En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Och meid nee hoor niet zomaar gestressed raken. Alle vrouwen hebben weleens een candida infectie gehad hoor. Als de zuurtegraad in je vagina daalt dan krijg je het al snel. Het is normaal als het eens in het halfjaar ofzo voorkomt.

Zal korte uitleg geven. Sorry hoor andere dames.

In darmen hebben wij goede en slecht bacterien. Candida of schimmels zijn de slechte. Die hebben we allemaal. Bij de meeste mensen kunnen de goede bacterien de slecht onder controle houden. Die hebben een goede weerstand (denk maar aan die yakult reclame enzo).

Bij mensen met een lage weerstand die niet gezond eten en ook door toedoen van antibioticakuren kunnen de slechte schimmels gaan broeien. Doe je er niks aan dan nemen ze de boel over. Wanneer dat langdurig is dan ontstaat er een nieuw probleem namelijk die lichamelijke infectie. Dat gaan via je darmen in je bloed en kan zo overal terechtkomen. Wanneer je dat hebt dan merk je het maar al te goed.

Dus maak je geen zorgen!

2. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @kling: hsg mag alleen na menstruatie en voor de eisprong. absoluut niet meer daarna, omdat je dan een bevrucht eitje weg kan spoelen, of een bbz kan krijgen. dus even verzetten, beste tussen dag 5 en 11 van cyclus, afhankelijk van je cycluslengte. ik had hem op dag 10, en vond dat best krap met mijn korte cyclus.

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ooo kijk Milla heeft er een mooi stukje over gevonden.

Sorry dat je door mijn toedoen ineens bent gaan stressen Cin. Was echt niet de bedoeling hoor. :(

@Milla; gelukkig ben je er ook vanaf. Had je er ook vragen over gesteld bij gyn?

EDIT: ja je zou ook kunnen stellen dat het geen schimmel is die ernstige blijvende schade veroorzaakt omdat zwangere vrouwen er vaak genoeg last van hebben. Of denk aan spruw bij beebs dat komt ook door diezelfde schimmel.

Maar of het verstoppingen kan veroorzaken zou ik toch wel heel graag willen weten.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @small: had je dat allemaal al voor NOD!?
    WOW~! :)
    ben benieuwd of het anders is dan zegmaar de normale (niet zwangere) nod klachten.. vandaar mn nieuwsgierigheid ;)

@cin: niet stressen! ;) juist op verheugen ;) je krijgt controle en of hulp das super! :)
    tuurlijk, tis spannend, maar vergeet niet dat het posi kan werken! :)

@candida: goed om te weten toch tisch, dat artikel van mil, dan dus minder zorgjes maken! :)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Wat een goede tip Milla, werd altijd gek van de jeuk

6. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: paardje staat buiten zonder deken! :) (bikkel he )

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @kling: misschien kan Woody niet zo goed rekenen? Of wist hij het gewoon niet? Wel raar.

@Tisch: komt niet door dat candida verhaal hoor... ben gewoon bang dat er iets negatiefs uitkomt... :oops: Eigenlijk moet ik gewoon blij zijn dat we er dan niet langer mee gezeten hebben, dus laat ik maar proberen het positief te bekijken.

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja mijn moeder kwam er op een bepaald moment mee, zij deden dat vroeger altijd. werkt super!

en nee, heb het niet over schimmel gehad, geloof niet dat dat de vruchtbaarheid aantast. geloof wel dat we elkaar soms veel te bang maken met spookverhaaltjes ;) en dat bedoel ik op niemand persoonlijk hoor! volgens mij geeft alleen chlamidia kans op onvruchtbaarheid.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    kijk dat dacht ik al, thanx!
    mopper woody mok.. klaar mee!

ik vraag wel of ze hsg verzetten naar dag 8......van ronde 12 als die komt (scheelt weer, 5 feb was ronde 13 geweest ;) )

smak

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Owja smallie; je kan je ook wassen met hele slappe azijn (dus aangelengd met water).

Oke genoeg over die C.

@Cin: ja ik herken je gevoel wel. Hebben we allemaal maar net zoals ik hierboven ook al zei het is maar beter dat je dan actie kan ondernemen ipv er langer mee te lopen.

Edit: eiwit gespot dus vruchtbare daagjes zijn in aantocht. Alleen nog geen posi ovutest?

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    oh jongens, kom ik weer an met mijn gezeur, maar vriendinnetje vroeg of ik vanavond filmpje kwam kijken... nu weer bijna huilen van blijdschap.. zie er wel nog erg tegenop haar weer onder ogen te komen, en vind het spannend hoe het zal gaan, maar ben echt heel blij....

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ja, allemaal voor NOD, vond het zelf ook wel een hele lijst.
    En denk dat ze (nu ik er over na denk) net iets verschillen van normale voor NOD kwaaltjes.
    Verschil is soms zo minimaal, moelijk te onderscheiden.
    Merktte echt het verschil na NOD.... o nee, voelde me al 2 dgn zwanger en had op dag 12 na ei al getest. dus denk dat ik na dag 10 eigenlijk al wist dat ik zwanger.
    Toen ie posi was, was voelde het ook als een bevestiging.
    Minder emotioneel enzo, omdat ik het gewoon "wist"................

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja kling, zo zie je maar weer hoe belangrijk het is dat je zelf mee denkt.

14. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Milla wat leuk! Ben echt blij voor je. Toffe meid die vriendin van je. Jij trouwens ook hoor!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, goed zo, is even moeilijk, maar des te beter gaat het daarna. Misschein bij aankomst eerst even elkaar een goede knuffel geven :)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    raar en met name dom. ik zie toch wel bevestigd dat die woody zn diploma gyn gewoon heeft gekregen bij 3 pakken hagelslag.

we hadden juist een datum voor hsg gepland; nou dit klinkt meer als een datum voor vroege abortus dan!

grom

sorry ik zit te zeuren
    maar ik verwacht van experts wel dat ze meer van hun vakgebied weten dan hun glitterpatiente! ;)

:rolleyes:

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    haha.. :oops: zo voel ik me de afgelopen dagen niet... ben van al het gedoe dik 2 kilo kwijt, wat mijn gewicht onder de 45 brengt... :oops:
    (ben wel maar 1.53 he....) maar zelfs dan is het echt te laag....

18. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Nou het gekke was dat ik dus JUIST helemaal geen symptomen had. Geen zere boobs enzo.
    Weekend voor NOD had ik ook mega buikpijn (achteraf gezien ws gewoon vervelende darmen) dus ik dacht echt dat ik gewoon ongi ging worden...

EDIT: Check maar op mijn FF

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    dat durf ik niet.... denk ik een beetje haar lichaamstaal afwacht.....

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ja woody komt zo inderdaad een beetje dom over.

Mmmm volgens mij heb je nu nog minder vertrouwen in hem?

Deel Deze Pagina