ik moet een half uur rijden maar dat is als ik normaal kan rijden :S Zeer slechte verlichting langs de weg..
hier is het al goed mistig op het moment....leuk voor al die mensen die vanav naar dat grote feest in rotjeknor gaan...die zien net als vorig jaar geen fluit...
juud: hier voorspellen ze lokaal zeer dichte mist.. dus ook voor jou geldt opletten heb helemaal geen zin in oudjaar... heb knallende koppijn al dagen.. dat verplicht op blijven zitten tot 12 uur.. bleeh.
pffff nu moet mannetje nog allemaal boodschappen gaan doen omdat we vanavond nu niet naar mijn broer gaan ...
Wilde graag op pag 1980 wat zeggen omdat dat inderdaad mijn geboorte jaar is Maar moest weg, dus is helaas niet gelukt... Ik voel me vandaag gelukkig iets beter, 2 dagen beetje griep gehad. Mega verkouden en erge hoofdpijn. Heb echt zin in vanavond, gezellig met vrienden Hubbie heeft 2 flessen Jip&janneke champagne voor me gekocht, met echte kurk, Hahahaha
hallo meiden gisteren naar mijn nichtje voor het eerst. wat een schatje zeg heheh ze slaapt wel veel maar was heel even wakker en kon ik heerlijk haar in de ogen kijken wat minder leuk. van ochtend vroeg weer wakker met nare gedachten dat het hier mis is vrijdag kan niet snel genoeg kmen nu ik ga vandaag ons nieuwe 2e handse konings koelkast shcoonmaken en de oude baby koelkast de plug uit doen en afscheid van nemen hahaha nou dat wordt geen lange afscheid bwhahahaa.. bak van ellende.. kan niet wachten om vriesvakjes te vullen oh even iets leuks ook.. ja ik ben uiteindelijk toch een buitenlander... IK HEB OP BEVROREN VIJVER GELOPEN VOOR HET EERST IN 6 JAAR HIER WONEN ! hahaha heb trouwens niets terug gelezen... ik ga dat ook even niet doen want ik ga hier nu gelijk aan de slag. en nog een ding
Kl*te-vuurwerk! Dat stomme geknal de hele dag! Daar word je toch simpel van! En kleine man is al weer veel te vroeg wakker... Ga dus maar weer entertainen en troosten. Fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar! (met veel zwangerschappen en baby's!)
He lieve dames, Hoe gaat het hier, is er nog nieuws? Nieuwe zwangeren? Ik leef nog, wel uitgeput van de verbouwing: 6 dagen slopen, kerst vieren, en nu alweer 4 dagen geklust (echt geklust, in het huis dus ) : niet alles lukt even lekker, dus dat frustreert wel een beetje, maar toch zien we wel vorderingen hoor. Nog even en dan moet manlief weer aan het werk (volgende week) en sta ik er alleen voor.... Hoop alles ok met jullie, ik wens iedereen een gezellig en veilig uiteinde en natuurlijk alvast alle goeds voor volgend jaar!
Meiden, allemaal de beste wensen alvast! Hele dikke knuffels en kussen...hoop dat we wat kunnen zien van onze euro's die de lucht invliegen, want het is hardstikke mist hier...
Joepie, de laatste dag van het jaar! En dan hopelijk voor alle meiden hier een geweldig 2009, waarin ik hoop dat we allemaal een gezond kindje krijgen!
Mijn internet ligt er de hele week al uit, ik heb steeds maar een paar minuten dat het werkt Dus bij deze: iedereen een geweldig 2009 ! xxx