Heb ruim een jaar geleden een prednison kuur gehad na twee antibiotica kuren. Het is echt een paardenmiddel. Onze vorige hond hebben we gekregen als 4-jarige verwaarloosde en mishandelde hond. Het was echt een schat en toen we hem afgelopen oktober moesten laten inlapen heb ik er vreselijk om zitten janken. De dierenarts zei ook dat hij een mooi en goed leven heeft gehad bij ons die laatste 10 jaar. Hij is van de ene op de andere dag gaan bijten en na een bijtincident (hij heeft mij gebeten en ook doorgebeten) hadden we geen andere keus dan hem in te laten slapen.
Zo erg: ging tot nu zo goed met stoppen met roken, maar nu wil ik opeens niets liever dan een sigaret.
Ga maar slapebn, dat scheelt. Dag meiden. Liefs en misschien tot gauw op dat mysterieuze mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Truste!
aaaaaaggg gosssie ! ja miss door zijn ouderdom en de vroegerde mishandelingen dat hij zich nu zo ging uiten gelukkig heeft hij nog zolang een mooie tijd bij jullie gezeten! moet er ook niet aan denken dat we ons hondje moeten laten inslapen ik wis echt niet dat je zoveel van een hond kan gaan houden! tis echt net een baby van me
hahaha ga ik morgen naar antwoord kijken nu pitten, morgen vroeg dag.. mannetje moet vroeg naar breda en ik heb begrafenis toedels allemaal
Trusten meiden! Kan het even niet bijhouden meer nu, door visite en alle veranderingen op dit forum, maar zal me er snel weer op storten! liefs, Elke