ach meissie toch... Ik weet dat het zoveel makkelijker klinkt dan het is..maar meer dan je erin te berusten zit er niet op! Nu vreet het gewoon aan je terwijl je alles hebt gedaan wat je kon. Dinnetje vind het goed zo, wat moet je dan nog meer? Zorg dat contact warm blijft met der en dat het niet toch stiekum verwaterd oid.. En let op mijn woorden...over een tijd kunnen jullie hier echt wel smakelijk om lachen!
Haaai Kling veel plzr met best vriend. Je gaat lekker uiteten mmmm jummie jummie..... wil ook meeee Natjes.... hahaha tja wat moet ik zeggen? Hup natjes aan de studie! Ik heb sinds begin dec geen woord meer geschreven Lautje: het is sterk dat je er wat aan doet! Milla wat erg meid! Doe dat ook hoor. Misschien inderdaad niet goed. Wel een harde manier om een les te moeten leren. Zuurtje ben je me voor? We liepen toch een keer gelijk! Lekker dat je al op de wachtbank mag. K moet nog beginnen. Mijn oud op nieuw was niet leuk. Er is wat gebeurd binnen familie en ik ben emo mens. . Ben er nog niet overheen.
heb met clomid een hele korte cyclus gekregen, ben ik niet gewoon gyn zei dat ik al een eisprong heb gehad maar ff vind hem nog steeds niet knuf voor jou
no problemo meis! Kan me jouw gevoel heel goed voorstellen maar ergens houdt het ook op. Je kan niet eeuwig met een schuldgevoel blijven lopen!
Denk het niet, maar van mij mag het Te lui om op te staan...da's toch erg?! (En ik ben echt niet zwanger genoeg om daar emo van te worden)! Nu echt op de bank, ik sta al half @zuurtje: zwaai!
dacht dat ik er over heen gelezen had maar nee toch niet dochtertje is nog steeds aan het hoesten en heeft nog steeds veel slijmpjes op de luchtwegen
nog steeds aan de medicijnen of dat niet? En met jou, zie dat gyn zegt dat je ei hebt gehad. Op basis van echo op progesteron geprikt?
Is dochtertje nog steeds niet hersteld? aaah wat zielig dat het zo lang duurt. Ik gebruik deze maand voor het eerst FF. Ben benieuwd was het wordt. Had het allang moeten doen maar dacht al die tijd dat thermometer is ass moest en daar had ik geen zin in