Bedankt voor de update. Arme meid, geen internet. ik snap alleen niet waarom ze de afspraak heeft afgezegd Maar dat zullen wel nog wel horen als ze weer online is.
Afspraak afgezegd omdat de weegschaal dus kapot was... Hierdoor dacht ze 5 kg te zijn afgevallen maar dat klopt dus niet omdat ie kapot was!
Oohhh. Soms ben ik ook wel een beetje blonT.... Ik was die hele 5 kilo alweer vergeten en zat alleen nog met die opspelende darmen in m'n hoofd.
Tot nader bericht ben ik niet zwanger 8) edit: kun je nagaan wat voor drama dat wordt als ik wél zwanger ben. Ik moet nú al alles opschrijven...
hahais prima meis We wachten nog een weekje, en je temp gaat morgen eerst een innestelingsdipje tonen!
zit uit verveling het debat van de tweede kamer te bekijken op nl... wat een stel kleuters bij elkaar. Praten door elkaar heen, vallen elkaar in de rede praten met hele ingewikkelde zinnen en lullen voor elke zin 3 zinnen eromheen en uiteindelijk zegt het nog niks wat ze gezegd hebben... Zo dat is er weer uit..
Ik heb even gezocht maar ik kan de precieze dag niet vinden al zag ik wel ergens 27 oktober voorbij komen. En ik ben ondertussen nog wel aan het werk, het is alleen vreselijk rustig. Gelukkig mag ik zo naar huis!
ik ga er vandoor lieve schatten! vanaf nu druk met de verhuizing die a.s zaterdag gaat plaats vinden dus zal tot maandag niet meer online te vinden zijn Dus vanaf hier alvast een prettige weekend allemaal! en tot maandag! liefs en dikke knuff Debs
@Debs veel succes met je verhuizing! nou ik heb vandaag meer gedaan dan de afgelopen paar dagen maar morgen weer een lekker rustig dagje @cindy ik dacht van wel 2 jaar terug lag mijn zus rond deze tijd in het ziekenhuis met borstkanker...