En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is er nog.. heb er koppijn bij... ben verkouden, zal daar wel doorkomen.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Daardoor denk ik ook dat het toch een 'normale' ongi is geweest......

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als je nou toch nog ff 1 test verspilt gieg.. dan weten we het zeker en dan kunnen we doen wat Klingeltje net schrijft :)

4. natjes

natjes Niet meer actief

lims hopen dat je snek opknapt!

giegjuhhhhhhhh we willen gewoon testnieuws! Over 9 dagen mogen we klingel stalken om te testen!

5. natjes

natjes Niet meer actief

is giegje nou toch over zo'n ding aan het piepelen?

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    geen idee.. ze is weg!

7. natjes

natjes Niet meer actief

ze is nog wel online :)

Nou meiden ik ga in bed tv kijken, ben moe en heb zin om elektrische dekentje te liggen!

bye bye!

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    We waren even aan het eten :)
    Ik denk dat ik later op de avond toch even een testje ga doen.
    Hoewel ik verwacht dat hij toch negatief is, geeft het mij misschien wel een rustiger gevoel.

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Helleuw ladies!
    Allemaal een super 2009, met veel geluk, goede gezondheid, lol en hopelijk vele zwangerschappen!

Veronika en debsman: gefeli!
    Limmeke: nee toch, kat tumor en zelf duizelig. Hopelijk loopt beide met een sisser af!
    Milla: inderdaad een vreemde en vervelende situatie, hopelijk lost het zich snel op! Misschien inderdaad goed idee om haar je berichtje op dit forum te laten lezen? Nou ja, eerst maar hopen op een goede reactie op je mail. Iedereen zal altijd wel wat roddelen over vrienden als ze daar net geweest zijn, daar ben je echt niet de enige in :oops: Succes meid!
    Pippa: wat gaaf zeg, zusje samen zwanger. Is zij langer of korter zwanger dan jij?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    en anders ons wel ! ;)

@natjes: hehehe straks mogen jullie mij stalken.

daarover gesproken, wie kan mij op 10 jan zetten? ei was 27, + 14 =10, dus das weer 3 dagen voordeel ! :)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Klingel stalken? daar ben ik wel voor in!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    daar ben jij veel te duizelig voor om mij een beetje serieus te stalken :)

13. veronika

veronika Niet meer actief

Lieve meiden,

Hoop dat iedereen goed de jaarwisseling is doorgekomen.... Wij wel, hoewel heel rustig thuis met z'n tweetjes, manlief beetje ziek en allebei doodmoe van verbouwen..... Was eigenlijk heel fijn en gezellig!

Dank jullie wel voor jullie lieve felicitaties die ik her en der zag! Ik snap alleen niet hoe jullie zo attent kunnen zijn, en hoe het jullie is opgevallen.... (BLOND). En ik schaam me wel een beetje :oops: :oops: want ik ben helemaal niet jarig! Maar heb 1-1 als beetje anonieme verjaardagsdatum opgegeven tegen de herkenning..... Sorry meiden, maar ik voel me wel heel lekker met jullie lieve aandacht, en ik heb ze gewoon alvast binnen voor wanneer ik WEL jarig ben :rolleyes: :oops: :( :confused: SORRY! * schaam schaam *

Verder zie ik dat Gieg het spannend maakt... verder nog niews dat ik gemist heb? Ik kom echt niet toe aan bijlezen. Vandaag een MS projects-planning gemaakt van onze verbouwing (overzicht was beetje kwijt) en leuk ge-moodboard met vriendlief! Komt best wel goed met dat huis van ons denk ik (maar op tijd? geen idee haha).

O ja, en klustechnisch, geen idee hoe het is gegaan eigenlijk. Niet getest en niet getempt. Wel aantal keer geklust rond gemiddelde ei datum, nou ja, 2 dagen ervoor en avond van ei dag zelf, maar ja, dat kan dus makkelijk net te VROEG en net te LAAT zijn geweest... :(

Lieve groetjes ondertussen, hoop dat iedereen goed gaat,

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    he meisjes,

ik heb goed nieuws, het lijkt erop dat mijn vriendinnetje me gaat vergeven. ze had de mails ontvangen en vond ze heel duidelijk, en vond dat we snel weer af moesten spreken. daarop reageerde ik met dat ik er heel blij mee was en dat ik haar snel zou laten weten als ik beter ben. daarop kreeg ik nog een sms van haar waarin ze me heel veel beterschap wenste, met een X erbij. En die kus had ik in alle andere smsjes nog niet gehad. besef wel dat ik erg mijn best zal moeten doen om haar vertrouwen te winnen en dat ik er niet zomaar mee weg kom, maar daar zal ik alles voor doen.

verder dus wel vreemd ziek, griep waarin ik alleen last van misselijkheid heb en niks lust. verder heel vreemde pijn onder in mijn buik en soms echt venijnige steken. vind het best eng nu na hsg die al erg dicht op mijn eisprong zat. ik ga er toch maar vanuit dat het griep is. nod is dinsdag, dan weet ik pas meer.

dankjewel dat jullie er zo voor mij waren vandaag, al die lieve reacties en tips. echt zo fijn dat ik het hier kwijt kon, liep met mijn ziel onder mijn arm. Dikke kus voor jullie allemaal.

15. veronika

veronika Niet meer actief

He Milla, dat was een rotverhaal, dat heb ik wel gezien, fijn dat ze vriendelijk tegen je doet en dus blijkbaar gemerkt heeft dat je er serieus mee zat en het niet zo meende. Super hoor! Ruzie met je beste vriendinnetje is echt niet leuk.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi vero!

jij ook heppie 09, enl lachen van je nepdatum; had ik eerst ook op mmmmmmmmmmmmmm ;)

moodboarden is tof he. inspiri op gedaan?
    mooie woonwinkels helpen ook altijd erg vind ik, bv cilo in zutphen, vos in groningen of plenty winkels in amsterdam ! :)

hoe zou je temp nu zijn? gillend hoog? hope so...

en dan nu weer verder kijken naar zwartboek..

knuf

klaptopklingel..

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Die test geeft mij dus echt geen rustiger gevoel.........
    Ik heb een heel vaag streepje op m'n zw.test (GILLLLL)
    Hierdoor ben ik alleen maar onrustiger geworden, omdat hij zo vaag is dat het nog niks zegt.
    Wordt vervolgd dus........

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    GIILLLLL! wat is dit nou weer giegel... grrr.. ffrustrerend weer.. idd wachten dus.

*duimt voor je*

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    GILLLLLLT LEKKER MEEEEEE EN ZWAAIT DE HALVE MISSELIJKHEID AL VOORZICHTIG UIT

ZWAAI ZWAAI... GRUNINGEN IS THAT WAY ----------->

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    gieg, nog zo vaag dat een foto niet lukt..?
    mijn duimen draaien overuren voor je!

@vero: sorry :oops:
    GEFELICITEERD!

Deel Deze Pagina