En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

ja hoelang je zwanger ben haha..
    ik denk aan het percentage hcg wat je in je urine heb ?
    ik zag het net op de reclame!
    zo ik ga ff lekker douche en dan slapen!
    fijne avond nog meisjes !

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    *zwaai terug*

ja hard aan het verbouwen en ook hard aan het klussen. Ik ga zo nog even mijn hubs verleiden en dan heel hard snurken... Vanmorgen had mijn tempje een dipje en vanmiddag duidelijk vruchtbaar slijm... Het gaat goed... Kijken wat mijn temp morgen gaat doen ;)

@ female: succes meid... ik bid voor je...KNUF

@ gaby: dat meen je niet... huh :confused:

Nou ik ga...
    Jedid

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    nou ja, het moet niet gekker worden, maar volgens mij is het ook weinig betrouwbaar want volgens ziekenhuis is verschil van vrouw tot vrouw best groot....

Slaap lekker

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    is goed meid. hopelijk niet nodig maar ik ben morgen hele dag thuis dus kan door geven hier. veel succes

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik baal er als een stekker van al was ik er nog niet vanuit gegaan dat het inderdaad raak was omdat het zo vreemd ging :cry:
    De ovu-testen zijn ook nog niet positief en ik ga inderdaad meteen doortesten voor ei. Hebben in ieder geval weer geklust zodat we het ei niet missen :)

Grrrrr balen Milla!
    Ik snap dat je je buik er vol van hebt zo langzamerhand, hier netzo.
    Dit moet onze maand gaan worden hoor!

Mooi buikje Small!

Gefeliciteerd Pippa!
    Wat gaat het hard he.......te hard?!

Dank je :D

Iets wat ook een vaag streepje kan geven op een zw.test terwijl je niet zwanger bent? :rolleyes:

Ik heb geen overval meegemaakt maar iets soortgelijks en je doet inderdaad wat je instinct je ingeeft op zo'n moment. Op dat moment had ik geen cursus of wat dan ook gehad, maar heb ik instinctief wel goed gehandeld.
    Het is in ieder geval niet verstandig om de held te gaan uithangen.

Het is bij één vage test gebleven, want de test was gister omo wit :cry:
    Achteraf ben ik wel blij dat ik heb getest gister, want ik heb afgelopen nacht een koliekaanval gehad en kon nu rustig mijn medicijnen innemen.

Ik zit ook op sneeuw te wachten, maar het is gaan regenen grrrr
    Het dooit hier (2 graden nu), dus sneeuw en ijs zitten er niet in op het moment.
    Maar de verwachtingen zijn gunstig volgens mij :)

Auw....of valt het mee?
    Bij mij zijn ze er alle vier uit gehaald nog voordat ze doorkwamen.
    De details zal ik achterwege laten :p

Ai dat is schrikken Female!
    Gelukkig viel het mee al is een flinke brandwond ook niet niets :(

Heel veel succes morgenochtend (ik nam nooit een tasje mee en kwam elke keer weer netjes thuis). Laat je het weten hoe het is gegaan en heb je een buddy die iets kan laten horen als je wel moet blijven?
    Nogmaals succes!

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Zo jij hebt je huiswerk weer keurig gedaan gieg! Ik snap niets van jouw testjes.... wat balen dat ie weer nega was!

Ik ga op bed liggen, ben zooooo zenuwachtig voor morgen, maar laatste dagje en dan ben ik ziek!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Female heel veel succes morgen! *dikke knuf* en veel succes. Hopelijk kun je morgen zelf komen melden dat je meisje lekker gegroeid is.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dag lieve mEIsjes.....

hier weer trug van werk..

veel gekletst zeg :) moet ik nog bijlezen.

hee seg, ik heb al de hele dag een onwijs pre-ei-sprong-gevoel; segmaar zo'n heel aanwezig gevoel in bloempje!

was da nou weer?

nieuwe mode na rare dingen ruiken de vorige ronde?

mrmle....

smaQ!

