hhahaha de frikadellen en kroketten bitterballen zijn dan weer lekekr voor Bas. niet voor mij.. ik ben meer van de mini loempia sla hebben we gisteeren gehad dus mag nu wel weer ongezond.. ik eet de laatste tijd alleen spinazie pizza en gooi extra mozzerella op. leuk dat je binnenkort op de kamer mag beginnen.. wat een hoop werk hebben jullie te doen aan het kamer zelf voordat je mag beginnen inrichten enz.. hoe komt dat? oud huisje?
hi! @gieg: beterschapsknuff! @pippa: mok, moeilijke schoonfam... ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten, ZIJ doen onaardig/raar, niet jij... KNUFFF @natjes: hier ruft kat niet meer; gister in bad gedaan; hi.la.risch! @limmel: woens met kat naar dok? miw hoop dat het meevalt.. SMAK @pix: gefeli met koelkast! @lau: gave wagen! @natjes: met anti bio eerder zwanger, dat zal toch wel niet? @lasagna: jaaa kom eraan!
Dank je! Ik hoop dat het toch zo is dat je met antibiotica eerder zwanger wordt of dat het in ieder geval de kans enigzins vergroot. Of klamp ik me nu overal aan vast Vegter's rolletjes met slagroom bij de koffie als toetje...jummieeeeee! Hmz kan ook nog Tia Maria door de koffie doen...... :-k
@ gieg: oh die rolletjes vond ik hier ook nog in de kast en een bus slagroom! wat een toeval he?! hihi.. had er ook zo'n zin in.. heb me dat dus ook toegeeigend voor straks! haha.. @ pix: ja, we zijn weer goed aan de slag! haha.. we hebben eigenlijk het huis gekocht van een vrouw van 94 dus alles moest gedaan worden, zo-ongeveer. En na 1,5 jaar verbouwen, wonen we er nu 2 jaar! Maar hebben boven toen een btje half werk gedaan, zeg maar, met in ons achterhoofd: ach, kan nog wel als er een kleine komt! maar die kleine was er iets eerder dan gedacht! haha.. dus meoten we nu weer! haha.. Maargoed, nu hebben we dus zoiets van, we pakken meteen de beebiekamer, onze slaapkamer en de overloop goed aan. Dan hoeft alleen de logeerkamer nog en is het boven ook helemaal af! (en dan verzint manlief wel weer wat anders blijft een timmerman he!? ) @ poezen: mn broer heeft de onze net weer terug gebracht! ze zijn een weekje uit logeren geweest! hihi.. en nu dus weer terug! Fijn zo'n ruftkat haha.. en die van ons hoef ik ook echt niet te proberen in bad te doen! hahahaha.. overleef ik niet!
tja als je zelf de hartje kan horen dan is het alleen de bloeddruk die even goed moet zijn of niet lim?
@giegel toch ongi geworden Effe update over mij: ** deze maand rust had vanochtend afspraak bij de dokter voor een doorverwijzing voor een mamografie.. Dokter geeft aan dat ik eerst bloedonderzoek moet doen en belt daar in januari over terug.. Ten tweede had ik het erover dat we in april een jaar bezig zijn, geeft ie ons een bekertje mee voor zwemmers onderzoek mogen zelf weten welke woensdag wij dat inleveren behalve deze einde update
hoi pixie mege drukke dagen achter de rug .. vandaag naar winterefteling geweest .. morgen lekker dag je niks doen woensdag weer werken en dan oud en nieuw bij mijn broer en die gaat 5 januari gratis trouwen... en hoe is het met jou en je beebje?
@milk: hihi, geen idee, of ik zwanger ben. moet ik nog weekje op wachten maar tel nergens op @kling: goed zo, ei benut! met oud en nieuw? hier komen vrienden langs. om 1.00 gaan we dan naar een dansfeestje. heel veel zin in, altijd leuk feestje! maar berlijn klinkt ook erg leuk, nog nooit gedaan.. @gieg: bah..prednison, maar als je ervan opknapt.. beterschap! @lim: fijn, vk weer alles goed! @de rest: dikke knuf!
naiobi.. was het druk vandaag bij winterefteling?juud nog gezien? die is er ook naartoe hehe ik heb vrijdag mijn vk controle. ben zenuwachtig omdat ik niks voel nog namelijk.. ben echt een 'worrier'