan binnen hebben. Ben dus even brief aan het opstellen...
haha.. heeeel goed! ik zou ook niet zo bang zijn voor mezelf haha... @ pix: relax, take it eeeaaasy! komt allemaal goed meid! (mannetje is hier inbouwkast aan het maken.. ook zo leuk! en wist je hoe leuk het kan zijn om op vakantie te zijn met een zwangeren met nesteldrang haha..)
hahhaa...@ remmar.. kan het voorstellen ja.. ik deed gisteren zo raar... Ik vroeg Bas gisteren of hij de afwas zou doen, hij vroeg mij vervolgens om dan wel mijn bakje om te spoelen.. ik snapte niet waarom.. als je toch gaat afwassen.. de rest is allemaal smerig waarom moet ik dan mijn bakje omspoelen. alles is nog vieser dan mijn bakje.. waarom? naar heen en weer discussie daarover te hebben uiteindelijk brak we allebei in de lach.. met handen op de buik gelach.. was gewoon zo'n 'ridiculious' situatie..
@ pix: hahaha..heeeeeeeeeel herkenbaar zulke discussies hebben we hier nou nooit.. (ahum, wel dus...) haha.. gelukkig maar dat jullie er om konden lachen, scheelt alweer een heel stuk!
dag lieve mEIsjes! hoestie hier na kerst en voor oud en nieuw? en wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw? @iedereen: bijlezen en dan megareactiemeel! smak broedklingel.
*geeft klingel een 6dagenvrij knuf* oud en nieuw: gourmetten met kids en mannetje.. en dan gaan ze geheel tegen mijn principes in vuurwerk afknallen. tussendoor zal ik wel de nodige keren in slaap vallen
wij vieren elk jaar oud en nieuw met vrienden! Gaan dan bbq'en of hebben een buffetje ofzo.. erg gezellig altijd! jullie?
@limmel: dank voor 6dagenvrijknuf! gourmetten gezelli toch, en stiekum een beetje voorwerk afsteken, ach, leuk voor de kids wellicht *en limmelman! * @remmie: gezelli, met vrienden saam! wij zitten hier in emma dilemma: gaan elk jaar onwijx partyen in berlijn, maar willen dit jaar eigenlijk domweg knus thuis blijven! saai maar happy! zal ook gebeuren denk ik; klingelman is helemaal huismus opeens! @milk: die klingelmanvriend is 2 dagen blijven plakken (.. doet ie altijd, voel me dan net een hotel mok mok) maar we hebben gewoon stiekem tussendoor beeb gemaakt @natjes: dok gebeld? @gieg: mopper, witte test? wrom dan overgeven? buikgriepje? knufffffff @gabbel: waar ben jij eigenlijk? @rest: strax meer! @mmmmm: er is nu iemand online die truus heet. wie de F is dat? hi hi zoefje
Zo heb net appeldriehoeken gemaakt die staan in de oven, nu de strijk, bah... Die vreemde discussie zijn hier ook bekend. Manlief noemt me hormoontje, hij gaat gelukkig 9 van de 10 keer al niet eens de discussie meer aan
pippa: nog twee weekjes wachten en dan zie je je nieuwe kleintje weer! Bij 8 weken hoorde je het hartje ook al, toch? limm: en, stelt de angelsound je gerust? vanaf hoeveel weken kun je die eigenlijk gebruiken? alice: jeetje, zelfs vandaag op het werk, dat vind ik bikkelen! maar blij dat het nu weer beter gaat. pixie: je lijkt mij wel, je echt overal druk om maken... het helpt bij mij inderdaad altijd erg goed om het gewoon aan iemand anders over te laten (al heb je zelf soms het gevoel dat je het zelf beter kan...) broedklingel: goed dat je toch stiekem beebje hebt gemaakt, tsss, daar mag geen klingelmanvriend tussenkomen! haha, hormoontje: wat een schattig koosnaampje! (al is de reden waarom wsl niet zo schattig, haha). Gelukkig deed DigiD van hubbie het wel, dus aangifte is de deur uit! ben heel opgelucht. Nu ga ik mijn pukcode halen, heb mijn telefoon geblokkeerd en dat terwijl beste vriendin op 1 januari uitgerekend is en dus op springen staat.... Met oud en nieuw gaan we bij vrienden lekker spelletjes doen. Zij is vandaag 8 maanden zwanger, dus ik weet al waar ik over ga kletsen
*egobericht* Meiden ik weet het even niet meer, het huilen staat me nader dan het lachen. 1e kerstdag hebben we mijn schoonfamilie het grote nieuws verteld. Eigenlijk omdat we er niet omheen konden i.v.m. carpaccio en wijn, anders hadden we het nog niet gedaan. De reacties waren een beetje zoals verwacht....leuk en niet meer verwacht (wat nou niet meer verwacht ik ben pas 35 hoor!) gefeliciteerd....blablabla. Mijn schoonmoeder riep me vanaf de bank aan de andere kant van de salontafel gefeliciteerd toe. Vandaag zei ze tegen mijn man dat ze vond dat we het laat vertelden (vandaar de koelte waarschijnlijk). Maar goed, de jongste en oudste zus van mijn man waren er niet bij. De oudste woont in Groningen en is er nooit met kerst de jongste vindt familie niet belangrijk en viert zulke dagen liever met vrienden. Ook komt ze niet meer bij ons op verjaardagen en worden we niet meer uitgenodigd op de verjaardagen van haar kinderen (viert ze namelijk nooit op de verjaardag zelf). Mijn dochter is de 24e jarig geweest en ze heeft niets van haar tante gehoord, geen telefoontje zelfs geen kaartje. Nu belt ze me net op (ik was gelukkig al gewaarschuwd door mijn man die haar al had gesproken) om me te feliciteren; ze was blij, vindt het helemaal leuk en noemt ons pukkie een cadeautje voor de hele familie. Wat nou cadeautje voor de hele familie...ze heeft al geen belangstelling voor de kinderen die we al hebben, dus waarom wel voor mijn zwangerschap. Ik had het bijna nog beter te verteren gevonden als ze niets had laten horen. We hebben al zoveel met haar meegemaakt....ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen. Ik word hier zo verdrietig van.....want iedere keer brengt ze me door dit soort acties weer aan het twijfelen....heb ik dan toch een verkeerd beeld van haar? Bedoelt ze dit nu goed of zit er weer een addertje onder het gras? Ik weet dat het een egoistisch en jaloers loeder is en dat ik me er niets van aan moet trekken. Doet mijn man namelijk ook niet. Je moet het gewoon naast je neerleggen, zegt hij steeds. Maar ik kan het niet, die familie zit in mijn hoofd en verpesten de hele sfeer daar. Whaaaaaa, sorry meiden ik moest het even kwijt! Ik heb wel een klaagdag vandaag he! Nu stop ik met dit negatieve gedoe en ga mijn positieve knopje even zoeken en aanzetten! Bedankt voor het luisteren! *einde mega-egobericht*
Ja Milk, ik heb met 8 weken het hartje gezien op de echo. Het zal allemaal best wel goed zijn maar ik zit even in een soort van emo-rollercoaster geloof ik. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de angelsound. Kun je het hartje zelf al horen dan met 11 weken?
