geen flauw.. maar eh.. lautje.. snap je spanning schat.. maar niet stressen. tekenen van je zw verlof doet ie soweiso.. heb je gewoon recht op
Ik zie dat natjes al hard bezig is met de research voor d'r scriptie Als ik het zo zie zijn er best veel meiden zonder berichtje achter te laten verdwenen Ik ben even aan het puinruimen hier, 'k snap niet hoe het zo'n troep kan zijn, we waren niet eens thuis...
haha...research ja...hhahaha Neh ben het beetje zat..heb 5 pagina's volgeluld dus vind het eigenlijk wel weer even genoeg voor vandaag denk ik...hahaha
Goed zo natjes Ik ben net begonnen. voorbereiden presentatie van 8 min. voor cursus presenteren, denk dat ik het maar over zwangerschap hou
nu je het over presentaties hebt small... kgggggg ik moet er ook nog eentje houden. Over mijn opleiding die ik nu doe. Tijens vergadering... argghhhh wil ik nieeee...maar goed was onderdeel van doelen voor komend jaar.. zal me er toch toe moeten zetten... Alleen weet nu al dat het in het 'niets' valt omdat deel van het bedrijf zelf trainingen verzorgd..ik ben zo blue als wat en hun zo ervaren als de pest!
Komt goed natjes, je gaat ze gewoon verbazen! ik zit nog in badjas en maak lekker geen aanstalten om me aan te kleden!
was ook een doel van mij van 2008, mocht er speciaal voor op cursus.... maar nu moet ik dus verhaal in elkaar breien van 8 min.... moet wel duidelijk blijven, misschien allen over 1e 12wk vertellen en over de fabeltjes....
ik mag presenteren over een zelf uitgekozen onderwerp, zolang ik maar alle tips en trucs gebruik die ik de afgelopen 2 keer heb geleerd
ik heb mijn eerste doel voor het dag gedaan.. 1 wasje in.. moet nog een en heel heel slecht.. maar ik heb nog steeds de aquarium niet verschoond.. ben erg duf vandaag.. tja.. dat krijg je als je op de bank zit hehe
Ik zeg: doen! Als ze dat erbij gezegd hebben. Vertel ook wat ze eventueel kunnen verwachten, wat er allemaal gebeurd in je lijf enz enz. Heb je gelijk flink wat begrip straks !
is helaas niet op mijn werk... of juist niet helaas, is echte cursus bij een trainingsbedrijf. Maar was er net als je zegt wel van plan te vertellen wat er zoal veranderd en wat dat met zich me brengt..... (zoals erg moe..... ) Cursus is van 10-18 en ik moet 2 uur heen en 2 uur terug reizen ervoor.