http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S oow dus toch blz 1980 hahaha...jeetje wat een hoop alweer he!
tnx vind het niet veel bijzonders eigenlijk.. nu koop ik zowieso niet graag bij h&m online.l. omdat ik normaal daar al afwijkende maten heb.. moet altijd 3 maten groter hebben voor bovenkleding dan bij andere zaken
Da's inderdaad leuk! Ik kan effe meedoen. Ben al weer uitgekeken bij H&M. Wel leuke dingen, als je de eerste aanklikt, dan krijg je steeds pagina's met hele combi's en accessoires. Maar eerlijk gezegd nog iets te zomers voor deze tijd van het jaar, en als ik al in april mag bevallen, zal ik het niet meer echt nodig hebben...
zie er 1 of 2 leuke shirtjes maar die kan ik nu nog niet aan is veels te koud...en als ik iets koop wil ik dat altijd graag gelijk aan kunnen hhah,...dus h&m zal vandaag ff geen geld aan me verdienen
ikke moet terug rijden naar huis....het is gelukkig nie zo ver..10 min .hoef niet over de snelweg...dus hopelijk gaat het allemaal goed op de terug weg
Ik rij ook terug, maar is maar 8 km, binnendoor. Volgens mij blijft het hier echter kraakhelder... Als ik nu naar boven kijk, zie ik geen wolkje.