zeker rustig, moet even bij kleine meid kijken. ze slaapt anders gat in de dag. dan net als laatste week 19.00 naar bed en dan om 20.30 nog horen kletsen met der beertjes
Hi meiden Ben ik weer ff Heb me net rot gelachen. Heb kennis filmpje laten zien. Het beruchte cup filmpje. Hij ging bijna over z'n nek
Pixie weet je het zeker? Mmm heb je last van misselijkheid? Dit kan namelijk gebeuren http://nl.youtube.com/watch?v=V-bsP04dyjY
oh ja ik weet wel weer waar het over gaat haha... de chocolade ijsje uit een gat.. en dan delen met een ander? haha
rans... heb evenop wikipedia gezocht, kan het echt zelf niet kijken, dus tekst gezocht. ben blij dat ik het niet heb gezien
nee doe maar niet. Heb het zelf ook nog niet gezien. Schoonmoeder kijkt gewoon zonder blikken of blozen. maar pix het is toch geen ijs he?
@ Gaby, owwww, wat leuk is het een jong hondje og heeft ie gewoon nieuw huisje nodig? @ Tisch, over poep/kots/etc
ook al probeer je in te beelden dat het gewoon ijs is.. nee. het blijft ranzig ik heb idd een wegrennend , wegkijken, schreeuwen reactie gehad...
het is het broertje van digger, hij is dus even oud nou hij zat bij een stelletje en die zijn uit elkaar gegaan. nou belde die vrouw waar we digger vandaan hebben of wij niet iemand wisten? nou zitten we zelf te tijfelen want voor digger is het natuurlijk heel leuk een speelkameraatje ! maar we gaan eerst afspreken dat hij voor proef hier ff komt ,want als die 2 niet bij elkaar kunnen ,blijft ie natuurlijk niet hier ik vind het helemaal leuk
ik dacht dat hij hummer of diesel heetde ! hele leuke naam allebij, wij dachten er eerst ook aan maar heel veel honden hebben die naam al dus toen hebben wij het niet gedaan!