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Da's vast de innesteling! :D
    Wat ben jij vroeg thuis trouwens, doe je goed!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

innestel? nee joh das soooooooo 2 januari 2009! ;)

vroeg thuis?
    als ik in t rooster had gestaan wel; als ik 'gewoon even langs ging wegens intuitie die zei 'dat gaat niet goed daar' niet :( :)

shocking: deze week 3 dagen in rooster. en dat voelt dan weer zo leeeeeeeeeeeeeeg hihihiihhihiiihiih wat wil je nou hehehehhe

rust, tijd, beeb! :)

@rem: ik geloof niet dat als je er weinig of veel mee bezig bent dat je zwangerwordkansen beinvloedt. ei en zaadjes kunnen dat niet voelen... ;)

smak
    klingel

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hallo allemaal,

Female heel erg veel suc6 morgen...ik hoop dat het positief is en je meiske giga gegroeid is ;)

verders nog geen nieuwe roze dames erbij zie ik :(

morgen hopen we dat onze gek op echo vk ffies snel een spiekje wil doen voor ons en wij te weten komen of we een knullie of girly gaan krijgen :D
    hopelijk is alles goed met het kleine ding...maar dat weten we morgen vroeg.

verders alles redelijk goed hier hoor

doei doei

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dan ben je laat thuis, haha!
    En 2 januari was een zeer vruchtbare dag.... hoop ik :D

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @female: sterkte morgen, ik denk aan je.... hoop echt dat je je tas niet hoeft uit te pakken!

@lau: ook aan jou denk ik. wees jezelf, en lucht je hart!

@debs: hi long time no see voor mijn gevoel. gaat alles helemaal goed? sure?

knuf

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé Debsje!
    Veel plezier morgen en ben erg nieuwsgierig of je nou echt een knul krijgt. Stiekum zou het natuurlijk wel een grap wezen moest het een meid wezen. Krijg je van mij een jurkje, deal? ;)

Edit: Lees nu pas goed. Redelijk goed hoor? Wat is er loos? Wat hou je nu weer binnen? *knuf*

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik hoop dat de 26e vruchtbaar was hihih...

snap lijf niet, voel een krols bloempje zullen we maar zeggen errrrrrrrr

@mil: als je het wat meer wil loslaten, snap ik dat... doe wat goed is of voelt meisje.
    wat je zei over 'wat was mijn doel voooooor beeb willen krijgen' is wel interessant; indeed, wat deed/was je vooooooooor beebkoorts?

het verandert je wel he...

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @wie het vroeg: elke is ongi geworden, maar nog nie online gewees....

:(

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Deal ;)

HEy glittery...klopt wel dat ik al tijdje niet echt very active meeklep hier.....december was voor mij gewoon ff klotetijd...( overlijden vader) en alle zieke bezoekjes ziekenhuis oma/...moeder ziek....gaat ook niet zo goed op het moment met mijn (stief) vader....en overlijden datum opa komt eraan....is gewoon ff beetje veel....weinig fut ook op het moment en morgen weer aan de slag....zooo geen zin in ;) maar met mij gaat het gelukkig goed...;)

18. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @debs gecondoleerd met je vader. ik wens je heel veel sterkte komende tijd. *knuf*
    Verder heel veel succes morgen als je je echo gaat doen.

@female, heel veel succes morgen..

@milla, balen voor dat je ongi bent geworden.
    Het is te begrijpen dat je je buik er van vol heb.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

ik kon het lezen in 'je toon'... knufffffff meid, moeilijk he deze tijd het lijkt dan weer kort en lang geleden tegelijkertijd....... doe maar even rustig aan; jij hebt het leven in je ;) ook in tijden van .... dood...

miw

knufffffffffffffff

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meisjes,

@debs: hoe is het met paps?

@plien: herkenbaar gevoel, alleen hier was toen ik erachter kwam dat mijn moeder ging daten met..... vrouwen. nu heeft ze al tijdje een vriendin en ben nu heel blij met haar en haar vriendin. wel heel andere situatie, maar soms is het moeilijk te accepteren dat ouders ook een eigen leven hebben. succes meid!

@kling: ja gek he... had nooit gedacht dat alleen het starten met beebwens al zoveel zou veranderen in je denken en doen...

@female: heel veel succes de komende tijd, zal aan je denken!

meisjes, ga proberen hier wat minder te zijn. helemaal niet gaat me denk ik niet lukken, maar wil proberen max 1x per dag. (ja..... hahahahaha.... moet er zelf ook om lachen, maar wil het echt proberen). denk dat het wat beter voor me zal zijn. voor nu een heeeeeele dikke smak voor jullie!

Deel Deze Pagina