En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ik moet een half uur rijden maar dat is als ik normaal kan rijden :S Zeer slechte verlichting langs de weg..

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hier is het al goed mistig op het moment....leuk voor al die mensen die vanav naar dat grote feest in rotjeknor gaan...die zien net als vorig jaar geen fluit...

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    juud: hier voorspellen ze lokaal zeer dichte mist.. dus ook voor jou geldt opletten :)

heb helemaal geen zin in oudjaar... heb knallende koppijn al dagen.. dat verplicht op blijven zitten tot 12 uur.. bleeh.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb er meer zin in dan de kerst. Nu zijn we tenminste met gezellige vrienden...

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik moet nog wel reizen... naar Den Helder...

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga me zo trouwens even opfrissen, want loop nog in pyjama... :oops:

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    pffff nu moet mannetje nog allemaal boodschappen gaan doen omdat we vanavond nu niet naar mijn broer gaan ...

8. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Wilde graag op pag 1980 wat zeggen omdat dat inderdaad mijn geboorte jaar is :)
    Maar moest weg, dus is helaas niet gelukt...

Ik voel me vandaag gelukkig iets beter, 2 dagen beetje griep gehad. Mega verkouden en erge hoofdpijn. Heb echt zin in vanavond, gezellig met vrienden :)
    Hubbie heeft 2 flessen Jip&janneke champagne voor me gekocht, met echte kurk, Hahahaha :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo meiden

gisteren naar mijn nichtje voor het eerst. wat een schatje zeg heheh ze slaapt wel veel maar was heel even wakker en kon ik heerlijk haar in de ogen kijken

wat minder leuk. van ochtend vroeg weer wakker met nare gedachten dat het hier mis is vrijdag kan niet snel genoeg kmen nu

ik ga vandaag ons nieuwe 2e handse konings koelkast shcoonmaken en de oude baby koelkast de plug uit doen en afscheid van nemen hahaha nou dat wordt geen lange afscheid bwhahahaa.. bak van ellende..

kan niet wachten om vriesvakjes te vullen

oh even iets leuks ook.. ja ik ben uiteindelijk toch een buitenlander... IK HEB OP BEVROREN VIJVER GELOPEN VOOR HET EERST IN 6 JAAR HIER WONEN ! hahaha

heb trouwens niets terug gelezen...
    ik ga dat ook even niet doen want ik ga hier nu gelijk aan de slag.

en nog een ding :D

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik had precies hetzelfde gedachten achter deze pagina..

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ja maar wel leuke kleding!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kl*te-vuurwerk! Dat stomme geknal de hele dag! Daar word je toch simpel van! En kleine man is al weer veel te vroeg wakker...

Ga dus maar weer entertainen en troosten.

Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar! (met veel zwangerschappen en baby's!)

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Veel plezier vanavond juud!

14. veronika

veronika Niet meer actief

He lieve dames,

Hoe gaat het hier, is er nog nieuws? Nieuwe zwangeren?

Ik leef nog, wel uitgeput van de verbouwing: 6 dagen slopen, kerst vieren, en nu alweer 4 dagen geklust (echt geklust, in het huis dus ;)) : niet alles lukt even lekker, dus dat frustreert wel een beetje, maar toch zien we wel vorderingen hoor. Nog even en dan moet manlief weer aan het werk (volgende week) en sta ik er alleen voor....

Hoop alles ok met jullie, ik wens iedereen een gezellig en veilig uiteinde en natuurlijk alvast alle goeds voor volgend jaar!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Meiden, allemaal de beste wensen alvast!
    Hele dikke knuffels en kussen...hoop dat we wat kunnen zien van onze euro's die de lucht invliegen, want het is hardstikke mist hier...

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None

Iedereen een gezond en liefdevol 2009 toegewenst!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Joepie, de laatste dag van het jaar! En dan hopelijk voor alle meiden hier een geweldig 2009, waarin ik hoop dat we allemaal een gezond kindje krijgen!

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hooooooooooooooooooi!

Hoe is het hier met iedereen?

Dikke smakkert!

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn internet ligt er de hele week al uit, ik heb steeds maar een paar minuten dat het werkt :( Dus bij deze: iedereen een geweldig 2009 ! xxx

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik wens jullie allen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, VRUCHTBAAR 2009 toe!

Deel Deze Pagina