hier net boodschapjes gedaan..moet huisje nog beetje schoonmaken en nog naar ouders op gelukkig nieuwjaar te wensen ben wel weer opgeknapt, dacht vanochtend dat wordt niks vandaag maar gaat eigenlijk wel weer
jaah.. best wel natjes... heb sinds vandaag ook pijnlijke (.)(.) maar ja... we moeten nog even wachten
Morgen meisjes! Kan iemand FF even schoppen, 'k wil dat dat kruis weg gaat! @kling: Helemaal opgeglitterd en dan thuis gaan zitten met thee? Gelukkig maar dat vriend weet waarom dan, haha. @Bow: haaai zwaai! Ook niet ge-apres-skied? @Natjes: Bah, niet ziek worden! @Milla: Fijn dat vriendinnetje zo reageert. Ik zou haast denken dat het haar dus ook had kunnen gebeuren @Smallie: Leuk nieuwe meubeltjes! Krijgen we ook een foto straks? @Milk: Lekker shoppen: Mega-meisjeskleertjes vond mijn schoonzusje erg leuk om te krijgen bij de tweede. @Vero: Goede tip dat moodborden, misschien dat meneer hier dan ook eens verder komt dan 'nee', haha.
Omdat ik denk dat FF een beetje voorbarig is geweest. Ik weet het wel bijna zeker. Ovutest van sensitest had gisteren een dikke streep en die was vorige keer direct na ei wit. Plus m'n temp van vanmorgen. Ei moet gewoon nog komen. Niet dat het klustechnisch een slecht moment zou zijn geweest trouwens, haha.
*zwaai* komt ff snel langs vliegen! en ga weer lekker verder met rommelen in huis! hihi... (voglens mij ben ik wel erg weinig hier de laatste tijd, of niet?! )
Heeeej Cin, hoe was jouw vakantie? We hebben niet aan apresski gedaan, gewoon een borrel wanneer we het koud hadden en we hadden het toch elke keer koud Ik had wel weer een lekkere blonde actie. We waren een dag meegegaan met de mannen mijn oom en tante en nog een aantal vrienden van hun naar de berg. Met de gondel de berg op. Je kon in 2 etappes naar boven dus na de eerste gondel wij eruit beetje rondkijken maar het was er zooo ontzettend koud, de zon scheen aan de andere kant van de berg, dus wij maar snel met de gondel nog verder naar boven. Ondertussen hartstikke verkleumd. Dus het restuarant boven in voor een bak koffie. En daar hadden ze natuurlijk allemaal lekkere opwarmdrankjes. Toen zag ik jaegertee staan dus ik vragen wat dat was en die beste man zegt dat is schnaps, okee schaps is goed want daar krijg je het warm van. Ik dacht dat ik zo'n klein borrelglaasje zou krijgen met een schnaps. Maar nee, er stond toch ook tee maar dat was ik voor het gemak al weer vergeten. Krijg ik zo'n grote mok vol thee met een lading drank erin dat ik bij het ruiken al bijna achterover viel. Heel slim van mij. Maar goed, het was heel erg lekker en we werden er wel een beetje tipsie van en hebben dus eigenlijk heel veel gelachen om niks. Dus de verdere vakantie was het regelmatig tea-time.
Hahaha Bowen! Dan krijgt teatime ineens een hele andere betekenis Bij jou is tempen ook goed gegaan in de vakantie zie ik
Hihi ja ik had het ook niet meegenomen, vond het eigenlijk wel heel relaxed. En gister thuis ook nog niet eens aan gedacht en vanochtend ook te laat wakker dus ik denk dat ik het deze maand maar eens relax hou als dat me lukt.
Ik heb wel getempd maar op de meest uitlopende tijden, dus er klopt echt niks meer van. Ik had het denk ik beter niet kunnen doen. Ik ga even boodschapjes doen, tot later!
zo kom net pas mijn bedje uitrollen moet nog op schieten ook want om 15.00 uur moeten we bij nieuwjaarsborrel zijn en passende kleding word steeds lastiger vindbaar in mijn kast...