Ohw Pippa kan me wel voorstellen hoor maar idd het naast je neer leggen lijkt me echt het beste. Wat haar bedoelingen ook maar zijn.....boeiend! Je kids zijn het belangrijkste, klaar. En waarschrijnlijk hoor je voorlopig toch niet meer veel van dr, ofwel. Dikke knuff. Ik kon de vorige keer ongeveer vanaf 11 weken het hartje met de angelsound! Heb m bij de kijkshop gekocht voor zo'n 40 euro geloof ik. Aanrader hoor!
zoooo de cadeautjes zijn gekocht kan nog niet zeggen wat want meneer zit met grote ogen mee te lezen hier hahahahaha. zo maar us richting oliebollenkraam jummie jummie voor vanav bij die goeie film van jim carry en boodschappies doen....en niet vergeten de pannekoekenmix mee te nemen....want sinds small gister over pannekoeken begon...heb ik er zoooo'n trek in dat ik er zelfs over gedroomd heb Pippa: hele dikke knuff meis!
vreetzak debs! pippa: angelsound heb ik pas gebruikt vanaf week 14.. debs al eerder.. vanaf week 10 meen ik.. verder over die familie: jouw schoonzus en mijn zus zijn niet toevallig dezelfde he? gewoon loslaten meis.. heb ik ook gedaan en had dat jaren eerder moeten doen. ik zit gelukkig niet in zon emoachtbaan.. komt waarschijnlijk omdat ik te bang ben in achtbanen dikke knuf voor jou
@debs ja hier ook. Bas vroeg wat we eten ik zei pannenkoeken hahaha.. maar het word pizza.. hebben allebei geen zin te staan bakken namelijk de koelkast staat er.. oh hemeltje.. 3 vrieslaatjes.. ahahhaaha wat een luxe. hebben ook een magnetron erbij (hebben wel al een combi, maar goed... ) en er stond mogelijk ook nog een tv in de aanbieding. moeten we nog heel even wachten... nou ik hoop het zo want eenn tv kopen zit echt als laatste op de lijst al zitten we met zo'n mini tvtje.. @pippa.. meid ik snap dt je je zo kan voelen door familie... je weet dan ook niet zeker of je gedachten en gevoelens wel realistisch zijn of inderdaad door de hormonen.. we kunnne ons ook zo oplaten jagen door anderen momenteel he.. *knuffel* hier oud nieuw op een geboorte wachten. mijn schoonzus word woensdag waarschijnlijk opgenomen (er zit een beetje eiwit in de urine namelijk weer - gelukkig is ze al 39 weken.woohooo gehaald ) ze gaan dan haar inleiden. er word geen vuurwerk afgestoken hier. word een hele andere oud/jaar omdat we altijd met hun vieren.. dit keer word het met mijn schoonouders
@debs kinderkamer al in elkaar gezet? hier helemaal niets gedaan daaraan vandaag.. (moet eerst leeg gehaald worden... weer...) ben kraamcadeautje aan het samenstellen voor morgen. Ik vind het altijd leuk om een mandje te vullen
@ Lim; ik ga woensdag even op positiekledingkoopjesjacht, misschien wip ik wel even bij kijkshop naar binnen. Het lijkt me wel heel leuk om zelf naar het hartje te kunnen luisteren. Balen dat jouw zus ook zo'n loeder is....ik weet uit ervaring hoe leuk een zus kan zijn. En die schoonzussen.....gewoon maar weer wat meer afstand nemen. Werkt meestal het beste. Ik houd trouwens ook niet van achtbanen, vandaar dat het me allemaal ook zo irriteert. @ Pix; helaas is mijn schoonfamilie gewoon zo. Ik kon er aardig mee omgaan....totdat ik zwanger werd. Ik moet mezelf idd gewoon niet zo op laten jutten. Bedankt voor jullie knuffels meiden....het doet me goed! Heb het positieve knopje inmiddels gevonden, 't is inmiddels een beetje roestig maar staat weer aan!