@puzz: gun het je echt van harte! @limmeke: is toch ook charmant mooie melkkringen in je jurk? Weer eens een nieuw patroon! hahaha Ga ook maar eens thee pakken..en een boterham..
lekker jamjam dank je smalletje pfff, wil op bank liggen maar daar ligt oudste onder dekbed ziek te wezen.. ben ik nu slecht moeder als ik hem naar boven jaag met mededeling zieke horen in bed?
melkkringen, vreselijk, wat die lektieten (ja, dan heten ze geen borsten meer) Maar daar heb je wel zoogkompressen voor of Lilipadz..... maar bevallen tijdens ja woord is niet zo'n goed plan, en word dus gewoon van hogere hand geregeld dan mannetje er niet is rond piekdagen........vaag eigenlijk he
ha ha ha, ligt eraan hoe ziek voor slaapje mag ie best even op zijn bedje liggen... of jullie beiden op bed
zo wordt mijn droom toch misschien werkelijkheid met een vloedgolf sperma door week onthouding door ziek zijn... Ook door hogere machten bepaald Trouwens nog lekrerrrrrr recept, ook al zullen sommige zo reageren : Men nemen 2 witte boterhammen. Doe hiertussen banaan. Doe theelepel kaneel en theelepel suiker erover heen. Doe dit in tostiapparaat en genieten maar! (ja ik ben gek weet het) (pas trouwens wel op die banaan wordt gloeiend heet Duhhhh)
haha ja ik ben ook altijd van de rare combinaties hahaa me vriend noemt mij af en toe een gifmenger haha
Hahaha een gifmenger... Krijg altijd op mijn kop als ik zo'n tosti heb gemaakt. De gekarameliseerde suiker loopt er wel eens uit. Als hij dan gewone tosti maakt klaagt ie over suikersmaak haha
whahhaa mannen dat zijn echte piepers ik ga weer ff werken tot kwart voor 5 kom vanaaf denk nog wel online natjes beterschap doeiiii
weet ook nog lekker broodje, ga ik nu maken: even oven voorverwarmen, 2 sneetjes of beide kanten van broodje met groene pesto besmeren, daarover kaas, en stukjes zongedroogde tomaat, daarover wat pijnboompitjes strooien, 7 tot 10 min in oven, beetje sla ertussen proppen nog en smullen maar!