Happy new year! Dat het maar een heel gezellig, vruchtbaar, liefdevol en gelukkig 2009 mag worden voor jullie allemaal! Veronika en daaf gefeliciteerd! Ik voel me niet fit dus duik zo bedje weer in.
joehoeee! HEPPIE 2009! met veel liefde, gezondheid, humor, glitters en minimaal 1 BABY per BUSBEEB! @vero: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii SMAK @limsel: wek, op kont naar benee, zo duizelig? even dok check? @rest: hier lui en warm bij openhaard, gister heel chill en relaxt oud en nieuwtje thuis; wel wat anders dan de afgelopen 5! jaar dat we in berlijn aan het partyen waren hihih!
nou ik vond het wel zo gezellie met de boom.. staat nu weer beetje kaaltjes.. krijg ik gelijk het gevoel van hmm.. er moet hier iets veranderen ...hahah
He meisjes, Allemaal een heel gelukkig nieuw jaar! Hier was het begin minder... Gisterenmiddag heel erg ruzie gekregen met mijn allerbeste vriendinnetje. Je verzint niet hoe dit kwam, had met mannetje nogal onaardig gesprekje over hoe ze de laatste tijd bezig is. En als ik met mannetje praat is dat in keiharde mannentaal, en niet zoete lieve dinnetjes taal. Wat denk je, heeft mannetje per ongeluk haar gebeld, mobiel in zak. Staat ons hele gesprek op haar voicemail. Weet echt niet meer hoe ik het goed moet maken met haar. Ik weet dat ik het allemaal niet zo letterlijk bedoel, maar ja gezegd is gezegd. 1 uitspraak ging over dat ze het steeds heeft over dat ze het zo lastig vind als ze vrouwen met kindjes ziet, ze wil zo graag. Maar ze heeft pas net een vriendje en ze zijn niet eens bezig. Ik heb al wel gezegd dat ik het ook lastig vind. Maar gisteren begon ze er dus weer over. Zeg ik in de auto dus: oh wat is het toch een kutwijf soms, dan kan ik er wel op der bek slaan! Niet dat ik dat zo letterlijk bedoel, ik uitte eigenlijk meer mijn frustratie. Mannetje weet dat. Maar zij natuurlijk niet. En verder is er meer gezegd. Ik zei ook nog iets over dat ze niet wil dat haar mannetje drinkt met oud en nieuw. En mannetje zei toen dat ze een saai mutske is.. allemaal op voicemail. Vind het zo erg, vooral omdat ze wel echt mijn beste vriendinnetje is. maar ik denk iedereen zegt toch wel eens iets onaardigs over iemand waar je veel van houd tegen eigen mannetje. Iets wat je nooit in die woorden zou zeggen tegen die persoon. Maar heb een grote les gehad deze keer. Want door de voicemail heeft ze dus ons hele gesprek gehoord. Ze is terecht onttroostbaar en teleurtgesteld. Ik weet niet of dit goed gaat komen. Hoop het echt zo... Het ergste vind ze dat ik dar vrolijk de deur uit ging en in de auto dit zei. Dat ik niet eerlijk ben geweest. En daar heeft ze gelijk in. Dus je snapt dat ik hier behoorlijk ziek van ben. Maar dat was ik al wel dus lag al om 22uur op bed, mannetje alleen met bezoek gelaten.. vandaag nog bijna niks gegeten, zo misselijk en slap. Sorry voor het lange verhaal, zit me zo hoog. Voel me zo'n slecht mens op dit moment. Hoop dat voor julie het jaar stukke beter is begonnen!
ai.. mila.. wat pijnlijk.. ik kan mij alleen wat bij voorstellen hoe je moet nu voelen.. hoop zo voor je dat jullie een keer goed over kunnen praten en dat ze jou kan vergeven. *knuffel*
OEI milla..... ten eerste: een gelukkig en lief en vruchtbaar 2009! ook en zeker voor jou, ookal was je een beetje een bad girl vannacht OEPS het is wel echt je worst nightmare, maar waarschijnlijk van je vriendinnetje ook... zoals je er nu over praat heb je wel echt een les geleerd: kijk uit met harde dingen zeggen, over the ones you love... misschien zou je haar dit stukje dat je hier hebt geschreven moeten laten zien; want het getuigt wel van spijt en van dat je je echt oprecht verdrietig voelt.. pfoe, het is wel echt heel klote, en ik vind het dapper dat je deze mindere actie van jezelf hier zo neerschrijft. dat siert je wel! heb je nog met haar gesproken? ik zou haar proberen uit te leggen dat je gewoon gefrustreerd was, en misschien wel een beetje overdreven omdat je zelf ook met beebwens-stress zit.. maar goed praten kan niet.. ik zou als mijn beste vriendin zo over mij pratte na een mijns inziens leuke avond ook furieus zijn, en het vertrouwen zou echt beschadigd zijn.. weet ze dat je af en toe 'als een vent' kan praten, heeft ze dat wel eens gehoord of, omdat z eje beste vriendin is, praten jullie samen ook wel eens zo grof? in dat geval zal ze het misschien wel kunnen relativeren miischien.. ooit. pfoe, ik beur je misschien niet echt op maar ik kan het niet helemaal goed praten zegmaar! kijk, als je nu knetterbezopen was, dan kan je je er nog wel uitlullen! maar ik denk dat de grootste les zou moeten zijn dat je niet zo over mensen moet praten al meen je er niets van.. de vraag is ook, WAAROM zo hard praten over mensen van wie je houdt? wat is dat in joe? ik weet het niet, ik doe maar gewoon de huis tuin en bus psych uithangen hihih ach, ze moet ook wel weten en niet vergeten dat je OOK een lieve milla bent, toch? ik zou haar toch maar weer snel bellen, afspreken! nu! wens je veel succes en vind het sterk van je dat je dit zo opschrijft; je geeft een 'slechte actie' van jelelf bloot en dat is mooi. vertel haar dat maar! succes... bel haar maar snel! liefs klingklang.
