(ik heb zo'n verschrikkelijke kramp in mijn liezen steeds... Lijkt wel of na de curretage alles heftiger is geworden)
je hebt linkje niet goed staan in onderschrift..als ik erop klik zie ik die van mij. Als je op ff zit druk op sharing (in linkercolom en dan front page. Hier zie je een linkje, knippen en plakken en je hebt de juiste!
ja dochtertje is nog steeds ziek, de kinderarts zei dat het voor haar een hele zware winter zou kunnen worden ze krijgt nog steeds de puffer wat betreft ei: gyn kon aan mijn baarmoederslijmvlies zien dat ik een eisprong heb gehad heb op dag 15 een echo gehad hier in belgiƫ bij mijn gyn moet je altijd een afspraak maken voor een echo op dag 14 bij gebruik van clomid om te zien of er eitjes zijn en zo ja hoe groot en hoeveel
je kan ook CTRL ingedrukt houden en scrollen met je muis. Dan kan je beeld ook vergroten... Doe ik ook regelmatig als ik moe ben, ontken nog steeds een bril nodig te hebben
maar natjes, dat mag ook met grote letters! denk wel dat dat kan, heb het idee dat na hsg ook alles gevoeliger is geworden.
ik ga even nog wat opruimen en dan biscuitrol bakken we gaan morgen samen met de kindjes en schoonouders uiteten cadeautje voor onze nieuwjaar