Natjes,voor je piramide: ik heb bowens nr, bowen dat van mij. dus hoef je mijn nr niet verder te verspreiden en natuurlijk prima dat je het zelf ook houdt!
ja echt buik schiet zo naar voren, komt ook dat niet gehle buik wordt gebruikt maar alleen middelste deel bij mij. Als ik daar eens een duidleijke fot van heb zal ik hem op ememem zetten. (kan je alleen zien als ik buik bloot fotografeer)
He Small....dat lijkt mijn buik wel! Haai allemaal, Wat hebben jullie weer lekker gekletst. Ik lees dat Milla ongi is, he bah....dat balen meid! Met vriendinnnetje alles goed...das dan wel weer fijn! Even over de foonpyramide...ik neem aan dat het om mobiele nummers gaat. Ik ben er namelijk zo 1 waar die of leeg of vergeten is. En wat als iemand er tussenuit piept? Dan stort de pyramide toch in? Ik vind het geen probleem aan 1 of 2 meiden mijn nummer (thuis of mobiel) te geven....laat maar even weten aan wie! Zo en nu ga ik even verder mijn voorbereidingen voor vandaag....oudste zoon is 10 geworden...whaaa ik word oud! Over een half uur komt de eerste visite......zwaai, zwaai!
oja, das waar ook Pippa, Gefeliciteerd (scheelt, iedereen zit nog vol van de feestdagen ) Ha ha, hebben we zelfde buikje Maarja, ook zelfde bevaldatum, hihi
ja, dat is der, kan ze bij NOD weg lijst kwam uit mmmbus en daar heet ze Alexia.... vandaar verwarring Ik ga even douchen tot zo
@pippel: gefelii met pippelzoon! en een leuke dag! @mil: grrrrrrrrrvdrgrvgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... maar: nu hsg, dus nu ronde 3 .. (ik probeer maar wat posi's te verzinnen murmel) @smallie: thanx voor tip, alleen ik weet uiteraard niet hoe je van vs naar nl gaat maar ik heb een andere pagina geopend en toen was t goed. @sommige meisjes: die zijn al tijden niet meer hier gewees; ook bv dizzy enzo. meestal verdwijnen de zwangeren op een paar bikkels na gelukkig! maar ook op mmmmm, was laatst ene truus online wie kent die? @mmmmm: mmmmmmm is een beetje in slaap gevallen! @bow: ben jij de nieuwe buschaufferella? cool! @plien: die is eigenlijk al weken kwijt.... ... *gaat eten en dan even naar werk* liefs~!
Ik moet maar eens beginnen met opruimen. Schoonouders komen vanmiddag nieuwjaarsborrel drinken. Gister met zusje ging redelijk. Niet heppiedepeppie natuurlijk. Ze had al wel al mooi buikje, was al bij VK geweest en had ook al echo gehad mazzelaar. Normaal deden ze het niet zo vroeg maar was uitzondering. Ze had er ook wel een uur gezeten. Maar alles oke. @kling geen idee wie truus is en is plien niet vaker op MMM te vinden dan hierrrrrr of vergips ik me dan?
@bowen: wat stom, volgens mij helemaal niet mee gekregen dat zusje zwanger is hoe was dat voor jou om te horen? wisten jullie van elkaar dat jullie bezig waren?
hmm, plien was hier vroeger altijijijd maar nu niet meer. wellicht omdat, eh, nou ja dat mag iedereen voor zichzelf bedenken.. @bow: wat bedoel je met bus 2019!? bij onderschirft! 2009 lijkt me beter! @iedereen: smak!
ii! daar is ons groene limmelimmetje uit een doosje weer! IK prenod testen? neej doek niet. [-( preNODtesten is sooooooooooooooooooooo 2008! (lees: ik heb goede vibes en die wil ik dit x echt houden tot de 10e ipv de 7e al een spierwitte test te incasseren) trouwens, jij testte echt 6 dagen voor nod al posi he? amazing blijft dat!