ooohhh cin lekkeeuuurrrrr! (neeh mag niet ik hebt al rol toblerone op vandaag... ) Net hubbie verleidt...ohhh ik zeg laat dat ei maar snel springen!
ik moet nog eten vanavond hm chocosoufflé ken ik niet is dat lekker dames aan wie moet ik nu telnr of e-mail doorgeven?
vind het altijd zo jammer dat ie 3 (!) uur duurt... maar goed.. volgens mij kwam vanavond ook ice age deel 2.... hmmm ff zappen!
@zuurtje: bij de Match maar ik heb ze al eerder bij andere winkels gezien. Van NL naar B is 00 32. En dan haal je dus de eerste 0 (nul) van je mobiele nummer af.
zal mijn nr anders ook even naar jou sturen, ben ik zeker dat iemand mijn berichtje krijgt match hebben we hier niet
@natjes: you goooooooo girl ! temp zal toch snel stijgen nu? trouwens, als je AM of PM bij 'je klus' zet heb je NOG beter inzicht in op welke minuut je beebje is verwekt hih hihi hihih @cin: kom maar doorrrrrrrrr met die chocosoufjes! @titanic: das inderdaad brulll, althans, de 1e x dat ik m zag! @ice age: geweldig! @marc marie: ik kies voor jou hoor! ik ben verliefd op humorhomo's! (ook een mooi woord voor 09 heheheh) @natjes: ik snap niet helemaal, als iedereen nummer pbt naar joe dan is privacy- voor degenen die dat wensen (zoals pix, vero, elke, milk, velen, ik)- toch weg? eigenlijk is het genoeg om een lijst te maken van wie wie heeft, en dan kijken of iedereen 'gecoverd' is tog? smak
zou dan een lijst maken en dan door pb-en wie diegene na zich heeft staan met tel.nummer. Oh ja kling, leuk idee maar dan moet je eerst itleggen wat verschil is tussen am en pm...vergeet dat altijd! haha