En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nee pix...hij wilde een poging gaan doen vanmiddag toen bleek de accu van de schroefboormachine leeg was...die is nu opgeladen dus hij gaat er zo aan beginnen ;)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ooh leuk hehe..vanavond staan jullie het te bewonderen samen :D

koelkast staat inmiddels hier HOOG.. wil eigenlijk wel graag het gelijk helemaal vullen met vriesvak dingen heheheheh.. ;) maar moet 24 wachten voor het aanzetten.. dus pas woensdag kunnen we dingen inslaan :D

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja denk ik wel ja :D

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

zoals pix? ijsjes, pizza, ben & Jerry ijs.
    lekkere frikandelen..en al zulk soort lekkere dingen ;)

krijg hier trouwens vanav...sla met aardappeltjes en boomstammetje.......geen pannekoeken dus :cry:

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    geen makkelijke situatie pippa, probeer er maar niets van te vinden, hoe moeilijk ook... dikke knuf voor jou!

6. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Lautje; heb net even in je album gespiekt....wat een lief kamertje en een supergave wagen.
    Is de kleur van de wagen op de foto ook de kleur die jullie hebben gekozen?

Hier eten we vanavond sla, gebakken aardappeltjes en cordon blue....mjammie!

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest omdat ik ook al ruim een maand hoest en dat niet overgaat ondanks de verdubbeling van de pufjes.
    Afgelopen nacht en ochtend is ook weer alles eruit gekomen, dus ik vond het tijd voor de huisarts. Moet toch fit zijn rond de ei-sprong :p
    Ze denkt dat ik toch last heb van een bacteriele infectie en daarom heb ik antibiotica en prednison gekregen.

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ja is kaki, gezien het in juni geboren word leek me een lichter kleurtje wel leuk!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah gieg... dan maar hopen dat kuur aan gaat slaan en jij van je hoesten en braken afkomt...

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ gieg: das ook niet lekker! hoop toch echt dat je snel opknapt nu!

@ pippa: idd, wat anderen zeggen (en hoe moeilijk zoiets ook kan zijn), naast je neer proberen te leggen.. je weet beter dan hun!

@ debs: haha... zit pix een btje lekker te maken! haha... fijn ben jij ;) (je vergeet nog de kroketten :D haha)

@ lau: mooie kinderwagen en kamertje! ziet er goed uit!

@ lim: hoe wast vanmiddag? alles goed?

@ eten: haha.. hier ook al gebakken aardappeltjes met sla! alleen hebben wij er zalm bij ;) haha..

@ all: mannetje is vandaag inbouwkast aan het maken, maar het wil niet helemaal zoals hij het wil.. jemig, chagrijn! :( (haha.. kan er wel om lachen eigenlijk..)

@ kinderkamer: hier nog steeds kaal en leeg! haha.. waarschijnlijk komt over 2 weken het nieuwe plafond erin en eind januari de nieuwe kozijnen. Tussendoor de stucadoor erdoor en dan is ie ook alweer klaar :D jeuj! kan me niet snel genoeg gaan.. Hoezo die poetsdrang is hier al vollop... :rolleyes:

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De laatste keer dat ik last had van bronchitis had ik twee antibiotica kuren en een prednisonkuur nodig om er vanaf te komen.
    Daarom krijg ik nu beide en denk ik dat het wel gaat helpen samen met de dubbele dosering pufjes.
    Kuurtjes duren een week, dus dat is precies op tijd voor mijn ei 8)
    toch nog een voordeel dat ik niet zwanger ben, anders mocht ik geen prednison

12. natjes

natjes Niet meer actief

en gieg je weet wat ze zeggen over antibiotica he...

Vorige keer dat ik kuurtje had gehad was ik zwanger ;)

xx pruttelnatjes... :( :)

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Gieg, prednison mag wel, mits in beperkte hoeveelheid, als je zwanger ben, ik krijg het namelijk af en toe in rug gespoten kon af en toe want de gyn zei geven we ook voor het rijpen van de longetjes!
    Blijft troep!
    Heel veel beterschap!

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hmz, dat wist ik niet.......
    Daar wordt een mens blij van, vooral ikke! :D

15. natjes

natjes Niet meer actief

weer even posivibe in de bus ;)

Had in de week voor ei die kuur en was toen zwanger.. toeval? Geen idee.. Heb het wel meer gehoord.

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    En ook dat wist ik niet.
    De apotheek vroeg er nog speciaal naar namelijk en zei dat ik het anders niet mocht hebben.
    Als het in je rug wordt gespoten dan komt het ook op een andere manier in je lichaam. Misschien mag prednison later in de zwangerschap wel, maar niet in het begin als het in pilvorm wordt ingenomen.

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb de kuur ook een week voor ei, dus ik hoop dat het geen toeval was :D
    Zal eens gaan zoeken op internet wat erover gezegd wordt.
    Ik weet nog wel dat de pil niet of minder betrouwbaar is als je antibiotica slikt.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    juist! :D

19. natjes

natjes Niet meer actief

blegghhhh de kat heeft hier een ruft gelaten... bleggg die stinkt!

20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Lautje; het is idd een mooie kleur!

@ Giegel; wat een gedoe zeg...hopelijk ben je er snel vanaf en een beetje extra vruchtbaar na de antibiotica zou niet gek zijn!

Deel Deze Pagina