vind het geen gezeur kling, maar wel ook rare procedure daar. procedure bij ons, en ook gaabs zh volgens mij, is bellen op eerste dag van ongi, zodat je altijd weet dat de datum goed is.
ik zou zo'n puntmuts op zetten waar 'ezel' op staat en een grote bos bloemen meenemen plus bak popcorn. en dan stamel je iets over geen 2x aan dezelfde steen, en bloemen houden van mensen en millas van haar beste vriendintje, en dat je nooit meer zo corny zal zijn ehehhehehhe en hoe laat de film begint! humor maakt de booste (hee waarom is er geen overtreffende trap van boos? maar dit terzijde ) dintjes weer onboos! (hoewel... mij zou het toch nog wel even blijven knagen geef ik toe .. ) knuf
@ Klingeltje, pfff heb echt geen idee zeg, al gegoogled op internnet, en je zou het hem toch kunnen vragen, zeggen dat het niet ocvereen komt met je logica en vragen of ie het wil uitleggen op welke datum het beste is... is jouw lichaam hoor. @ milla, meisje toch, voor 1.53 is dta niet veel hoor, hup vriendjes maken en weer lekker eten, weer wat kilo's er aan kweeken.
Goooo Milla en dinnetje! Zit nog steeds hier in badjas . Goh ben op zoek naar buddy die ook boodschappen haalt
ach, ach.. ik heb opzich wel vertrouwen in hem, maar ik ben nou eenmaal geen 'domme doos' en daarom heb ik het liefst een zeer gezagwekkende superslimme oudere dr prof gyn (met wit haar en een klein brilletje en kuiltjes in zijn wangen ) en niet zo'n kleine woody die met kerst (toen ik er de 24e was voor echo) zo'n uberlelijk plastic trappetje met electrische kaarsjes op zn bureau heeft staan! gil ik weet niet of ik nu hem of mezelf moet uitlachen, waar maak ik me druk om! anyway, er is geen klik mijnerzijds, en het feit dat ie wekelijks bij ons op t kasteel zit helpt ook niet mee. maargoed, overlopen voelt ook niet goed; daar ben ik dan wel weer bijgelovig voor ofzo; niet hulp zomaar afwijzen op basis van, eh, een rekenfout en een trappetje! sorry hoor negeer mijn frutselklets maar. @remmie: geen pms klachten? wiii! dat hoor je ook vaker inderdaad.. iedereen is uniek denk ik, ook met symptomen... *gaat nu echt naar winkel voor powerfood*
@Milla: tijd voor een lekker (calorierijk) hapje bij de film vanavond. En kan me best voorstellen dat het een beetje eng is om haar onder ongen te komen. @Kling: Gewoon dom dus van Woody. Altijd blijven meedenken dus. Zeg, ik hoef m'n ovutestjes toch niet mee te gaan nemen woensdag? Ik neem toch aan dat die man niet zit te wachten op mijn piesstaafjes.
ummm klingeling..... haal je ook ff powerfood voor miii.. Cin denk dat je je tempkaarten kan meenemen. HA zei dat het de enige manier is om te zien of ovulatie plaatsvindt.
@cin: hihihii! wat ik heb gedaan was uitdraaien meenemen van FF; van alle 10 cycli. in het kader van 'NEE ik ga niet weg worden gestuurd om eerst half jaar cyclus en temp bij te houden, been there done that! ' ik denk dat dat wel handig is om te laten zien. @tischa: hee wat goed je hebt mijn lijfspreuk in je banner gecopycat! we richten een 11 rondige DTL club op! (of nee toch nie) smak
tisch, ik ben een van de weinige mensen die boodschappen doen onwijs leuk vindt dus kom maar door met je lijstje!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr waarom woon je niet om de hoek? Ik ga douchen. Laat krullen maar droog en doe een muts op. Ja een muts draagt een muts. .............. het is tijd om te stoppen
FF neem ik uiteraard wel mee. Vragenlijst invullen en dan zien we wel . Cinman zei gisteren nog dat hij het fijn vindt dat we gaan. Ik benieuwd of dat ook zou gelden voor een evt. zaadonderzoek
Ik ga even grote man van de bank en naar bed schoppen (hij is nog ziek ) en dan de vragenlijsten uitprinten voor woensdag. Tot later!
jongens dit geloof je toch niet......! loop ik ff snel bloemwinkel in, om bloempje te halen voor dinnetje, tegen wie bots ik aan? DINNETJE! toeval bestaat dus echt niet he... ze gaf me meteen een dikke kus.. was zo fijn. shit zeg ik.. nu kan ik het dus niet kopen..! hoezo zegt ze? ik zeg ik kom iets voor jou kopen. moest ze lachen, zegt ze dat hoeft echt niet hoor..! ik wijs naar de orchidee in haar hand: is die voor jezelf? ja.. zegt ze. ik grijp hem uit haar handen. weg wezen jij zei ik, die ik neem ik wel voor je mee.. moest ze super hard lachen, maar dat hoeft echt niet, zegt ze ook nog. ik zei dat ze ze zich niet overal mee moest bemoeien en dat ik dat best mocht doen voor haar. gelukkig stond haar moeder erbij, die vond dat ze op moest schieten. dus zo heb ik dus die plant voor haar gekocht, en een kaartje eraan gedaan. was zo een die begon met beter laat dan nooit... met beetje hulp van kling! heb ik erop gezet: beter laat dan nooit.... beseffen dat je af en toe een echte ezel bent.. sorry lieve H... dikke smak en love you! ik zag meteen aan haar ogen dat ze me vergeven heeft. zo fijn... dus dit verhaaltje loopt gelukkig goed af.... dankjewel voor al jullie lieve woorjes, zo lief dat ik het met jullie mocht delen... heb er veel aan gehad! en heb gewoon zin in vanavond nu.....
goedzo mil! en dat is inderdaad TE toevallerig! lieve ezel ben je weer... en eigenlijk moet je voor de gein eens bellen en dan 'per ongeluk' haar voicemail volbrabbelen met wat voor gaaf wijf het wel niet is hehehehhehehe
als ik nu ook nog beter wordt, en dinsdag een dik vet positieve test heb, danwordt het helemaal een mooi jaar... haha.... waarschijnlijk vraag ik nu teveel.....!
Wat goed Milla! Geloof ook niet in toeval. Het moest zo zijn meid! Is koud buiten brrrr moet te voet naar super! Jeeeej kheb deze maand weer normale cyclus. Verwacht morgen posi ovutestje en dan dag 17 sprong.
hallo meiden terug van weggeweest, was met schoonouders mannetje en kids gaan uiteten was heel leuk had gisteren zelf een biscuitrol gebakken voor bij de koffie vandaag heb superlieve schoonouders: kregen nog geld toegestopt om te gaan koopjesshoppen (zijn solden hier)