En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

wil wel weten wat je ervoor wil hebben hoor!

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Vorig jaar was dat ook een crime de mist..

Als dat vanavond weer zo is, die mensen hebben geen plek voor ons om te slapen.. kan ik beter thuis blijven......

3. natjes

natjes Niet meer actief

als ik jullie was zou ik er wel rekening mee houden dat de mist blijft hangen.. zodra er vuurwerk wordt afgestoken wordt het alleen maar erger.. en volgens mij staat er ook vrijwel geen wind..

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ natjes: JAAAAH daar ben ik het helemaal mee eens

@ smally: diddleman is thuis dus lekker ontbijten...

5. natjes

natjes Niet meer actief

eetze jed!

6. natjes

natjes Niet meer actief

leuke vind ik he jed.. dat we precies gelijk oplopen! beide in cd 10!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @natjes hmmm daar zit iets in..

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    voor vanavond word in midden en westen van het land zeer dichte mist voorspeld, met op plaatsen zicht minder dan paar meter. ze adviseren zelfs om dan geen vuurwerk af te steken omdat je het toch niet kunt zien. Dus voor diegene die gaan rijden vanavond... ik zou me even afvragen of je idd moet gaan als er geen mogelijkheid is om daar de nacht door te brengen.

hier is lucht gelukkig kraakhelder op moment.

Hier vannacht een rotdroom gehad. Eerst beviel ik al veel te vroeg, met 26 weken of zo. Beeb moest in ziekenhuis blijven. Ik ging weg, en kwam Gieg tegen. Die vroeg me en de placenta? was die goed? Ik zeg placenta is er helemaal niet uitgekomen. Ik weer in paniek naar ziekenhuis.. en kwam bij een heel groot gebouw uit en kon mijn beeb niet meer vinden. Gieg hing ergens op verdieping uit raam en riep dat beeb allang dood was en was opgeruimd.

Ben er helemaal down van :(

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    owwww, wat een nare droom zeg, getsie, hopelijk snel minder down, wat kan je toch van streek raken van zo'n stomme droom heh

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    goedemorgen!

Natjes, bedoel je soms het engeltje getekend door dick bruna?

Lim, wat een nare droom!

Iedereen pas goed op jezelf vanavond!
    Ik mag van mezelf een glaasje champagne vanavond, kan me er ontzettend op verheugen, erg he

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    boehoeeee, ben even verdrietig, snik

ik vanochtend al smsje gestuurd naar zusje, geen antwoord
    2 x gebeld naar der mobiel, word niet opgenomen

bel net der man maar, oooow, ja die neemt der telefoon weer niet op ze staat naast me.

Ik wou dus vragen hpelaat ze op de zaak waren zodat ik langs kon gaan, zijn ze der al bijna 2 uur.

Zegt ze, ja maar is toch druk, had ik toch geen tijd voor telefoon gehad......
    Maar dan had ze me toch kunnen zeggen dat ze der al waren, dan kon ik heen om te kijken of ik kon helpen.

ben er gewoon verdrietig van, vedorie

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Is er nog belangrijk nieuws, zo op de valreep?

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Had laatst bijna dezelfde droom, alleen kwam Gieg er niet in voor ;)

Ik beviel ook al veel te vroeg en kindje was veel te klein. Verder bloederig gedoe met niet loslatende placenta..

Misschien hangt het in de Limburgse lucht ;) Maar begrijp je down-gevoel. Ik was er ook even ondersteboven van.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tja, meid, mensen reageren wel eens raar als ze heel druk zijn. Trek het je niet persoonlijk aan. Je zus is toch ook zwanger? Misschien denkt die ook even niet helder na, dat jouw hulp alleen maar welkom is.

Bel nog eens om gewoon aan te bieden dát je komt helpen. Dan hoor je vanzelf de reactie of het nodig is. Dikke knuff!

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Dikke knuff voor smallie....denk dat zusje het niet zo bedoelt hoor meis...maar kan me voorstellen dat zo'n opmerking ff nie leuk is.

Lims...wat een jakkie dromen heb jij zeg Brrr :(
    gelukkig weten we dat giegje..heeeeel lief is.

Lautje: helemaal blij blij blij...leuk he je zo kunnen verheugen op dat ene dingetje ;)

Natjes ga je die ballon oplaten om 12 uur?
    leuk en mooie en posi gedachten :D

Klings....een beetje spiri ben je wel...;) en zou best us kunnen dat NRG50 het bij het goeie end heeft....bij mij had ze zoooo gelijk...we wist precies welke maand ik zwanger zou raken en of het goed zou gaan...ow ja volgende week weet ik ook of ze het geslacht goed had ;)
    Maar ik had al begrepen dat je minder uurtjes ging werken dus :thumbsup: dat rust krijgen in lijffie en zwanger worden komt wel goed zo ;)

jeetje....sla denk ik een heleboel mensen over zo maar ik vergeet het elke keer waar ik op moet reageren ppff :oops: SOLLYYYYYY

Ik hoop in iedergeval dat de nog-niet-zwangere in 2009 ook allemaal op roze mogen en de wel-zwangere allemaal mooie gezonde kindjes op deze aardknol mogen neer zetten....

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    T.E.A.B. :)

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nieuwe collectie van hm staat online, ben mezelf net te buiten gegaan!

18. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

klopt het dat ze maar 3 pagina's hebben met mama kleding :( ?

19. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ohw :) Ga straks ook ff kijken :)

Onze nwe wasmachine wordt straks gebracht :) ivm de beeb 7kg.
    Mijne is al 9 jaar oud, en laatste tijd had ie een beetje kuren...

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé, ik ga zo eens kijken. Eerst mijn mams bellen. Diek heb ik niet meer gesproken na eerder beschreven familievoorval, en omdat we zo plotseling gingen, hebben we niet meer soep meegegeten, wat we wél zouden doen...

Tot later (tenzij ik niet bij H&M ben weg te slaan ;) )

Grote man komt om 12.30 uur thuis en dan gaan we samen nog even naar de kinderboerderij, voordat we naar ons Oud&Nieuw-feestadres gaan. Als ik dus voor 12.30 uur geen tijd meer heb: tot in het nieuwe jaar!

Deel Deze Pagina