cin, het zal wel in de lucht hangen.. kan nooit zo erg zijn als wat ik heb gedaan moet je maar denken
Schoonzusje en Cinman kunnen niet gezellig samen spelen, en het was eerder in de week al een keer bijna mis gegaan. Maar gister was het echt mis en was er vuurwerk... wat dan weer niet uitgesproken wordt en daar baal ik nog het meest van. Hoewel Cinman het er nog wel met z'n broer over heeft gehad, dus dat zit gelukkig wel goed. En ik geloof niet dat m'n ei al geweest is, dus nog niets te broeden
Ik zit het net te lezen Milla. En het zet me wel aan het denken, dat zou mij namelijk ook kunnen gebeuren en ik zou het heel erg vinden. Bedankt dus dat je het hier hebt neergeknald *knuf*
Ga het proberen, moet de laatste 3 uur vrij nemen vanwege afspraak met psych. Waarschijnlijk dat ik me daarna definitief ziek meld. Voelt zwak maar is voor mij even enige optie.
Zo, weer helemaal bijgelezen. Echt geen puf om overal op te reageren. @Yinte een jongetje, gefeliciteerd! Ik heb je blog nog even gelezen, Niels vind ik een mooie naam! (Wel jammer dat jullie er zoveel onenigheid over hebben ) @Juud: Vervelend en moeilijk lijkt me dat. Ik kan er ook niet tegen als mensen zo negatief tegen hun kinderen zijn en volgens mij werkt het ook gewoon echt niet! @Pippa: Jammer van de reacties van de schoonfamilie en erg raar dat schoonzusje hier zo enthousiast op reageert. Wat is familie toch soms moeilijk hè? *zucht*
urrmmm voor degene die het vroeg.. eindopdracht ging niet over katten... hahaha oh mensen ik ben echt een ramp met studeren.. kan niet geconcentreerd blijven.. maar goed tot nu toe redt ik het altijd omdat ik een laatste moment op de valreep scriptie maker ben... Heb nog tot 1 februari.. ik voel de druk nog niet achter de ketel.. komt wel.. over 3 weken
cin: het troost me wel, te horen dat ik niet de enige ben die dit kan overkomen. het praat niks goed, dat niet. mijn vriendinnetje gaat me uiteindelijk wel vergeven, maar weet niet of het weer hetzelfde zal worden. dat zal de tijd leren. ze smste net wel of ik al bij de dokter was geweest, de schat. maar de x-jes aan het einde zijn er wel af. dat is hard maar mijn eigen schuld. op het moment kan ik er niks aan doen. kan haar niet op de huid zitten om niet meer boos te zijn, het te vergeten. ik zal ermee moeten dealen zoals het is, en de gevolgen op me moeten nemen.
@cin: je broedt op EI! @tisch: haaaaaaaai! @lau: goed van je, kies echt voor jezelf en beeb nu, zeker nu het een beetje eng is allemaal.. jullie gaan voor, dat is juist sterk! daarover gesproken: ik ga officieel per 1 jan 2009 terug naar 3 dagen! wat een heerlijkheid, nu heb ik zeker ook weer meer fun in werk! @oto: ja, we gaan NU vertrekken! uit eten met beste vriend, daarna feestje. had geen zin in feestje, maar tijdens spullen pakken net dacht ik, toch maar even blij feestjurkje meenemen, even passen; .,. en nu ben ik in de feeststemming! | whioiihiiiihoooo! kortom: kom maar door met die stiekumme alcoholvrije champs, even qualitytime met beste vriend! hopsa! en ik proost op ons allemaal inclusief voor elk een beeb in 2009! smak klingel
Milla: Ik roep tegen Cinman ook wel eens dingen waar ik achteraf spijt van heb, vooral over 1 vriendinnetje. En tegen hem gaat dat vaak niet zachtzinnig. 'Grappig' is wel dat ik me al voorgenomen had dát maar eens tot goed voornemen te bombarderen: minder negatief en kritisch zijn naar/tegen mezelf én andere mensen 5 DPO? Ik denk toch echt dat FF het mis heeft en een beetje van slag is door mijn niet-ritme van de afgelopen week.
klingie veel plezier! Wordt altijd vrolijk van jouw berichtjes! @milla: dikke knuf, vind dat je verder goed gehandeld hebt...! @lautjuh: ben trots op je dat je voor jezelf kiest! *knuff* @limmie: hoe gaat het met duizeligheid?
ja dat is dus ook hier het goede voornemen. soms alleen zo jammer en hard dat de tijd niet terug te draaien is. wannt als ik bedenk hoe ik echt over vriendinnetje denk, vind ik dat ik dit ook niet heb verdiend. klinkt misschien heel stom, maar voel me heel hard gestraft... maar ja, dat zijn de consequenties van dingen doen waar je niet echt bij na denkt..
dankjewel lieverd, nu zit ik dus weer te brullen vind het gewoon zo erg allemaal. heb er wel wat meer rust in gekregen. ook omdat ik weet dat ze me wil vergeven. maar ook omdat ik weet dat ik nu ook niet meer kan doen. en dat ik helaas ook maar een mens ben, met soms heel erge fouten.
@Kling: veel plezier op het feestje. @lau: wat Lim zegt, dat is niet zwak, juist niet. Heel sterk en goed dat je de keuze voor jezelf dúrft te maken *knuf* Mensen, ik loop alweer te snikken, wat is dat toch voor ongein? Ik ga even bankhangen, Cinman ligt boven in bed de longen uit z'n grieperige lijf te hoesten dus daar blijf ik maar even uit de buurt. Tot later! P.S. : Ik heb jullie gemiiiiiiiiiiiist!