En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    het is ook niet zo dat ik dingen zei die niet waar zijn, ze loopt al heel lang met deze problemen en loopt er ook voor bij de psycholoog. dat ik daar dan soms echt genoeg van heb wil ik haar niet zeggen, omdat ik haar niet wil kwetsen en juist omdat ik een lief vriendinnetje wil zijn. daarom uit ik die frustratie soms bij mannetje, maar het was natuurlijk niet de bedoeling dat ze die ongezoute kritiek hoorde... Dat is ook wel de grote les, dat ik niet zo hard mag zijn in mijn oordeel over mensen, ook niet als ze het niet kunnen horen. want je weet maar nooit.. dankjewel voor al jullie lieve reacties!

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hallo lieve busmeisjes,

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, liefdevol, gezond en vruchtbaar 2009!

Vero en mannetje van Debs; GEFELICITEERD!

@ Milla; wat moet jij je afschuwelijk voelen. Je moet soms inderdaad even wat frustraties kwijt en bij wie kan dat beter dan bij je mannetje, maar dit is echt heel erg. Gelukkig lijkt het erop dat jullie vriendschap wel een stootje kan hebben. Ik hoop dat het goed komt tussen jullie! Knuffel voor jou meis!

Ik heb vandaag echt zo'n geweldig nieuwtje gekregen; we waren bij mijn ouders en zusje en broertjes waren er ook...lekker allemaal bij elkaar. Ik wenste mijn zus een gelukkig nieuwjaar en toen had ze het over een nieuwjaar met een nieuw neefje of nichtje voor hen....maar ook voor ons. Mijn zusje is zwanger....ik ben zo blij. We schelen nog geen 3 jaar en ik zeg al vanaf de zwangerschap van onze oudste dat het met zo leuk lijkt een keer samen zwanger te zijn en nu is het zover. We schelen maar een week of 6, 7. Ik vind het echt helemaal super!

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, dikke knuf, ok ik mopper wel een stegen Smallman over beste vriendin, in dit geval mijn zusje

@ Pixie, ha ha lekker pannekoeken :)

heb blik champignon soep uit kerstpakket open gemaakt.
    Weinig honger en nog minder zin om te koken.

Ben vandaag wel wta bij gerust, heerlijk met Smallman tukjes marathon gehouden (omstebeurte)

Morgen met mama en tante lekker op pier lopen :) Daarna verjaardag zusje :)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pippa, wat een leuk nieuws, hopelijk hebben jullie veel aan elkaar :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

@pipa: gefeli! wat een leuk nieuws!

@Milla: oeeffff arrghhh... wat een situatie.. denk dat je nu goed gehandeld hebt en het inderdaad de tijd moet geven..!

@hier: ik wil eiiiiiiiii!

edit: @ klingel: wat een mooi tempje! ;)

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Mila, jeetje wat een ontzettende rotsituatie, hele dikke knuf voor jou

Pippa, gefeliciteerd met het tante worden!

Natjes, ik dirigeer een ei naar je toe!

7. natjes

natjes Niet meer actief

hihi tnx! hoop dat ie snel komt en dat ik 'korte' cyclus heb deze keer..

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Milla: Wat een rot begin van het nieuwe jaar, maar zo te lezen gaat het wel weer goedkomen! Dikke knuff!

@ Pippa: Gefeliciteerd! Leuk om samen zwanger te zijn :)

@ Limmeke: Beterschap!

Euhm.....euhm.... verder weet ik het niet meer :oops:

Hier beginnen de medicijnen te werken, want ik spuug niet meer.
    Hiervoor in de plaats heb ik de bijwerkingen gekregen van de antibiotica, maar dat zal met een paar dagen ook wel weer over zijn.

9. natjes

natjes Niet meer actief

Stiekum nog over testje gestuikeld gezien je temp?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @natjes: hoop dat morgen je temp pmhoog klapt!

en ja, hoge temp wel he! maar zal denk ik komen door lang(er) slapen en gister chamagne ;)

heb zo\n gratis 5 dagen VIP ff account vanaf vandaag; ideaal cycli vergelijken en andere 33-jarige-11-rondes=bezigzijnde-zwangere-grafieken bekijken in the galery: helemaal leuk! :)

@gieg: seg; OF je bent ziek (koorts, overgeven) OF je bent zwanger! (temp! innestel! temp!)
    morgen testen? ik duim~!

@mil: fijn dat vriendin wel relaxt was/is. laat haar maar even, je hebt je best gedaan!

@remmie: haayzwaay! verveel joe joe nog steeds? :)

@lau, pippel, small: haai meisjes!

en @pippel: gaaf man, samen zwanger! *smelt*

@kaasfondue: ja we gaan eten! klingelman ovenschotel met rode kool appel ui puree en gehakt; ik kaasfondue met lekkere dipsels en salade.
    en stoofpeertjes!

en glaasje light wine; rosee zonder alcohol; een vloek natuurlijk hier in huize gastronomique sommelier wijnimport; maar ja je moet wat als broedse doos! ;)

knuff @ all!

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Nee nog niet, maar twijfel wel nog steeds..........
    Heb wel een vraag bij de verloskundigen geplaatst en wacht nog even af.
    Vanavond doe ik denk ik wel even een ovu-test tenzij ik nog te erg last heb van de bijwerkingen van de antibiotica.

12. natjes

natjes Niet meer actief

die 5 dagen vip, is dat nou wat elke keer in die balk bovenaan staat? dacht dat ik er dan ook al voor moest betalen.. haha

13. natjes

natjes Niet meer actief

blijf je temp namelijk erg vreemd vinden..en dan ook nog een ongi die niet normaal is verlopen.. maar goed lijfjes kunnen erg goed foppen..daar ben ik wel achter gekomen!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natjes: nee darling, zo af en toe (2x per jaar dacht ik) komt dat boven in beeld inderdaad; kan je 5 dagen VIPpen. ik vind dat best wel even interessant, om alles te vergelijken enzo!

@gieg: come on, gewoon een testje doen ;) dan ben jij (en wij hihi) uit de onzekerheid!
    het kan ook koorts zijn natuurlijk.. wat is je normale temp vlak na nod?

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik blijf het ook erg raar vinden, mede omdat ik nog nooit zo weinig bloedverlies heb gehad tijdens mijn ongi en omdat mijn temp inderdaad erg hoog blijft. Normaal gesproken zou mijn temp moeten dalen door de medicijnen als die hoog is door het ziek zijn.

Maar ik ben ook terughoudend om te gaan testen omdat ik niet geloof dat ik zwanger ben. Een innestelingsbloeding heb je volgens mij een week voor de verwachte menstruatie en bij mij kwam het op het moment dat ik mijn menstruatie moest krijgen.
    Allemaal erg verwarrend en dat lijfjes kunnen foppen, daar ben ik ook al te vaak achter gekomen.

Nu ik dit zo typ bedenk ik me wel dat nog een test mij uit de onzekerheid kan halen.........
    Denk....denk....denk.....

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    seg gieg, maar waarom twijfel je om te gaan testen als je denkt dat je toch niet zwanger bent?

;)

17. natjes

natjes Niet meer actief

als je test ben je van onzekerheid af en kan je je eventuele foplijfje negeren!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een heeeele late innesteling?

maar bij innesteling heb je normaal geen klonters..

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    testerde test!

dan kunnen we je daarna evt 'gewoon ongi en ziek' bombarderen en beterschappen! ;)

20. natjes

natjes Niet meer actief

lim hoe is het met je duizeligheid?

Deel Deze Pagina