hahahahah am is sochtends en pm is savonds! of beter: am is van 00 tot 12 en pm is van 12 tot 00 dus, als je eerst sext om 08, is dat am, en de volgende dag om 23, dan is dat pm, en daar zit dan eigenlijk 1,5 dag tussen, en das goed voor kwali van zaadjes... snapt u het nog!? @tisch: neej, jij geen choc, jij wou afvallen! *schuift worteltjes en komkommer toe* *schuift milla extra choco toe*
Geen match? Dat is... geen ramp want je mist er niks aan AM-en en PM-en doe ik ook. Maar dat kunnen jullie lekker niet zien. Lekker puh! @Natjes: Ik vind het een goed idee om een telefoonlijst te maken maar dan weet ik graag wel van te voren wie mijn nummer krijgt.
yeps, maar: de piramide hoeft alleen maar uit namen te bestaan, waarvan de namen de nummers hebben van sommige namen. stel ik heb elke (goh) en jij hebt ook nog een zelf te inviteren busbeeb emn die busbeeb heeft gabbel en gabbel heeft natjes heeft debs en debs heeft wel 5 busbabes, zo kan een bericht (bv IK BEN NET BEVALLEN VAN EEN JONGEN EN NOEM HEM AUGUSTUS) iedereen bereiken! als iedereen maar aan elkaar vast zit, als in een honingraat; een hyves! snapt u het nog? ik nog net!
Ja druifjes mag ik wel hebben. Ik eet vandaag fruit en groentesoep. hmmmm jummieeee Ik begin komende week met weer met salsalessen. Is er nog een andere busbeeb die salsa danst?
het maakt mij niet uit wie mijn nummer krijgt, maar vind het wel prettig als mijn nummer uitwisseling beperkt blijft idd. hoor wel wie ik mijn nummer moet pb-en.
enne weet niet meer wie er vroeg naar klachten voor nod, ik was al vanaf een week na ei kotsmisselijk de hele dag door. voor de rest geen klachten.
Ga naar zus Allemaal fijne avond Enne ik heb nummer van Gabbel, limmeke en Cinnepin en viceversa. Greeetz
kheb giegel, debs, bowen, gabbel, JD, smalletje en ergens in mijn mailbox ook Cin als goed is. vind ik meer dan genoeg mensen die mijn nummertje hebben
ik heeft alleen debs (die debs is wel popualir zeg! ) hihi.. Maakt me verder niet zoveel uit wie mn nummer krijgt, als ik het maar weet
lautje misschien handig ook dat wij dan ons nummer wisselen..ook met juni mama topic handig dus jolan ook.. dus wij drie aan elkaar gekoppelt
Moeten we alleen wel even oppassen dat Debs met al d'r nummers straks niet iedereen moet sms-en, haha. Ik heb ook zuurtjes nr. en zij dat van mij. En dan ga ik nu nog even bankhangen met Cinman. Tot morgen!