En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    maar we gaan geen andere naam voor hem bedenken want die naam is al leuk.
    en ze zijn alweer bijna een jaar dus dan is hij er ook al aan gewent

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wat spanned gaby, :) en dan eerst even op proef, kijken of Digger het ook leuk vind, zeker leuke namen hoor, en hondje is er toch al aan gewend

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja... er is wel iets bijzonders.. ik ben op rood. alweer. en lieve meiden, zit er echt aan te denken jullie misschien tijdje te verlaten en zwanger worden even los te laten... ben zo bang dat ik zelf in stand hou dat ik het niet word, omdat ik zo graag wil... de een zegt dat het onzin is, de ander niet, weet het ook niet meer zo goed...

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja hij komt zeker eerst op de proef, ik wil niet dat het verkeerd gaat.
    maar ik heb er wel vertrouwen in. digger doet echt geen vlieg kwaad hij heeft nog nooit lelijk gedaan tegen een andere hond of iemand!
    iedereen zeg ook dat we een goud hondje hebben!
    maar dat broertje blijk ook zo te zijn :D
    mja je weet het nooit hoe het gaat als ze bij elkaar zijn een langere tijd !
    het is en blijven stafford!
    ik ga weer ff schoonmaken , ik ben zo blij dat ik het jullie ff moest melden ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    milla je moet doen wat goed voelt meid. we zullen je missen natuurlijk.. maar neem even tijd voor jezelf als je dat nodig hebt.. we zijn er nog als je terug kom ;)

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Gaby, das gelukkig weer eens leuk nieuws :) straks wel foto's heh :)

@ milla, dikke knuff, wat je ook beslist, weet dat we er hier voor je zijn, voor nuttige of onzin dingen.
    Zolang het voor jouw gevole maar goed voelt.
    *dikke knuf* en hopelijk is 2009 een super vruchtbaar jaar

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hey Milla,

Ik snap wat je bedoelt. Het is om gek van te worden nietwaar?

Ik ga op dieet, salslessen nemen en zit te bedenken wat ik naast werken nog meer kan doen. Heeft allemaal te maken met beebmaken.

Zou jammer zijn als je ons moet verlaten :( maar als dat goed zou werken voor je dan zou je dat wel moeten doen meid. Terugkomen kan altijd nog toch ;)

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja nai.. snap ik... soms betrap ik mezelf erop, dat ik niet meer weet wat mijn doel was vor beeb in beeld kwam. zo stom... maar ja, weet het ook nog niet, altijd beetje verwarrende dagen zo eerste dagen. maar jullie zijn lief meisjes!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben even spruitjes schoonmaken

10. natjes

natjes Niet meer actief

grrr overgstapt op zorgsverzekering...nieuwe zou oude opzeggen... is het niet gebeurd! Aaargghhhh...nou is het dubbel afgeschreven... K*tzooi...

Hoop dat ze dit maandag kunnen rechtbreien want ben niet van plan dubbel te betalen!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Hoooooooooi!

Hoe is het hier met iedereen?

@ mila: wat ontzettend balen van je ongi.. :( hele dikke knuff!! ik snap je beslissing, als je weg zou blijven ff tijdje.. denk zelf dat het er wel mee te maken heeft hoeveel je er wel of niet mee bezig bent..

@ gaby: wat leuk een broertje van digger erbij :D idd, eerst proefdraaien en dan zien! Zou wel leuk zijn als het goed zou gaan. Toch!?

@ tischa: bah bah bah, dat filmpje! brrr..

@ gieg: hoe is het met jou? en je vage test enzo..?!

@ rest: dikke knuff! :)

hier ook een lui zondag.. hoewel?! ben al wel weer druk aan het opruimen geweest! ;) haha.. maar de rest heb ik nog geen zin in.. hihi...

Kus

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    milla: zou jammer zijn als je poosje afstand zou nemen, maar je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Wij gaan niet weg in elk geval :)

Hoe is het weer bij iedereen? ik zit op die sneeuw te wachten hehehe... hier al hele dag rond vriespunt en mooi zonnig

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben een paar weekjes even afwezig geweest.
    Dit omdat ik daar even behoefte aan had na weer begin dec weer ongi zijn geweest.
    Ook heb ik me momenten gehad dat ik veel aan me hoofd had en daardoor bijna niet achter de pc heb gezeten.
    Ik ben niet bij en hoop ik dat er in de tussentijd wat roze wolkjes zijn langs geweest ipv rode duiveltjes.

Ondertussen heb ik het idee dat bij mij de hormoontjes weer een feestje aan het bouwen zijn.
    Mijn lichaam vertoond dus weer uiteenlopende kwaaltjes waar ik gek van wordt.
    Ik ben dus erg blij dat ik voor morgen een bezoek met de HA heb geregeld zodat hij me meer kan vertellen..
    Verder ga ik gewoon weer duimen dat ik vrijdag NIET ongi wordt..

En voor ik het nog niet heb gezegd wens ik iedereen alle goeds voor 2009.

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Nat en donker... :(

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hmm dat laat me denken aan iets ook dat ik moest ook regelen ook met geld en ..hmmm.. ik weet het niet meer.. even post doorzoeken

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hier ook koud nat en donker. Het heeft heel lichtjes gesneeuwd vanmiddag maar 't mag eigenlijk geen sneeuw genoemd worden.
    Binnen is het ook k-k-koud.

Ik blijf trek houden vandaag, misschien is ei dan toch geweest :(

17. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Volgens buienradar zal het hier nog even duren voordat het zal sneeuwen..

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo allemaal,

nog wat nuttige dingen gemist de afgelopen dagen?

Diddle

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hallo plien we hebbe je gemist
    zo te horen niet veel veranderd in je situatie.. nog steeds veel aan je hoofd.. nu ook dat het op de eind van cyclus weer is. Hoop toch dat het nu wel een keer raak mag zijn. ik dacht ook dat ik ongi zou worden (door hormonen) dus er is hoop..
    *knufffel*

@ remmar ik heb het idee dat je meer hebt gedaan dan ik vandaag. ik heb nog dat een wasje te doen hah...de aquarium is wel schoon.. maar de rest is helemaal zooitje.. niemand mag nu op bezoek komen.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier maar een paar druppels REGEN gehad

Deel Deze Pagina