En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat een vreet dag heb ik.. 2 oliebollen, halwe bak magnetron popcorn, 3 appelflaappen en vanavond ook nog eens gourmetten poeh hahaha

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

aaii Lims :( wat een rot bericht zo op de laatste dag zeg....hoop dat de operatie zal slagen meis!

De mijne wil ook niet hoor...heb zelfs het boek van Kluun (Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) gekocht voor hem...Dat hielp voor ffies maar nu mijn buikkie echt te zien is...vind tie ut maar eng eng eng ;)
    ach ja dan maar droog staan he :(

Meiden hele fijne avond met lekker oliebollen.appelflappen lekkers,...en veel mooi vuurwerk om naar te kijken :D...zal wel nie is het hier nu al te mistig voor om wat in de lucht te zien

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Oeps nu voelen een paar meiden zich oud.....mijn geboortejaar is al geweest en ik ken nog een paar meiden die hun geboortejaar voorbij hebben zien komen :p

Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb nog even zitten zoeken, maar de medicijnen die ik nu gebruik zijn ook koortsverlagend en mijn temp blijft desondanks hoog.......vreemd :rolleyes:

Ik zit er wel aan te denken om te gaan testen........maar weet nog niet wanneer.
    Misschien begin volgende week ofzo, een week na mijn ongi want als het een innesteling zou zijn geweest moet ik dan positief kunnen testen.
    Maar dan zie ik het ook wel aan de ovu-testen misschien.

Ah Limmeke, dat is balen zeg!
    Hopen dat ze alles weg kunnen halen woensdag.
    Dikke Knuff!

@ Mezelf: Ik heb bedacht dat mijn pendels ook uitkomen als ik nu wel zwanger blijk te zijn en morgen ga testen. Het testen doe ik niet voor komende week, maar dan is het dus al januari :)

Zo nu gaan we even eten :)
    Omdat er genoeg oliebollen en hapjes op tafel komen vanavond, eet ik alleen maar een broodje en een fruitsalade, omdat mijn maag anders in opstand komt. Nu ik het zo typ heb ik er helemaal geen zin in, maar ik zal netjes wat naar binnen werken :p

Prettige avond allemaal, voorzichtig op de weg als je moet rijden en voorzichtig met vuurwerk als je dat gaat afsteken!

4. debsje1977

Zou het dan toch :D:D:D Wederom gaat dit meiske heeeel hard voor je duimen meis :D [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    meisjes ik kom jullie alvast een gelukkig,liefdevol , gezond en vruchtbaar 2009!
    dat er heel veel beebs geboren mogen worden :D

vrienden van me komen dadelijk en die blijven ook slapen!

doe voorzichtig vanaaf !

knuffel gaby

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    alvast een

en voor iedereen een gezonde :baby: (of misschien wel :baby: :baby:) in het nieuwe jaar
    dit allemaal samen gemeng met veel liefde, een goede gezondheid en veel geluk ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    GELUKKIG NIEUWJAAR !!!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gelukkig nieuwjaar allemaal!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Gelukkig nieuw jaar lieve meisjes

zo, nu lekker naar mijn bedje :)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Voor ik het vergeet:

Veronika en daaf van debs: heppy b'day voor jullie beiden :)

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

En Veronika en Daaf van Debs, Gefeliciteerd met jullie verjaardag!

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Veronika Gefeliciteerd :)

Daafje van Debs, Gefeliciteerd :)

Ik ga vandaag proberen bij te lezen, ben zoooooo moe.
    Hopelijk idereen veilig O&N doorgekomen.

13. natjes

natjes Niet meer actief

meisjes een heel gelukkig en voorspoedig 2009!

Daaf en veronika gefeli!

hier gisteravond met vuurwerk wel paar keer op mijn lip moeten bijten... werd er zo emo van! Schoot heel de tijd binnen dan ik anders al bijna op de helft was geweest.. zucht .. Maar goed we gaan 2009 vol goede moed in! Heb afgelopen nacht hubbie maar weer besprongen :)

14. debsje1977

De aller beste wensen voor 2009 voor iedereen!!

VERONIKA!! GE FE LI CI TEERD MET JE VERJAARDAG!!
    krijg je vandaag nog gezellie visite?

Dit wordt ook jou jaar gieg! dikke knuff meis!

15. natjes

natjes Niet meer actief

iedereen ligt volgens mij nog lam in bed... hihi

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Veroon en daaf: gefeliciteerd!

@ alle nog niet zwangeren: dit wordt jullie jaar! Er komt gewoon een babyboom in de bus in 2009! :D

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    daar lijkt het wel op Natjes

was gister wel gezellig, kleine meid op bed gelegd bij mijn ouders en dan 1.5 zou ik ook evn tukje gaan doen (ja zwanger, red anders 24.00 niet)
    dus ga kamertje in, is kleine meid nog steeds gezellig aan het klerstenmet de beertjes en doekjes.
    Na 2 uur proberen wou ik het zelf slapen bijna opgeven... ze had heel verhalen en af en toe checken: mama mama mama
    pfff, uiteindelijk klein uurtje gerust en 22.30 naar beneden gegeaan. Anderen waren lekker aan het WIIen. Zusje sliep ook nog :) die kwam 23.15.

Vanochtend heeft Smallman kleine meid uit bed gehaald en ik ging er pas 9.00 uit, dus weer een beetje slaap ingehaald.

@ klingeltje, precies zo als je het zegt (over zusje) even niet lief van der, maar omdat zusje is ook redelijk snel weer over.
    Was gister meteen naar zaak hen gereden en het gevoel was al weer weg (...)

Komt door jullie lieve meisjes hier met opbeurende/ophelderen woorden :)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Goeiemorgen

idd lam in bed... ben verkouden en nu zo duizelig.. bleeh... moest vanancht op kont de trap af, kon niet eens lopend.
    hoop dat het weggaat snel.. vorige keer duurde het 1.5 jaar voor duizeligheid verdween.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Veronika en Daaf :[​IMG]

Deel Deze Pagina