Female: succes morgen... hoop dat alles goed zit en dat je morgen weer gewoon thuis bent.. mocht dat niet gebeuren dan onthoudt..we denken allemaal aan jou! dikke knuf
Net toch maar even naar buiten gekeken voor het slapen.. En ik zie dat er nu hier een dun laagje sneeuw ligt.. Als er morgen nog meer komt ga ik morgen middag wel lopend naar de HA.
http://www.clearblue.info/uk/new_digita ... y_test.php linkje is waar gaby het over had, heel bijzonder... ik ga een poging tot slapen doen, tot morgen!
Female veel succes morgen ik hoop dat het meevalt. Lautje jij ook veel succes morgen, als het niet gaat dan gaat het niet. Allemaal dikke knuffff Ben blij dat ik thuis ben was bij vriedinnetje en wou naar huis ligt er ineens een pak sneeuw ( 2cm!) en heb vreselijke hekel aan door sneeuw rijden dus ik zit nu al weer in de zenuwen voor morgenvroeg. Blgh. Trusten allemaal.
Als ik vannacht misselijk word weet ik hoe het komt..............het doosje chocolade-rumballen is leeg..... Weltrusten allemaal!
goeiemorgen Er ligt een behoorlijk pak sneeuw en het valt er nog steeds met bakken uit. Mannetje moet zo naar werk.. kvind het maar nix.. heb al gezegd dat als het niet gaat, hij maar om moet keren.. dan werkt die maar van thuis uit. verder kon ik wel buikgriep hebben... brrrr
haaaai meisjes! Een heeeeeele goedemorgen! Hier geen sneeuw, niks , noppes , nada! Edit: Wil alle meisjes die het nodig hebben een dikke knuffel geven!
goede morgen dames hier lig een heel klein beetje sneeuw maar ! zo nog 3 dagen en dan ben ik klaar met me duspathon pilletjes! en ik wil het broertje van digger er toch niet meer bij! het word overal sterk af geraden om 2 reuen uit het zelfde nest bij elkaar te zetten , het kan een heletijd goed gaan maar op een geven moment ,vooral nu omdat ze aan het puperen zijn, gaan ze vechten om te kijken wie het sterkste is ! en dan maken ze elkaar letter kapot ,vooral de ras die wij hebben (engelse stafford) dus dat feesje gaat mooi niet door! zo nu ff snel aankleden en dan werken! doei
hier ligt nu cm of 12 sneeuw... wegen liggen vol, snelwegen liggen vol sneeuw.. strooiwagens helpen ook niet... tot aan eindhoven nu al 45 km file.. mannetje twijfelt of die moet gaan rijden.. denk dat het weinig nut heeft als salesmeeting om 10 uur begint... is in normale omstandigheden al 1.5 uur rijden.
Moge, Nou de dag begint voor mij alweer lekker... Ben heel hard gevallen met de fiets Ben er echt enorm geschrokken... Denk dat ik met die gladheid maar gewoon met de bus moet gaan. Ik wilde dat vandaag niet, omdat ik dan nog later thuis zou zijn, en dat kan niet omdat we om 5 uur naar de dierenarts moeten. Maar eigenlijk is dat natuurlijk allemaal onzin, als je bedenkt dat ik het kindje wel had kunnen verliezen net....
Morgen lieve meisjes Sneeuw, waar? hier zie ik 2 kleine vlaagjes sneeuw, wat ook afgekrabt ijs had kunnen zijn vande uto's niks geen 12 cm, wil ook sneeuw, nu! @ Limmetje, ok, niet leuk voor je mannetje, zit ie weer in file, denk ook niet dat ie het gaat halen, misschien lekker thuis blijven bij jouw? @ Female, succes vandaag, denk aan je hoor en hopelijkmag je gewoon weer naar huis. @ Gaby, zo te horen goed over na gedacht, slim om dan broertje van Digger niet te nemen. Vechtende hondjes zijn niet zo leuk. @ NRG, das schrikken meid, ken het hoor. Was vorige zw met 26wk gevallenmet brommer, gelukkig op zijkant van mijn buik en dit erop. Hebben de dag erna meteen auto gekocht. Veiligheid voor alles, dus dan maar iets langer en met de bus. *knuf* @ Giegje, en? misselijk geweest? hi hi @ Bowen, als er vandaag sneeuw ligt bij jullie succe smet het rijden. Ook niet mijn favoriet. @ Klingeltje, ojee vanaf deze week echt maar 3 daagjes werken ben benieuwd hoe het je bevalt @ Elke, dikke knuff, stomme ongi @ Andere meisje, dikke knuff voor jullie
Morgen meisjes! Ik wilde m'n sneeuw al naar Limmeke sturen maar ik zie al dat dat niet meer nodig is. Wie wil sneeuw? @nrg: Oei, morgen toch maar met de bus *knuf* @female: Heeeeeeel veel sterkte! @Gaby: Wat goed dat jullie er zo over nadenken en met die informatie zou ik het ook niet meer aandurven. Jammer Ei is hier echt geweest, alleen geen idee wanneer 2 januari of 28 december (of ergens daartussen...). Ben wel direct misselijk, maar laat me mooi niet meer neppen. Ha! *dikke knuf* voor iedereen! Ik ga lekker door de sneeuw naar m'n cursus Frans, maar wel mooi met de metro!
Ohhh Wauw het is winterwonderland bij jullie Lims Hier niks nada noppes Oww enne goeiemorgen allemaal! Werkse voor degende die weer aan de arbeid moeten! NRG: kijk je uit meis! zoals lims al zei...dierenarts is er morgen ook nog hoor! veiligheid boven alles meis....dan idd maar beter met het busje Gaby: fijn nog maar 3 daagjes meis! jammer dat je hondje er niet bij kunt nemen...maar zoals je al zegt...twee kapteins aan dek is geen goeie combi Female heel veel sterkte en suc6 vandaag meis!
Gaat steeds harder sneeuwen.. nu benieuwd of de voorspelling klopt dat het blijft vriezen.. kunnen de kids vanmiddag gaan sleeen.. en niet zoals alle andere keren dat om 1500 uur de laatste sneeuw wegsmelt hahaha. hoest met debs?