niet dat ik weet nee ik weet ook niet welke spuitjes het zouden kunnen worden, hoop dat ik ze niet nodig heb
Blaasje met vocht betekent dat ie net gesprongen is, toch? Ook aan je temp te zien. Goed geklust? Ik zie trouwens dat op basis van je tempkaartje je cyclus de vorige keer 25 dagen was, niet 26. Lekker kort hoor!
wanneer denk je dan dat mijn ei gesprongen is? deze keer word ik er niet zo wijs uit de gyn vermoede ook dat ie gesprongen was, moest binnen 14 dagen maar eens testen van haar als ik niet ongi ben we hebben goed geklust, maar toch nog maar even verder blijven doen. mocht wel niet iedere dag van de gyn maar om de andere dag (alsof ik dat nog niet wist)
Nou ja, ik weet dat een sprongrijpe follikel bestaat uit een volledig met vocht gevulde ruimte, met daarin rondzwevend het eitje. Na de eisprong is het eitje doorgebroken en wordt de vochtruimte gevuld met het weefsel van de follikel, wat uiteindelijk het progestron gaat produceren. Dus als je gyn geen ei meer zag, maar wel een vochtruimte, dan is je eisprong echt net geweest (of kan echt elk moment springen). En je temp is nog niet omhoog, vandaar!
eisprong was al geweest volgens gyn, dan zou hij net gesprongen kunnen zijn dus morgen maar weer aan de klus, mag vandaag niet
oh... daar heb ik me nog nooit aan gehouden. zowieso spreken de heren artsen zich daar ook al in tegen. giegje!1 tuurlijk vind ik je heel lief
ik hou me daar ook niet aan hoor, als we zin hebben is dat toch gewoon zo en houden we ons zeker niet in
nou meisjes... ik ga... naar den helder... ik wens jullie een goed uiteinde en natuurlijk een goed begin... VRUCHTBAAR 2009... JedidJah
voor iedereen die niet meer online komt vandaag.. een heel goed uiteinde en een gezond en indien nodig vruchtbaar 2009 ik ga kat vangen en naar dierenarts laters
ik hoor net dan mn vriendinnetje is opgenomen in het ziekenhuis met een acute blindedarmonsteking.. nouja zeg, ook niet echt een leuk uiteinde..
Ik heb mijn paspoort nodig voor het trouwen van mijn vriendin... Nou ik geloof dat ik nu gaat... @ Remmie: dat is niet leuk beterschap @ limsel: vang ze @ rest: HAPPY NEW YEAR @ pagina: 1985 leuk jaar... mijn geboortejaar Maar we zijn er nog niet