zit ik heel de ochtend al te ploeteren op een organigram (?)van de organisatie ... blijkt deze al kant en klaar te staan op de server van het werk... AAARGGHHHHHHHH
lief dat jullie bezorgd zijn, maar denk zelf aan een ordinaire blaasontsteking. was eerst ook bang dat het iets te maken zou hebben met hsg, maar omdat afscheiding echt wit is kan ik dat denk ik wel uitsluiten. juud gefeli met je mijlpaal! lautje, toch niks ergs hoop ik? lim, wel herkenbaar ja, denk ik ook soms bij sommige verhalen. natjes, succes met studie! gieg al bovenwater gekomen met nieuwe test?
Hai zuurtje! Mooi poezenbeest Natjes! En knappe foto trouwens! Ben nog steeds aan 't bijlezen Waar staat de laatste bus?
HAAI cin! ben je dr weer? mooie oud en nieuw gehad? en als beeb over je heen kotst en je wil nog steeds beeb dan is het goed! @lau: wat was er bij dok? extra check? hoe lijkt het nu te gaan dan? @zuurtje: wat doe joe in een tent!? @natjes: lieve poezel! @jd: haai! @natjes: lekker is dat, organigram al bekend dus kan je gewoon van internet jatten.. mok!
zo plasje is onderweg. Millaman op pad gestuurd. nu nog iets eten.... :sad: hup hup natjes, aan de studie of gaat die studie toevallig over katten..?
zucht zakt zoonlief met splinternieuwe schoenen door het ijs.. en durft nog te lachen ook.. donkeroranje urine wijst meestal wel op een ontsteking.. ff laten checken dus
mama is humorloos dus zoonlief heeft dikke vette pech dit keer! weet in 1 keer wrom ik hem overal altijd aanprees als voorbehoedsmiddeltje
ha was extra check omdat het nog steeds niet lekker gaat. moet maandag weer werken dus kotsen is weer begonnen. maandag weer psych.
@Lau: Oh ja, tuurlijk. Ben niet helemaal helder na een week laat naar bed en vroeg weer op. @Kling: jahaa, oud en nieuw was geweldig. Was voor neefje eerste keer bewust vuurwerk kijken en ik was één groot emo drama (Nu weer tranen, 'k word knettergek van mezelf). Gisteren helaas ruzie in de keet vanwege een spelletje (ja ECHT!) dus de afsluiting van de week was minder @Lim: Oei, schoenen nog wel mee terug uit het ijs of moet zoonlief ze in de lente gaan opduiken? @Mil: Ben nog niet helemaal bijgelezen maar blaasontsteking? shit!
@cin: emo monster? whiii hii! lief toch! en ruzie om spellejte, das minder maar heeft ook met emo te maken. omdat je beeb broedt!