@ Lautje; het is al eerder gezegd, maar het is juist geen teken van zwakte hoor! Je hebt hartstikke gelijk dat je nu voor jezelf en je kindje kiest! Niet schuldig over voelen hoor! @ Milla; dat schuldgevoel zal nog even moeten slijten. Waarschijnlijk heb jij langer last van dit voorval dan je vriendinnetje. Zij heeft je vergeven, probeer ook jezelf te vergeven. Het zou mij ook kunnen overkomen hoor, ik heb het hart nogal op de tong! Ik zag het al eerder voorbij komen vandaag, maar ook ik heb als goede voornemen voor het nieuwe jaar een beetje minder snel over een ander te oordelen en me wat minder druk te maken over hoe een ander over mij denkt. Lekker leven en laten leven! Zolang het je dwarszit kun je in ieder geval hier je hart luchten! @ Zuurtje; meisje nog steeds ziek? Wat vervelend zeg! Wat jou betreft mag het waarschijnlijk heel snel lente worden. Beterschap voor de kleine meid! @ Tisch; familieperikelen?.....waardeloos meid! Dikke knuffel!
Ik heb zo'n VIP abbo genomen voor een heel jaar, alleen nu ik zwanger ben kom ik er dus echt nooit meer op... Eigenlijk zonde!
Welk merk test heb je gedaan? Ik had de eerste keer gtesten een van Matcare, en die was echt super-mega-vaag. De volgende dag heb ik de kruidvat dripstick gedaan, en had ik gelijk een vette streep... (zie album)
@pippa: lieve reactie, en je hebt helemaal gelijk. idd heel fijn dat ik het hier met jullie kan en mag delen..! @natjes: de apotheek heeft het al in de pc staan, ivm met mijn andere medicijnen. maar goed dat je mee denkt!
Die heeft alvast zo'n vergrootglas aangeschaft zeker Ik snap niet waarom iemand de boel op een forum gaat lopen bedonderen. Waarom ga je liegen over je cyclus, of over een (v)mk?
dat weet niemand. maar ook steeds positief testen na 2 weken.. ehm.. misschien moeten we eens kijken welke wondertesten die gebruikt
supermegavroegtest-testjes waarschijnlijk. Na 2 weken kán gewoon niet (toch?) dus dan lieg je gewoon dat je barst lijkt me. Ik zou dan een ander merk proberen, dit zijn duidelijk geen goede testen, hehe.
Ik heb met een smoes de zwangerschaps/baby tijdschriften van schoonzusje gered van het oud papier Stom stom stom. En o zo leuk leuk leuk!
@Milla; toch een blaasontsteking wat irri zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf met dat kuurtje. @pippa: thnks meid Wat is dat toch met die meiden die de boel voorliegen? mmmm misschien toch een manier van aandachtzoeken. Maar op deze manier?
Milla beterschap, is altijd erg pijnlijk en vervelend zon ontsteking. waar is gieg? die is onder rots gekropen tot maandag of zo om dan weer te testen?
Bedankt voor jullie lieve reacties! Zit gewoon weer te brullen omdat jullie zo lief zijn. Ik weet dat het het beste is thuis blijven na een paar dagen zal het schuldgevoel wel zakken! Maandag moet ik nog om mijn zwangerschapsverlof aan te vragen (werk op p&o) want anders word dat niet gedaan. Vaag verhaal van met 2 weken posi testen. Ik had wel met 3 wkn 4 dgn al posi test maar was gelijk na mk. Op de echo was pas met 5 wkn 2 dgn wat te zien en er zijn zoals jullie weten om de paar dagen echo's gemaakt, dus kan niet wat ze zegt!
sommigen denken wel dat pas vanaf de bevruchting het tellen begint. dan zou dus die 2 wk eigenlijk 4 zijn. Ben alvast begonnen met de les niet te snel oordelen.... al blijft heet verhaal dan nog wel onduidelijk...
Zo, ben ik ook weer even. Gestimuleerd door natjes, net eventjes thuisgewerkt (hoofdstuk schirjven voor in een boek met labmethoden), zat er al de hele vakantie tegenaan te hikken dat het moest gebeuren. Helft van mijn opzet is nu klaar, nu nog andere helft en uitwerken. Hopelijk dit weekend af... Ook hoi Tisch, zuurtje, jedid en Cin, alles goed met jullie? Milla, succes met je kuurtje, wie weet met goed effect op bevruchting Nrg: misschien kun je 1 vd tempen-den meiden blijmaken met je VIPabbo? Limm: bedriegen of dom? misschien wel 2 weken na eisprong posi test en gedacht dat ze dan ook maar 2 weken zwanger is? en dan miskraam dus met ruim 5 weken ipv 3?