En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hoe dan?

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik doe aan bezigheidstherapie en heb mezelf de hele dag beziggehouden met boodschappen doen en winkelen voor de jongste meid......
    Verder heb ik geslapen :p

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Het is wel spannend bij jou hè Gieg? Echt maandag pas weer testen?

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    debs is de enige die mijn nr. heeft en waar ik t nummer van heb. Het was eigenlijk een grapje van die piramide maar misschien niet eens zo gek idee, als tel.nr. niet gewenst zijn kun je ook email priramide maken...

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wat is het hier rustig :)
    Ik ga weer terug naar m'n bank, even hangen, lekker douchen en daarna naar bed.
    Tot morgen!

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb er van wakker gelegen vannacht :oops:
    Het testen gister heeft mij nog onzekerder gemaakt dan ik al was, maar het geeft wel weer hoop. Ik ben alleen zo bang dat het valse hoop is.

Misschien doe ik morgen nog wel een ovu-test, maar ik ben van plan om pas maandag weer een zw.test te doen omdat ik een duidelijkere test wil. Als ik inderdaad zwanger ben, dan moet de test dat maandag duidelijk aangeven.

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Morgen ook al hoor gieg, ik heb om de dag getest en er zat duidelijke verdikking in de streep. Neem een kruitvattest die goedkope die zijn duidelijk!

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ik wil mijn nummer wel aan iemaqnd geven. laat maar weten aan wie. tot nu toe heb ik het van niemand en niemand van mij. wilde het ook nooit delen, maar we zijn zo'n klein en hecht clubje geworden dat ik het nu wel durf.

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    meiden, net sms van vriendinnetje gehad.
    ze zei dat ze er niet te zwaar over wilde doen,
    en morgenavond weer af wilde spreken :confused:

had het echt niet verwacht en ben zo blij... :)
    nu kan ik ik wel weer huilen van opluchting!
    en er stond ook weer een X bij..!

10. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Mila want ontzettend fijn voor je!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

alles goed hier?
    lees ik nu dat giegel misschien zwanger is :D Wauw dat zou pas een mooi begin van 2009 zijn! Ga voor je duimen meid!

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Na de berichten van milla en gieg bedacht ik mij dat ik erg weinig echt actief ben, want ik heb alles gelezen, maar een heleboel vergeten... :oops:
    Nu snap ik ongeveer wel wat er is gebeurt. Dikke knuf voor beide... Ik ga nu slapen. Nog 4 dagen voor ei morgenochtend... Dus ik verleid mannetje nog even...

Knuffjes
    Jed

13. veronika

veronika Niet meer actief

Hebben jullie dat ook, dat je steeds niet kunt posten? Als ik probeer, kom ik uit op de hoofdpagina :(

Afijn even een snel berichtje voor Gieg: jemig wat spannend een vaag streepje ik duim enorm voor je meid!

Goh, ik denk weer eens dat ik zwanger ben. Gewoon, zomaar, omdat ik dat blijkbaar elke week voor NOD denk .... Heb geen enkel kwaaltje overigens. BAH zal wel weer niets zijn dus.

Cin, welkom terug! Kling, dank voor je leuke bericht: ja het moodborden was leuk, maar vooral om vriendlief zo ver te krijgen zich uit te spreken. Als ik niet oppas wordt het meer mijn huis qua kleurtjes etc en dat wil ik niet... Het was wel erg effectief!

Voor de volledigheid: ik was dus niet jarig :cry: Ben dat in het voorjaar wel, maar ik hou de datum dus maar even voor mijzelf. Heb dus ook geen recht meer op felicitaties want die heb ik al gehad 8)

Hoop iedereen ok,

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *komt binnen kijken.. *
    wat een hoop geklets vandaag. werken jullie niet soms? ;) haha

@telefoonpiramide.. ik heb niemands nummer en niemand van mij.. ten minste ..had van female en female van mij maar alleen gegeven toen ze boeken kwam halen.. heb het dus denk ik niet meer.
    ik ben niet zo weg van telefoonnummer geven ..meer email.. maar vind nu wel goed met jullie dat ik mij wel voor opgeef als iedereen aan mee doet :D

@ rest.. sorry niet echt teruggelezen. ben helemaal kapot namelijk. vanochtend na vk geprobeerd te slapen. lag in bed voor 2 uurtjes waarvan ik maar 20 minuten heb kunnen slapen en droomde dat ik laat voor mijn werk was. heerlijk kunnnen rusten dus.. NOT! op mijn werk 2 nieuwe collegas tegelijkertijd moeten inwerken.. poe hoe.. opperdepop nu.

welterusten

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dag lieve schatjes!

so, er is wel veel, en inhoudelijk, gekwekt hier: :) coool!

hee seg, even geo:

picture me:

in glitterjurk, met glitters in haar en op panty:
    THUIS ACHTER PC VAN BESTE VRIEND WANT WEG GEGAAN VAN FEESTJE!

SAAIE MUTSSSSSSSSSSSSSSS!

ik kan er nix aan doen! eigenlijk wouk nog trug rijden naar huis, maar het was giga glad en klingelman vond dat ook eng (ik belde hem)

dussss ik zit fijn in bestevriendshuis achter pc :) te nerden met een drinkje, en morgen zien we we verder!

voel me wel een beetje een slechte, want saaie vriendin, maar beste vriend weet van babydrift dus snapt me.....;)

*drinkt truttig theetje in dr vanishing outfit*

soooo 2009!

;)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ziet er apart uit klingel, die glitters in haar

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    vind je?

niet voor als je naar een feestje gaat waarvan de dresscode: glitter en glamour gaat!

anyway, is that all you have to say?

*zoekt groene curverspray voor in immelda's haar*

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    he zeg, weet je wat ECHT bijna stil staat...

mmmmmmmmmmmmmm!

:(

waar is de tijd dat ranking the beebs elke seconde kon worden ge_F_5_ed :(:

IK ZEG........ MEGA TJET SESSIE DATE PLANNEN en het record van 13 p online verbreken! ;)

so, en nu gaak in logeerbed lekker de slome muts uithangen...
    smak!

19. natjes

natjes Niet meer actief

moggel! Hier niet fit..keelpijn, neus zit vol en koppijn.. en doordat ik me niet lekker voel temp ook omhoog geschoten... bleeghhhhhhh

Oh ja ik heb van 4 man het tel nummer. Maak even een schema, als deze compleet is pb/mail ik deze. Hierop zie je wie onder jou komt te staan, zodat meisjes nog enige privacy hebben betreft nummers ;)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes

gister verjaardag zusje gehad, gelukkig niet zo druk :) wel gezellig
    Vandaag gaat Smallman nieuwe tafel en stoelen halen :)
    En word rond 12.00 oude opgehaald. :)

@ Klingeltje, helemaal in de glitter, nu glitters terug gevondne in bed, ha ha, die vind je dan overal.... me love glitters :) Nog avond verder door gekomen?

@ Natjes, vedorie, ziekjes aan het worden, niet leuk.

@ Limmetje, Groene glittercurver spray staat je leuk :) hi hi

@ Pixie, 2 te gelijk inwerken, bah, niet leuk, grrr, hopenlijk leren ze snel.

Deel Deze Pagina