ik dacht wel, maarja, de gyn weet dat vast beter Ik ga verse baby bezoeken, even stikjaloers worden enzo . En vanavond eten en naar film met paps en mams en broertje en zwangere schoonzus (weer jaloers...). Tot morgen! Edit: eindelijk pagina 2009, voel me helemaal bijtijds Pagina 2008 was zoooooo 2008.
Heeey klingeling! Ben je lekker weer in je eigen huisje. ummm wat is DTL gevoel? @Cin: je hebt vaginale schimmelinfectie maar ook lichamelijke. Ik heb het meer over die in je darmen. Die leidde bij mij tot vaginale. En de darmen zitten net boven eierstokken. Goh is een lang verhaal en zal jullie ervoor behoeden. Het staat bekend als candida. @Milk; ben blij dat iemand hetzelfde als mij denkt erover. Die stomme artsten geloven er jammer genoeg niks van. EDIT: nee milk artsen weten niet altijd beter. Ben zelf ook van die verdomde candida afgekomen hoor. Veel plezier vanaaf!
DTL = duurt te lang En kling: vragenlijstje voor gyn ligt al klaar op de tafel en alles wat me te binnen schiet schrijf ik op. Cinman doet hetzelfde, maar die heeft veel minder vragen (zou dat misschien komen doordat hij niet op zsp zit? hehe)
ha ha ha, ja tafel is zeker "nog" leeg en die zwart witte tegel dingen zijn kastjes onder vensterbank, deurtjes bekleed met behang (zitten bordspellen en schoenen in ) Hebben door heel huis gen radiatoren dus mooi opruim plekje erbij. Denk wel zeker dat je door babywens opeens niet zo nodig meer hoeft te feesten, klinkt zooooo bekend. Was vroeger feestbeest, maar nu lekker huismusje, en geniet er van @ Cin, hmm, slim dat je het dan even vraagt. Denk misschien dat het ligt aan wat voor infectie. @ tel.piramide, ik heb Debs, Gaby, Giegel en Limmetje
dat is het DUURTTELANGgevoel! candida, wow das wel heavy he. fijn dat je ervan af bent. en wanneer ga jij naar de gyn dok of wacht je nog even rustig af :
Candida, volgens mij heb ik dat jaren geleden ook wel eens gehad. Lees dat 70% van de mensen het wel eens heeft (gehad), nou ja, ik ga het in ieder geval vragen.
Ja....DZTL Candida is heeaavy heaaavy. Je hele leven gaat naar de knoppen als je niet oppast. Was op een gegeven moment zo erg dat ik soms met moeite de trein pakte naar de Erasmus universiteit (woonde in A'dam) en voor de deur van de collegezaal stond en besloot om maar weer naar huis te gaan. Totaal futloos, depri, moe, geen concentratievermogen etc etc. Vandaar ook mijn dieeeeet! No more sugar! Ja ik ga wel naar gyn want stel dat het verstopt is. Kwil ook hsg net als u
Tenisbloemolie helpt tegen depri gevoel, concentratie, etc etc en heb verder kast vol met middeltjes tegen candida (natuurlijke meds.) maar mag ik nu niet gebruiken. maar volgens mij was ik er bijna vanaf.
Jemig, ben even verder aan het lezen en snap nu waarom ha zei dat het goed was dat ik het volgens haar nog niet zo lang had. Ik vraag me ook af of het dat wel is geweest trouwens...
Die symps heb ik nu wel onder controle gelukkig. Mijn lichaam doet het nu wel goed. Ga nu gewoon weer ff op voeding letten dan wordt het alleen maar beter. Jeetje Smallie door jou heb ik weer hoop Dikke knuff!
gyn, doet u ons 2x een hsg alstublieft. zonder suiker! @de hsg experts (mil, gabbel) : op welke dag kregen jullie hsg in cyclus? die van mij staat gepland op 5 febr maar volgens mij klopt dat niet. ik bedoel, als ik 12 jan ongi word, dan is nieuwe nod 8 feb. kunnen ze toch moeilijk op de 5e mijn net ingenestelde eitje weg-tsunami-en? moet hsg niet net na ongi? of zit ik nu weer ongevraagd met woody mee te denken? @alle zwangere beebs: wat ik steeds wilde vragen, maar misschien beter in apart topic op mmmmmmmmmmmm kan: herinneren jullie je nog speciale ANDERE gevoelens/symptomi's vlak voor de nod dat je zwanger bleek te zijn? *thee(zonder schnaps)klingel*
Nou, zij noemde het candida volgens mij, met daar achteraan schimmelinfectie. Maar ik heb er een zalfje voor gekregen en toen was het weg. Ha zei toen dat je er ook andere klachten van kunt krijgen als je er mee door loopt. Nou ja, doet er ook niet toe. Mijn ha spoorde toch al niet helemaal dus ik ga me er ook verder niet druk om maken, alleen even melden woensdag. Ben ineens een beetje gestresst over die afspraak
Goed zo Tisch, hoop niet opgeven Klingeltje, zal even kijken wat ik ookal weer op mijn lijstje had: erg moe boobies gevoelig slijmerig/glibberig afscheiding mini lekken tepels vet haar bandenpijn pijn in benen vlagen van hitte pukkeltjes winderig zachtere boobies