ik heb haar nog gesproken, meteen daarna ben ik bij haar langs gegaan. En ze gelooft gelukkig wel dat ik het niet zo bedoel als ik het zeg, en ze weet ook wel dat ik gelijk heb in sommige dingen. maar het doet haar heel veel pijn dat ik dit zo doe. ik had niet een hele avond met haar doorgebracht, was heel even snel bij haar binnen gelopen en ze was nogal down, dikke ogen, ruzie met mannetje omdat ze niet wilde dat hij teveel zou drinken. toen begon ze over dat iedereen altijd zo gelukkig is en dat ze dat zelf ook wil. en dat ze zo verdrietig word als ze vrouwen met kindjes ziet. maar ik was erbij toen dat gebeurde, een van de meisjes vroeg zelfs nog aan mij: en jij...? hoe denk je dat dat voelt, denk ik dan. Maar dat praat niet goed dat ik zo over haar praatte. ik had eerlijk tegen haar moeten zijn, dat verdiend ze. we communiceren wel. kreeg zelfs nog een lieve sms om 0.00 uur. heb haar vandaag een hele lange mail gestuurd. waarin ik alle credits neem voor mijn gedrag en hoe erg ik het vind dat ik soms zo lomp word als iets me raakt. want dat is wat er gebeurt. ik kan slecht mijn zwakte laten zien. en haar vertrouwen zal echt wel beschaamd zijn, vooral omdat ze hier dag en nacht komt.. tja soms is iets heel snel gezegd mar niet zomaar terug genomen. maar ik vraag me tegelijkertijd wel af, spuit niemand ooit ongegeneerd over een vriendinnetje, tegen eigen mannetje? ben ik daar echt de enige in? en natuurlijk bedoel ik dat niet zo hard en letterlijk, het is ook gewoon een stukje frustratie. nou ja, het is in ieder geval niet goed te praten...
nee meid. je bent niet het enige. ik moest zo aan mijn eigen 'praatjes'na een avondje met een vriendin... dan kan ik vaak ook zo verdomd kwaad zijn over hoe ze dingen doen of zeggen dat ik ga ónredelijk' tekeer bij mijn man.. achteraf gezien weet ik wel dat het overdreven is geweest. en komt doordat het bij mij gevoelig ligt..
en stel je dan eens voor dat zo'n gesprek op haar voice mail komt... ik ben zo verdrietig nu en weet niet hoe ik het goed moet maken. ik kan alleen maar haar reactie op mijn mail afwachten. en hopen dat ze me wil vergeven.
ja daarom.. ik kan alleen mij wat bij voorstellen wat door je heen gaat momenteel.. echt een klote jaarbegin.. het is ook niet niks.. dit zou je wel het meest pijnvolle blunder kunnen noemen.. hoop dat je snel een positieve reactie krijg..
@mil: ik denk dat we ons allemaal wel eens ergeren aan 'the ones we love', maar ik praat zelf nooit zo grof over mijn vrienden. kan wel eens mopperen over iemand tegen klingelman, maar dat is dan meer onschuldig 'jeemig ze is ook altijd te laat' ofzo. ik denk dat je nu wel geleerd hebt een beetje uit te kijken met harde dingen te zeggen; en zoals je er nu mee om gaat naar haar toe is ook goed lijkt me. ze merkt echt dat je er mee zit.. ik zou maar eens samen op de bank gaan zitten met een pot thee en elkaar een dikke knuffel geven leg haar maar uit dat je soms een heel raar kort lontje hebt en dat dat echt niet persoonlijk is? knuff voor jou.
@mila wat een vreselijk begin van 2009.. Ik heb dat soms ook wel eens als het me echt teveel wordt... @iedereen happy new year.. @klingel openhaar klinkt heerlijk
@kling: ik heb net nog met haar gesmst of ze de mail al had gelezen. ze had ze nog niet gelezen maar zei dat ik me er niet te druk om moest maken. dat het wel goed komt, dat het gewoon even wat tijd nodig heeft. en dat ze het verder aan niemand verteld had. dus ik ga het nu maar even laten rusten. misschien heb ik toch wel genoeg credits waardoor ik er mee weg kom, weet het ook niet. @pix: thanks voor je lieve begripvolle reactie. van jou natuurlijk ook kling!
@ milla: wat een rotsituatie zeg! Jemig.. Gelukkig dat je vriendin idd zo reageerd. Ik had het ook even laten rusten, denk ik.. Tuurlijk, ik 'mopper' wel eens over vriendinnen.. Maar het ligt er wel aan in welke mate het gebeurd, denk ik! @ Kling: fijn dat je het naar je zin hebt gehad met klingelman met oud en nieuw! @ pix: Lekker hoor! eet smakelijk! wij zijn er nog niet uit.. haha.. @ nai: hoe is het met jou? @ all: ik verveeeeeeeeel me