En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hahaha Milk... zal die regel ff opslaan hier over dat ik nooit verjaardagen vergeet..

in dagelijks leven vergeet ik ze nl regelmatig :)

voorbeeld: jaren geleden ging ik met kids en goeie vriend op vakantie.. kramperen.. waar ik zon hekel aan heb.
    zat me dus al rot te ergeren dat ik op een camping zat.. ging hij broodjes halen.. allemaal luxe zooi..
    komt die terug.. ik me nog meer ergeren dat die allemaal die dure broodjes hadl gehaald.. ja zegt die.. we hebben wat te vieren..
    half uurtje later viel me in dat die jarig was hahahahhaha

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    haha, goeie actie limm! Maar hier ben je er toch echt steeds als eerste bij als iemand jarig is, dus respect ;)

3. natjes

natjes Niet meer actief

zeg milk over testen gesproken, wanneer ga jij testen?

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    haha, veroon nep verjaardag! wist ik helemaal niet!

gieg, wat spannend, heb je alweer getest met ochtendurine?

pix gefeli met je beeb onder navel!

hier: net even gemsnt met vriendinnetje. ze wil niet te lang boos blijven en er geen big deal van maken, hoe lief is dat.. voel me er erg schuldig over, vooral omdat ze zo bezorgt is omdat ik zo ziek ben... had vanochtend nl een testje gedaan vanwege de misselijkheid (natuurlijk wit, maar veel te vroeg) kom ik erachter dat ik donkeroranje/lichtrode urine heb. Wel gewoon witte afscheiding dus gen ongiteken. gooi ik ook nog zonder na te denken plas in de plee terwijl ik het eigenlijk echt even moet laten controleren. had ook al steeds zo'n pijn in buik, maar hoopte dat dat teken was van iets anders samen met mijn misselijkheid. niet dus. zo maar even kijken of ik er nog paar druppels uit kan persen.

5. natjes

natjes Niet meer actief

oeh milla pas je wel goed op jezelf?

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Milla: misschien iets van een mogelijke innesteling? of bang dat het iets is van de HSG?

Natjes: omdat mijn LF te kort is, kan ik pas een paar dagen na mijn NOD betrouwbaar testen, dus wsl op z'n vroegst het weekend van 10-11 jan (mits ik nog niet ongi ben, natuurlijk)

7. natjes

natjes Niet meer actief

spannend hoor!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wel als je mijn pendels ziet ;) Maar verder heb ik er weinig vertrouwen in...

9. natjes

natjes Niet meer actief

tsja...

10. natjes

natjes Niet meer actief

en nu geef ik mezelf een schop onder me reet! ga verder met die studie!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Allereerst: happy newyear!

@Lim: nou, jou jaar begint ook lekker. Hoop dat kat en jij je snel beter zullen voelen.
    @Milla: fijn dat je vriendin je waarschijnlijk vergeeft. Ik doe dat ook hoor, spuien bij grote man!
    @Pix: fijn, zo'n goed bezoek! En nu weer genieten hè!

@Gieg: whaaaaa! Ik duim heel hard met iedereen mee. Dat zou een mooi begin zijn van 2009!

Hier alles rustig. Oudjaarsavond lichte bloeding gehad, na moeilijke stoelgang, maar was alleen aan papiertje. Heb dus nog niet gebeld met VK, want hield meteen weer op. Verder gister rustig aan gedaan. Wél nog 'geklust' met grote man, maar da's ook hier op een laag pitje. Hier lijgt het echter niet aan grote man, maar aan mezelf. Ik heb er deze zwangerschap, na ca. 11 weken, totaal geen behoefte meer aan. Heel af en toe kom ik toch in de stemming, maar voel me best opgelaten als ik weer avances moet weigeren. Gelukkig is grote man geduldig...

Nou ja, verder dus alles oké. Ben lekker grote schoonmaak aan het houden in huis. Boom eruit, speelhoek Siem verplaatst, lekker gesopt!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: ego-bericht:

Vandaag 24 weken, dus levensvatbaar! (tenminste, 25% en ze zouden er voor vechten) Natuurlijk niet slim als meisje eruit wil komen, maar toch fijn om weer een mijlpaal te bereiken!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh Bowen: veel sterkte vandaag trouwens.

Ben er nu weer vandoor!

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    gefeli met je mijlpaal, Juud!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoeraaa met je mijlpaal Juud.. nu is elke week een mooie week met grotere overlevingskansen :)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gut, zit me weer te ergeren op een topic

1 die zegt met 3 weken en nog paar dagen een MK te hebben gehad en het mooie vruchtzakje etc had gezien. Die blijkbaar ook steeds positief test na 2 weken.. moet die dus ei hebben ongeveer op dag dat ze ongi wordt of zo.. vreemd hoor.
    vind dat soort verhalen altijd zo ongeloofwaardig.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    meunin!

hier uitslaapluiklingel.

@pix en juud: 2 mijlpalen: gefeliiiiiiiiii :) smak!

@bow: haai, vakantie was giga? super!

@gieg: licht streepje? iiiiiii das toch zwanger!? of nie? of geweest? iiii test test test! niet wachten tot maandag! hcg verdubbelt om de dag: zater testtest en wiij juichhhhh!

nu heeft bow ook al aan je gedacht na 2 anderen die van je droomden: 3x=zwanger! (duimmmm!)

@mil: doe je rustig aan? fijn dat vriendin vergevingsgezind is... knuf!

@natjes: studieze! ;)

@milk: wrom geen vertrouwen? geen rare seintjes geintjes van leifje? ;)

@lim: hoest duizel vandaag?

@elke: meldennnnnnnnn i know youre BACK from the palmtrees! we willen weten hoe het was en met name: hoe gaat het met NOD!? KNUF! :)

@rest: zwaai, straks meer!

@douche: yes, i am comin' , en daarna lunchbrunch, dan even bijgillen met gemist vriendinnetje, dan uit eten in enschede (bij mangu, kent u dat?) en ook nog een feest maar ik wil eigenlijk liever weer naar huismus.... :oops: zeg ik nu ;)

smak
    klingel

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    GELUKKIG 2009 allemaal!

Net terug van de Belgische Kust. Lekker weekje gehad met zwager en schoonzusje en hun kindjes. 'Ik-wil-ook'-gevoel stak af en toe vreselijk de kop op, zelfs toen de kleine d'r melk over m'n enige nog schone broek spuugde :D

'k Ga even teruglezen!

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    morgen,

heb al bezoekje aan ha erop zitten en duik nu snel een supermarkt in!

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Pff, teruglezen schiet nog niet erg op. 'k Ga even een paar boodschapjes halen.

@lautje: HA? Ziek?

Deel Deze Pagina