nope, niet als je haar cyclus bekijkt ach ja.. gil om aandacht! hehehe wat gebeurd hier toch weinig de laatste tijd valt gewoon nix bij te lezen
@Milla en Milk: Misschien is dat het dan wel. @Lim: Stom omdat ik niet zwanger ben en het ook wel eens niet leuk kan zijn die tijdschriften tegen te komen. Maar ik zit er alweer in te bladeren, en het is vooral leuk
Nieuwe planning: Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers. Lotte
mhh.. ja daar zit ik wel mee. is erg zware kuur, augmentin. en ik zou heel pril zw kunnen zijn, moet over 4 dagen testen. weet dat het vooral in het begin heel slecht is. maar ja, wat moet dat moet... ohhh zuurtje, dat zou qru (of hoe schrijf je dat.? )zijn. een positieve test en het dan niet kunnen vertellen!
ik heb jouw nr cin misschien idd keer handig om gewoon nr's uit te delen in gevallen van nood... dan heb je ook niet dat de hele bus dagen in spanning zit als iemand ineens niets meer laat weten of zo
zeg meiden is het een idee dat iedereen nummer naar (bijvoorbeeld) mij pb-t. Dat ik een telefoonpiramide maak, dat als er wat is er gesmst kan worden?
tuurlijk natjes, al wil ik niet dat iedereen mijn nummer heeft. Dus dat 1-2 mensen het straks hebben is prima Sorry, blijf voorzichtig met privezaken...
logisch! wil ik ook hoor. 1 iemand krijgt hem, degene die voor je staat, verder niet! Blijf ook voorzichtig..haha
Ja inderdaad, want ik had, toen ik dus wel zwanger was, gewoon een nega test op dag 24, en pas een echt posi test op dag 30....