hahaha.. valt wel tegen hier hoor! Heb niet zoveel gedaan.. ff kerstspullen opruimd naar zolder en wat andere dingen! dus was zo klaar.. machine en droger zit ondertussen wasjes in, dus die doet zn werk ook wel Baal er gewoon van, dat ik niet alles kan doen wat ik wil... krijg het gewoon niet uit mn handen! bah... @ jd: hoooi! Ik wil je best bijpraten, maar word niet wat.. ben zelf afgelopen dagen weinig geweest..
Plien welcome back! Mila, zou erg jammer zijn als je hier een tijdje niet meer kwam, maar snap het wel. Hier heeft het ook geregend.
Dat ik veel aan me hoofd heb en had had meer familie te maken.. Het is deze maand bijna een jaar geleden dat me pa is overleden, tja en dan komen met feestdagen de herinneringen naar boven. En ondertussen is me ma aan het daten... Het is leuk voor haar maar ondertussen is ze alleen maar het haar zelf bezig.. Ik weet amper waar ze is maar het is soms dagen bij haar date..
ik heb op vannochtend nog niet eens naar buiten gekeken... Ben zo hard bezig met het verbouwen van de bovenverdieping... NEE nog geen beebkamer verbouwing helaas, maar ik wilde mijn grote bureau terug en hubs wilde meer kastruimte... Dus de kasten uit mijn studeerkamer gegooid en mijn bureau terug gezet... Owh wat een ruimte om mijn bureau...
Dat is idd lastig... mijn schoonvader is iets meer dan een jaar na het overlijden van mijn schoonmoeder opnieuw getrouwd, maar ik herken wat je zegt zeker...
oh dat is vervelend plien. ja ik ken het gevoel. mijn pa is in 2002 overleden en eerste feestdagen was ook erg zwaar. kan ook voorstellen dat voor je ma is alles nu anders en probeerd haar weg te vinden in haar leven weer. neem aan dat ze toch nog vrij jong is (?) maar dat kwan zwaar zijn voor kinderen omdat ma niet 'ma'is die je kende die er altijd voor je was
bedankt voor jullie reacties.. Van manlief heb ik heel veel steun en hij staat voor 100 procent achter me. Juist ook omdat me ma niet te peilen is momenteel.. Me ma is eind 50 dus nog vrij jong.. Ik heb zo iets deze maand hoef ik de nieuwe lover nog niet te zien. Maar misschien na januari wel.. Dit heeft te maken dat deze maand nog gevoelig is.
je ma heeft vast een erg leuke man ontmoet ..dat ze er constant mee is hehe.. maar kan idd voorstellen dat het voor je moeilijk is.
lastig plien, voor jou emotionele maand maar voor je moeder vast ook. Ik weet zeker dat je uiteindelijk je moeders nieuwe liefde wilt leren kennen, omdat ht fijn voor haar is als ze weer iemand heeft, maar alles op zijn tijd. En dat het voor haar tijd is wil nog niet zeggen dat jij er ook al aan toe hoeft te zijn.
Hallo lieve meisjes, Ik kom even gauw om het hoekje gluren. Jullie hebben lekker gekwekt, dus ik heb nog niet echt bijgelezen. Hier huis weer redelijk aan kant, veel visite gehad de hele dag door. Om 5 uur gingen de laatsten weg. Nu moet ik nog twee traktaties maken, mijn dochter wil spiesjes met fruit en mijn zoon spiesje met kaas en worst. Ik kon het dus niet eerder doen...helaas! Ben het namelijk best wel spuugzat, maar goed....even mijn goede moed bij elkaar rapen en dan ga ik fruit wassen en satestokjes volprikken! Tot morgen meisjes!
Nu met deze dagen voor me nod ben ik toch weer wat gevoeliger voor bepaalde dingen.. Vandaar dat ik nu ook even geen behoefte heb aan bepaalde opmerkingen van mensen. Zeker niet van mensen die geen begrip hebben voor mijn situatie.. Op dat punt heb ik nu een duidelijke lijn getrokken.. Misschien geldt deze gedachte ook wel tegen me ma...
hey plien! Kan me jouw gevoel wel voorstellen hoor..lijkt me ontzettend dubbel gevoel. Hoop dat eind deze week goed nieuws is voor jou meis, gun het je van harte! @hier: volgens mij komt de vierde verstandskies door... Krijg ik NOG meer verstand....
Lastige situatie Plien, Ik kwam er zelf per ongeluk achter dat mijn vader ook weer aan het daten was na het overlijden van mijn moeder. Was eerst wel een heel shock maar toen ik aan het idee gewend was en ik ook graag wou dat mijn vader gelukkig zou zijn, vond ik het wel een heel fijn idee dat hij niet 'alleen' was. Maar ik snap het heel goed zeker omdat je altijd het gevoel hebt dat het 'te vroeg' is.
hoi allemaal! Jullie hebben flink wat gekletst de afgelopen dagen zie ik...onmogelijk om allemaal bij te lezen. Oud en nieuw is hier een beetje anders gelopen dan gehoopt. Ik ben altijd heel voorzichtig met vuurwerk, steek het ook nooit af maar sta liever te kijken. Nou, ik heb dus een pijl (van 100 meter afstand, dank u overburen) om m'n hoofd gekregen. Klapte precies naast me. Gelukkig alleen maar een flinke brandwond op mijn kin, en geen ernstigere dingen. Verder zouden we gister gezellig gaan eten met ouders en schoonouders, maar ik had een migraine aanval. Heb dus maar in bed gelegen. Zag het een beetje als 'laatste kans' en die heb ik dus over moeten slaan, helaas. Morgenochtend is het zover. Om 11:45 uur moeten we in het Erasmus Rotterdam zijn voor een echo...met een tasje mee. Ik hoop dat onze kleine meid het goed doet en dat ik niet voor 3 maanden opgenomen hoef te worden. Is nou wel even spannend, nu het zo dichtbij is. Ik ga hier de laatste dingen afhandelen (wil alles op orde hebben in huis en voor de zaak, voor het geval ik dus niet meer thuiskom). Gelukkig is de baby-uitzet al wel volledig aangeschaft vorige week en zijn we helemaal klaar voor die kleine, mocht ze eerder komen. Dikke kussen en knuffels van mij, hoop dat het met iedereen goed gaat!
@female. wil je alvast veel succes wensen voor morgen dan en hopelijk berichtje van je snel genoeg dat alles toch goed is en dat je weer thuis bent.neem je ook laptopje mee als je toch opgenomen moet worden? wat verschrikkelijk dat je gewond ben bij vuurwerk. gelukkig niks ernstig.. maar toch niet leuk
female heel veel sterkte meissie in het ziekenhuis ! had je nog van iemand hier een foon nummer ? nou ik zag net een reclame van clear blue digitaal , hij geeft nu ook aan hoelang je zwanger ben
Ik ben even gaan kijken bij mijn berichtjes, en zag dat ik pixie's nummer nog heb staan. Pix: ik sms jou als ik moet blijven oke? Vindt je dat goed?