Sh*t......heb net parmezaanse kaas gegeten! Een heel klein beetje over mijn macaroni. Toen ik klaar was met eten keek ik op de onderkant van het bakje en zag staan; RAUWE KOEMELK ..... boeeee....en ik ben altijd zo voorzichtig. Ik kijk op ieder kaasje en toetje of er geen rauwe melk of eieren in zit. Alleen dit keer niet...stom,stom, stom. Het was gelukkig niet veel.......maar ik baal wel als een stekker!
Jee Zuurtje wat een naar nieuws zo vlak voor het nieuwe jaar. Hopelijk kan zijn werkgever wat voor hem doen. Sterkte ermee!
ik heb vorige en deze ronde 50mg genomen morgen echo om te zien of hij deze ronde ook zo goed is aangeslaan
pippa een klein beetje maak toch niks uit ? zuurtje was je vorige cyclus 26 ? ik had ze nog van 30 36 en 37 vandaar dat ik aan de 100 mg moet dan
het is nu aan mijn mannetje, de bal ligt in zijn kamp of hij voor die werkgever kan blijven of niet anders kan hij zo aan de slag bij een andere werkgever, kreeg vandaag al telefoon nadat ik voor hem zondag een sollicitatie via e-mail had gedaan (mannetje was aan het werk)
ja vorige cyclus was 26 dagen, had op dag 14 mij ei en dacht dat ik een lf van 14 dagen had maar blijkbaar was het er maar 1 van 12 dagen ben benieuwd of het nu weer zo gaat zijn waar ik ook benieuwd naar ben is of die cyste van 33mm weg is of keiner is geworden
pippa, een klein beetje kan heus geen kwaad! ik zou er bij parmezaan ook nooit bij stil hebben gestaan. 2009 word voor jullie een top jaar! let maar op na de operatie is gaby zwanger, mila is deze ronde al zwanger want hcg gehad en kingel ook vast zwanger na haar hcg! en Zuurtje komt ook helemaal goed die is genoeg door testjes gefopt de volgende is echt!
@ Pippa, had er ook nooit bij naq gedacht bij Parmesaanse kaas..... enige wat ik kan zeggen is niet meer eten @ Zuurtje, jeee niet leuk voor zuurtjeman, wel fijn dat er toch bedrijven in hem zijn geintresseert. @ Klingeltje, goed zo, 3dgn 15 uur is zat @ HSG meisjes, juliie zijn daarna zoooooo zwanger
Pippa...een klein beetje kan geen kwaad,.....maar kan me voorstellen dat je je wel ff voor je koppie kan slaan....is niet nodig hoor ummm verders....eehhh geloof aantal meiden eieren gevonden ...goed zooo! nu lekker aan de broed meiden hihihi. gossie weet het verders echt niet meer....das echt erg vandaag hele dag aan de shop geweest met daaf....leuke planten gekocht..en vogelhuisje voor in de tuin met hele grote bak vogelvoer er gelijk bij..zijn verjaardagscadeautje aangevuld (compleet gemaakt) daaf zijn vuurwerk ingeslagen voor morgen....daarna nog naar kringloop geweest...erg leuke tuinset gezien...maar vroegen ze me iets te veel voor dus hebben we maar drie hele oude blikken suikertrommel, beschuittrommel en ontbijtkoektrommel mee genomen . en toen was ik .............pppfff afffff...lekker geslapen op de bank en nu lekker zuurkool met worst eten
Wat doet hsg eigenlijk? @zuurtje fijn dat hij al weer een ander aanbod heeft! @pippa vervelend meis maar zal wel meevalllen denk ik.. aangezien ik een vriendin heb die er helemaal niet oplet wat ze eet..
Klinkt goed Debsje Vind het ook altijd wel leuk om evendoor de Kringloop te struinen Had Smallman vandaag evenop pad gestuurd om tafel en stoelen te gaan bekijken die ik op mp had gezien. Hij is er helemaal positief over dus zaterdag ophalen en daar hebben we mooie grote tafel met 6 stoelen
er zit genetisch onderzoek bij en dat duurt langer... Dok wil alles in een keer zien dus pas eind jan
pffff, is toch kleine moeite omdat te doen voor beeb. gewoon uitlokken van ongelukjes zeg maar, grrr maar je zult zien, zulke mensen fluiten meestal door zw heen.